Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimiehdotuksia lastenvaatenettikaupalle

Vierailija
02.01.2010 |

kaivataan. Itse en meinaa keksiä mitään. Eli vähän retrotyylinen kauppa, nimi sais viitata sellaiseen tai sitten muuten vaan hauska lapsekas nimi.

Kiitos jos joku kekseliäs viitsii miettiä hetken!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettirätti.

Vierailija
22/31 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryysyranta

muistelen Irwinin kulta-aikaa, jos tämän nimen otat haluan pienen palkkion, tuntomerkiksi 53-vuotias

nimi jäisi ainakin mieleen

tuo ryysyranta, miksen itse ajatellutkaan vaikka just katoin leffan. ota yhteyttä kun löydät kaupan jos tuohon vaan päädyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein hyvin, maahantuon itse myymäni tuotteet, niille ei löydy montaa myyjää suomessa ja kohderyhmä on ostovoimainen. Mainostaminen on tärkeää, pikkuhiljaa sitten sana leviää ja asiakkaita tulee itsestään. Yritä löytää siis sellainen tuotevalikoima joita ei ole pilvin pimein tarjolla, se on edellytys hyvälle myynnille.

myy lastenvaatteita, myyn normaalihinnoilla, pidän alekampanjan kesällä ja nyt joulun jälkeen. Mainostan netin isoilla keskustelupalstoilla ja jonkin verran radiossa + muissa satunnaisissa paikoissa. En muista enää paljonko laitoin alkuun rahaa, suht pienellä lähdin liikkeelle. En siis ottanut lainaa.

paljonko sulla oli rahaa laittaa toimintaan kun aloitit? myytkö lastenvaatetta? miten mainostat? meneekö paljon ovh hinnoilla vai joudutko paljon myymään ale hintaan?

toiminnalla hyvin/jotakuinkin/huonosti? itsellä alkuun toiveena muutama satku kuussa edes... eli suuret ei ole toiveet. tosin joku päivä toivon että on isompi kauppa ja monenmoista merkkiä ja myös muuta kuin lastenvaatetta.

Vierailija
24/31 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä saa ilmaiseksi ladattua netistä ostoskoreineen päivinensä. tosin itse opettelin tekemään nettisivuja.

Vierailija
25/31 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein hyvin, maahantuon itse myymäni tuotteet, niille ei löydy montaa myyjää suomessa ja kohderyhmä on ostovoimainen. Mainostaminen on tärkeää, pikkuhiljaa sitten sana leviää ja asiakkaita tulee itsestään. Yritä löytää siis sellainen tuotevalikoima joita ei ole pilvin pimein tarjolla, se on edellytys hyvälle myynnille.

myy lastenvaatteita, myyn normaalihinnoilla, pidän alekampanjan kesällä ja nyt joulun jälkeen. Mainostan netin isoilla keskustelupalstoilla ja jonkin verran radiossa + muissa satunnaisissa paikoissa. En muista enää paljonko laitoin alkuun rahaa, suht pienellä lähdin liikkeelle. En siis ottanut lainaa.

paljonko sulla oli rahaa laittaa toimintaan kun aloitit? myytkö lastenvaatetta? miten mainostat? meneekö paljon ovh hinnoilla vai joudutko paljon myymään ale hintaan?

toiminnalla hyvin/jotakuinkin/huonosti? itsellä alkuun toiveena muutama satku kuussa edes... eli suuret ei ole toiveet. tosin joku päivä toivon että on isompi kauppa ja monenmoista merkkiä ja myös muuta kuin lastenvaatetta.

kuulostaa hyvälle, tää ei tule olemaan mikään tusinakauppa, tosin jonkun verran näitä on suomessa myynnissä (muutamassa paikassa), ja kohderyhmä ei ole ihan tavalliset 40 v kotiäidit vaan vähän jotain muuta. uskon vahvasti toimivuuteen. sitä vaan en tiedä paljonko tulee tuottamaan mut pieni riski on otetta, ei tässä elämässä muuten mitään saavuta. kiitos vastauksistasi. teitkö muuten itse nettisivut vai palkkasitko jonkun vai käytitkö ilmaista tai maksullista valmiskauppaa?

Vierailija
26/31 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on OsCommercen pohjalle tehty kauppa, tosin ammattilaisen tekemä. Vinkkinä vielä suosittelen ottamaan pankkien verkkomaksut käyttöön ja ehdottomasti Klarnan laskumaksupalvelun! Se lisäsi minulla todella paljon isojen tilausten määrää. Klarna tarkistaa asiakkaan luottotiedot ja hoitaa perinnän jos maksua ei tule, sinä saat rahasi takuuvarmasti.

kuulostaa hyvälle, tää ei tule olemaan mikään tusinakauppa, tosin jonkun verran näitä on suomessa myynnissä (muutamassa paikassa), ja kohderyhmä ei ole ihan tavalliset 40 v kotiäidit vaan vähän jotain muuta. uskon vahvasti toimivuuteen. sitä vaan en tiedä paljonko tulee tuottamaan mut pieni riski on otetta, ei tässä elämässä muuten mitään saavuta. kiitos vastauksistasi. teitkö muuten itse nettisivut vai palkkasitko jonkun vai käytitkö ilmaista tai maksullista valmiskauppaa?

Vierailija
27/31 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkeistä, mitä tuo klarnan palvelu maksaa? ajattelin alkuun pelkkää ennakkomaksua. itseäni ostajana ei haittaa vaikkei ole luottomaksuja yms. alkuun tulee varmasti niin vähän rahaa ettei olis varaa välttämättä noihin maksupalveluihin. kuulostaako hullulta pelkkä ennakkomaksu? mitä nettisivujen teko maksoi ammattilaisella? minkä hintainen kotisivutila sinulla on riittänyt?

Vierailija
28/31 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittymismaksu oli ilmainen (oli joku kampanja, luulisin että niitä on tasaiseen tahtiin), muutoin hinta on 29,90 kuussa. Minulla oli myös alkuun pelkkä ennakkomaksu, sekin toimii, tuo laskumaksu vain lisää tilausten määrää ja kokoa, koska monet asiakkaat ostavat enemmän kun tilausta ei tarvitse maksaa heti. Aloita kuitenkin ensin ennakkomaksulla. Avaa kuitenkin tilit useampaan pankkiin, jotta maksutapahtuma on nopeampi eri pankkien asiakkaille. Maksoin muistaakseni n 1500€ (sis alv) tekijälle, tosin tuossa on ollut paljon eri palvelujen liittämisiä ja päivitystöitä vielä jälkikäteenkin (sekä opetus sivuje käyttöön). Minulla on saunalahden ehta-webhotelli, tosin 500 megan lisälevytilalla, koska sivuni alkavat olla aika laajat.

vinkeistä, mitä tuo klarnan palvelu maksaa? ajattelin alkuun pelkkää ennakkomaksua. itseäni ostajana ei haittaa vaikkei ole luottomaksuja yms. alkuun tulee varmasti niin vähän rahaa ettei olis varaa välttämättä noihin maksupalveluihin. kuulostaako hullulta pelkkä ennakkomaksu? mitä nettisivujen teko maksoi ammattilaisella? minkä hintainen kotisivutila sinulla on riittänyt?

Vierailija
29/31 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirumuisesti kaikista vinkeistä! En sinua viitsi enempää häiritä vaikka kysymyksiä olis ihan hirveesti! Mulla siis päätös tehtynä mutta toteutus vielä tekemättä. Eli ajatus muhinut kauan ja on nyt ajankohtainen ja nyt tapahtuu, meni syteen tai saveen... mut sen kysyn vielä (vastaa jos jaksat) saitko starttirahaa? ja oliko sen saaminen helppoa? ja oliko se maksimimäärä ja aika vai millä perusteilla sitä sait jos sait?

Vierailija
30/31 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa edes hakenut starttirahaa, minulla tuo koko kaupan (ja yrityksen) perustaminen tuli ideana hieman yllättäen eteen ja lähti kokeilumielessä "harrastus"pohjalta. Sitä kannattaa toki hakea tai ainakin kysyä mahdollisuutta. Mielessä on itsellä pyörinyt ideoita erilaisiin verkkokauppoihin, ei vaan ole jaksanut lähteä vielä toteuttamaan kun tämäkin on ihan kokopäiväinen työ.

Mutta onnea matkaan, hyvällä idealla ja innostuksella pärjää ja menestyy kyllä! Tämä ei niin vaikeaa ole, mutta muista perehtyä tosiaan tuohon lakipuoleen ja hommaa hyvä kirjanpitäjä, jos kauppaa alkaa syntyä, se on kullanarvoinen! :)

hirumuisesti kaikista vinkeistä! En sinua viitsi enempää häiritä vaikka kysymyksiä olis ihan hirveesti! Mulla siis päätös tehtynä mutta toteutus vielä tekemättä. Eli ajatus muhinut kauan ja on nyt ajankohtainen ja nyt tapahtuu, meni syteen tai saveen... mut sen kysyn vielä (vastaa jos jaksat) saitko starttirahaa? ja oliko sen saaminen helppoa? ja oliko se maksimimäärä ja aika vai millä perusteilla sitä sait jos sait?

Vierailija
31/31 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva että joku on rohkea ja ryhtyy nopeasti tuumasta toimeen eikä jahkaile vuosikausia kuten minä. Alkuun meinasinkin itse toimia omana kirjanpitäjänäni kun ymmärtääkseni ekan vuoden ainakin voi itse pitää yksinkertaista kirjanpitoa. Taidan tuota starttirahaa hakea mutta nyt tän perustan, sain sitä tai en. Kiitos sulle paljon monesta kullanarvoisesta vinkistä ja oikein hyvää menestystä jatkossakin sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä