Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinut jätetty koskaan sähköpostin, tekstarin, kirjeen tai puhelimen välityksellä?

Vierailija
02.01.2010 |

Miltä se tuntui?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräjäoikeus lähetti erohakemuksen tiedoksi postitse.

Vierailija
22/29 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolla ei välttämättä edes tietoa että toinen miettinyt eroa tai saattanut jopa olla siinä luulossa että ihan tavallista perhe-elämää tässä eletään. Asutaan samassa talossa ja sitten yks kaks posti tuokin kirjeen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mähän taidan tuntea sut!

Vierailija
24/29 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä vain katoamalla. Tekstari olis kyllä jo ihan kiva.

Siis tarkoitatko että mies (oletan että olet hetero nainen) on vain yksi kaunis päivä kadonnut elämästäsi vihjaamatta sanallakaan että haluaa erota? Eikä muutakaan viestiä jättänyt? Tai ettet olisi enää miehen kanssa päässyt puheisiin? Ei mene läpi. En vaan jaksa uskoa että mies vain häviää ja sinä jäisit jälkeen miettimään että jättiköhän se minut vai onko joutunut rikoksen uhriksi (tapettu) tai onko ollut auto-onnettomuudessa ja makaa sairaalassa koomassa tai tai tai tai tai...

Vierailija
25/29 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä vain katoamalla. Tekstari olis kyllä jo ihan kiva.

Siis tarkoitatko että mies (oletan että olet hetero nainen) on vain yksi kaunis päivä kadonnut elämästäsi vihjaamatta sanallakaan että haluaa erota? Eikä muutakaan viestiä jättänyt? Tai ettet olisi enää miehen kanssa päässyt puheisiin? Ei mene läpi. En vaan jaksa uskoa että mies vain häviää ja sinä jäisit jälkeen miettimään että jättiköhän se minut vai onko joutunut rikoksen uhriksi (tapettu) tai onko ollut auto-onnettomuudessa ja makaa sairaalassa koomassa tai tai tai tai tai...

Mulla nämä nyt ei ole olleet mitään pitkiä suhteita, eikä yhdessä ole asuttu, mutta sellaisia muutaman viikon viritelmiä kuitenkin.

Yllättäen ei vain mitään kuulu, vaikka edellisellä kerralla on ollut selkeitäkin suunnitelmia jatkosta.

Vierailija
26/29 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä jätin poikaystäväni kaverin välityksellä. Ikää oli 14v. ja vuosi oli 1989.

Surullista, kun nyt miettii. Anteeksi Panu:)

Vierailija
27/29 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden suhteen jälkeen nelikymppinen mies laittoi perjantai-iltapäivänä tekstarin: aattelin katella vähän ympärilleni. Olin ihan äimänä. No, annoin olla, toki surin asiaa. Viikon päästä halus taas tavata, minä onnesta soikeana. Parin kk:n päästä multa löytyi sukupuolitauti. Ympärilleen katsellessaan ei ymmärtänyt ukko käyttää kortsua. Naikkonen oli katsottu valmiiksi jo ennen tuota minulle lähetettyä tekstaria, eli reilu peli!

Niin, ja ei, emme ole enää yhdessä :D

Vierailija
28/29 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta tästä tapauksesta on nyt vähän yli viisi vuotta. Ei lapsia, Helsinki.

Vierailija
29/29 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolla ei välttämättä edes tietoa että toinen miettinyt eroa tai saattanut jopa olla siinä luulossa että ihan tavallista perhe-elämää tässä eletään. Asutaan samassa talossa ja sitten yks kaks posti tuokin kirjeen...

mä jätin muin exän 15vuoden yhdessäolon jälkeen näin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi