Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinut jätetty koskaan sähköpostin, tekstarin, kirjeen tai puhelimen välityksellä?

Vierailija
02.01.2010 |

Miltä se tuntui?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu hyvältä ei.

Vierailija
2/29 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

,,ja ikää oli 15 vee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillonen poikakaveri jättää.

Sanoin sille "voi hitsi, mää kun ajattelin että oltaisiin voitu tänään harrastaa seksiä"!

Jätkälle tuli kiire peruutella puheitaan. Jätin sen tyypin itse! :)

Vierailija
4/29 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella raukkamaistahan se oli. Olisi voinut edes soittaa.

Vierailija
5/29 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman päivän päästä näin sen pojan kaupungilla toisen tytön kanssa. Siinä iässä tuo sattui ja kovaa.

Vierailija
6/29 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä vain katoamalla. Tekstari olis kyllä jo ihan kiva.

Vierailija
7/29 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mut on jätetty silleen, et kaveri on kysellyt, että mites oot pärjäillyt nyt kun teillä on mennyt poikki. Olin hieman ihmeissäni.. Jätkä oli silloin armeijassa ja ajatteli laittaa kaverin asialle..

Ei tarvinne kertoa, että jätkän kamat oli hippasen nopeasti oven ulkopuolella.

Vierailija
8/29 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoruudessa yhden pojan (oltiin seurusteltu vuosi) niin et laitoin vahingossa jättämis tekstarin hänen äitinsä puhelimeen vaik se oli kyl tarkotettu pojalle itelle... :( ei tuntunut pojasta kovin hääviltä ku äiti tuli kertoo et sun tyttöystävä jätti sut tekstarilla...

Vierailija
9/29 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun kohdalla ihan muka-aikuisista miehistä kyse, iältä 25 - 40 vuotta. Melko lyhyitä suhteita nuo oli parista kuukaudesta muutamaan kuukauteen kestoltaan.

Kun tuota samaa kaavaa oli toistunut ainakin neljä, viisi kertaa, niin sitten vihdoin opin tunnistamaan, että minkälaisen tyypin kanssa ei kannata edes alkaa olemaan missään tekemisissä.

Vierailija
10/29 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viimeks tänään...

TOdellakin ovat iältään 30-45 v. EI siis mitään teini hommaa

Ja mun kohdalla ihan muka-aikuisista miehistä kyse, iältä 25 - 40 vuotta. Melko lyhyitä suhteita nuo oli parista kuukaudesta muutamaan kuukauteen kestoltaan.

Kun tuota samaa kaavaa oli toistunut ainakin neljä, viisi kertaa, niin sitten vihdoin opin tunnistamaan, että minkälaisen tyypin kanssa ei kannata edes alkaa olemaan missään tekemisissä.

Vierailija
11/29 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka poikakaveri jätti miltei vuoden seurustelun jäkeen raukkamaisesti tekstarilla. Oltiin viel tultu samalla taksilla sinä iltana baarista ja sen jäädessä aikasemmin pois, pussas ja sano rakastavansa.

Maa meni jalkojen alta. Olihan se ensirakkaus.. Mut nyt mul onkin parempi. ;)

Terkkuja Veli-Matille PK-seudulle. :D

Vierailija
12/29 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun kyselin perään, tuli epämääräistä välttelevää diipadaapaa, ettei enää oikein tahdokaan. 3 vuotta yhdessä asuttiin...

Vierailija
13/29 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt sähköpostitse ihmisen, jonka kanssa pitkän välimatkan vuoksi olimme muutenkin paljon yhteydessä juuri meilin välityksellä. Kuten joku tässä jo mainitsikin, joitakin asioita on vaikea sanoa kasvokkain tai edes puhelimessa. Jättämistilanne on kummallekin niin kipeä, että livenä on vaikea pysyä rauhallisena niin, ettei itse ala itkeä tai hätäännyksissään turhaan syytellä toista. Kirjallinen viesti antaas tilaa reagoida vapaasti toista loukkaamatta tai kiusaamatta: ei tarvitse peitellä omaa kärsimystään toisen takia tai päinvastoin. Minun jättämisviestini oli silloin aikoinaan ihan kokonainen pitkä kirje, jossa perustelin päätökseni ja pyysin anteeksi. Ehkäpä olen sitten pelkuri ja raukka.

Vierailija
14/29 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kolmekymppinen naisystäväni lemppasi minut aikoinaan postikortilla.

Ihan kiva! Senhän tiesi sitten puoli kylää jo ennen minua.

Vierailija
15/29 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on lempattu just noin. Se kaveri vielä soitti puhelimella. Oli, kyllä tosi ärsyttävää ja otti pannuun kympillä. Varsinki ku se tyyppi oli eri kielinen kuin minä. Jäi hiukan sanattomaks. Onneks tästä on aikaa ja oon toipunu.

Vierailija
16/29 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilillä, jonka otsikkona oli bad news. Kyse oli yli parikymppisestä kundista, joka sitten soittelikin perään vielä pitkään itkien elämänsä virhettä. Ei siinä mitään, jos ei halua olla yhdessä mutta voi sitä edes soittaa...Ei meillä nyt niin vakavaa suhdetta ollut kun opiskeltiin vielä eri kaupungeissakin.

Vierailija
17/29 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä suhde ja avioliitto. Silloin se tuntui oikelta tavalta, asioita ei voinut sanoa.

Vierailija
18/29 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä vain katoamalla. Tekstari olis kyllä jo ihan kiva.

näin se on mennyt mullakin. Varsin tavallista näin keski-iässä.

Vierailija
19/29 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jätettiin 22-vuotiaana tekstarilla. Oltiin seurusteltu kaks vuotta ja oltiin kihloissa. Tyyppi laittoi viestillä "tästä jutusta on vaan menny maku, tää varmaan oli tässä"

Olin ihan sokissa arvatenkin. Onneks ei oltu ehditty hankkia lapsia.

Vierailija
20/29 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätti asuntoni keittiön pöydälle lapun johon oli kirjoittanut että on päättänyt erota koska ei ole pitkiin aikoihin enää kiinnostanut olla kanssani... Teki ihan helvetin kipeää, mies oli edellisen yön ollut luonani ja aamulla töihin lähtiessäni kertonut odottelevansa mua kämpilläni. :o Selitystä en saanut koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä