Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisit jos saisit tämmöisen sähköpostin yläasteaikaiselta ihailijaltasi:

Vierailija
02.01.2010 |

Taustaa: Silloin joskus 13-16v teillä oli pientä silmäpeliä ym flirttiä, mutta siihen jäi, menitte eri kouluihin jne. Et edes tunne tuota poikaa/nyt jo miestä etkä tiedä hänen kuulumisiaan jne.

Nyt saisit häneltä kirjeen FB:n postilaatikon kautta. Kirjeessä hän (nyt 32v) kertoisi että oli todella ihastunut/rakastunut sinuun silloin yläasteikäisenä. Kertoisi myös että nyt on hänelläkin jo perhe ja hyvin menee, mutta halusi että sinä kuitenkin tiedät hänen olleen sinuun ihastunut silloin joskus. Kertoisi myös miettineensä että kertoo sinulle tämän jos joskus tapaatte jossain, mutta koska ette tavanneet niin päätti "heittää kirjeellä".

WTF? Outoa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..halusi jälkikäteen kertoa sinulle silloisista tunteistaan, se oli varmasti ollut hänelle todella tärkeää.

Ei siinä sen kummempaa...

Vierailija
2/10 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele nyt. Sä olet ollut sen pojan ensi-ihastus ja hän on silloin haaveillut ja uneksinut kuinka uskaltaisi sen kertoa sulle. Sä olet ollut tärkeä ja se tunne erityisen tärkeä. Se kantaa aikuisikään saakka! Teinipojan ensi-ihastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulle ei käy noin koskaan.. Ihan ylisöpöä. :)

Mä olisin tosi otettu.

Vierailija
4/10 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuu kaikenlaisia ylilyöntejä viinilasin ääressä facebookissa istuessa. Ajattele siitä viestistä just niin paljon kuin jos olisit saanut tekstarin just tekstaamaan oppineelta uuden kännykän omistajalta tai ekan sähköpostin juuri nettiin ekaa kertaa päässeeltä.

Vierailija
5/10 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen ajatellut, että olisi kiva löytää kaksi ihmistä, joita olen nuorena todella rakastanut ja jotka ovat jättäneet elämääni jälkensä niin, että muistelen heitä joskus vielä yli nelikymppisenäkin. Ajattelen, että kun niin vähän tulee koskaan kenellekään sanottua mitään hyvää, olisi mukava, jos he saisivat tietää, miten tärkeitä ovat jollekin olleet.

Vierailija
6/10 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moinen sepustus on kännipäissä kirjoitettu, jonain herkkänä hetkenä. Toivottaisin hänelle hyvää jatkoa ja kaikkea hyvää elämässään.

Vierailija
7/10 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mielessä vähän kävisi, että tahtooko lämmitellä jotain kanssani...?

Vastaisin varmaan lyhyesti jotain kohteliasta... en alkaisi omalta osaltani "lämmitellä" mitään...

Vierailija
8/10 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsii kuumeisesti panoseuraa- sinustakin.

En vastaisi mitään. Pistäisin bannilistalle koko tyypin.

Vierailija
9/10 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa se mitään haluaa lämmitellä, kunhan halusi vaan kertoa.

Itsekin olen facen kautta teiniaikaisia juttuja selvitellyt ja hauskaa on ollut puolin ja toisin, mutta ei niistä sen enempää ole syntynyt eikä ole ollut tarkoituskaan, kunhan vanhoja ollaan muisteltu.

Vierailija
10/10 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä käitystä minä en saanut.

Itse olisin erittäin otettu ja hyvin hyvin hämmästynyt, itse oli kovaääninen ja näsäviisas yläasteella ja ei kyllä kukaan pojista pitänyt minusta. Olin 20 ennekuin joku mies edes flirttaili kanssani.