G: Olisiko sinulle ok jos miehesi lihoisi 150-kiloiseksi palloksi?
Kasvattaisi suuren pallovatsan ja ihraa joka puolelle. Jos yrittäisit niin ei silti ryhtyisi laihikselle vaan söisi rutosti roskaruokaa. Vaikuttaisiko esim. seksielämäänne? häpeäisitkö häntä jos liikkuisitte yhdessä ihmisten ilmoilla?
Kommentit (16)
Vaikuttaisi kaikkeen negatiivisesti.
Jos kyseessä jokin väliaikainen esim. sairaiden aiheuttama tila niin toki sitten auttaisin pääsemään vanhoihin mittoihinsa ja voisin ehkä odottaa (vaikka 150kg on kyllä paljon sairauden aiheuttamaksikaan painoksi).
Mieheni on tavatessamme ollut lihaksikas ja urheilullinen. En kamalaa taantumaa neutraalisti katselisi.
Seksielämään varmaan vaikuttais jollain tapaa, siis että kaikkea ei vois tehdä mitä nyt..
En ylipäätään kyllä yrittäis saada toista, aikuista ihmistä laihikselle, minusta se on alentavaa ja loukkaavaa. Toki jos vaikuttas masentuneelta tmv niin haluaisin olla tukena ja selvittää syytä. Samoin jos itse haluais elämäntapamuutoksen, olisin tukemassa.
Ihan rehellisesti: Minulle ihmisen ulkonäöllä ei ole MITÄÄN väliä.
pakko oli vastata tähän ja sano a että miun mieheni painaa 160 mut sairaus on hänellä ja en häpeä liikkua hänen kanssaan...
Tiedän sen kun mieheni lihoi raskausaikanani 120-kiloiseksi, eikä minua haitannut ollenkaan. Seksielämämme oli silloin ihan yhtä hyvää kuin nytkin. Nykyään hän on hoikemmassa kunnossa, mutta rakkauteen se ei vaikuta millään tavalla. Aina olen ollut myös ylpeä hänestä.
Mies painasi yli 2 x sen mitä nyt o_O. Seksi ei ainakaan kiinnostaisi.
niin ajattelisin että hänellä viiraa päässä (etenkin kun on yleensä hyvin hillitty ja hallittu syömisissään, eli olisi todella yllättävää jos hän paisuisi kaksinkertaiseksi), kun käyttäytyy noin itsetuhoisesti (ihan samoin kuin ajattelisin jos rupeaisi tolkuttomasti dokaamaan tms), ja toivoisin että menisi hoitoon. Varmaankin vaikuttaisi sitä myöten myös muihin elämän osa-alueisiin, vaikeaa kyllä sanoa että miten.
mulle lihava mies on lähes poikkeuksetta turn-off. Mieheni lihoi yhdessä vaiheessa yli 10 kg ja kyllä se vaikutti niin, etten kokenut häntä niin kiinnostavaksi. Nyt on taas laihtunut takaisin ja olen tyytyväinen.
160 kg paino on jo valtava terveysriski eikä sellaisen miehen kanssa voisi ainakaan yhdessä harrastaa urheilua tai retkeilyä. Pelkäisin hänen saavan sydänkohtauksen, diabeteksen tai ainakin kulumia jalkoihin.
yrittäisin auttaa ja olla tukena tekemällä terveellistä sapuskaa ja kannustamalla liikkumaan yhdessä, mutta haukkumaan en rupeaisi enkä todellakaan jättäisi häntä kilojen vuoksi.
Seksille joutuisi sitten sanomaan hyvästit ainakin. Läski on mielestäni ällöttävää. Sitäpaitsi noin lihavalla olisi varmaan vaikka mitä vaivoja: ei jaksaisi liikkua, hikoilisi paljon, ei jaksaisi leikkiä lasten kanssa ja terveys voisi pettää ja pahasti milloin vaan.
On miehellä nytkin pieni kaljamaha, mutta se ei haittaa, kun mies on muuten hyvässä kunnossa ja hoikka. Tuskin itsekään mikään prinsessa olen, mutta hoikka nyt kuitenkin.
Haluan miehen, jonka kanssa voin käydä pitkillä kävelylenkeillä, purjehtia, mahtua lentokoneen istuimiin...
Raskauksieni aikana miehelleni hiipi liikakiloja. Minun paino palautui synnytyksien jälkeen, mieheni ei. Sitten hän sai työterveyslääkäriltä virheellisen diagnoosin ja se sai muutoksen elintavoissa aikaan. Mieheni alkoi urheilla ja tiputti painoa 20 kg. Nyt odotan 3. lastamme ja tietty joulut ja pyhät vaikuttaa, mutta miehelleni tullut 2 kg lisää painoa ja hänellä kamala paniikki :) Täytyy kuulemma 5 kg tiputtaa.
Rakastin miestäni tismalleen yhtäpaljon +20kiloisena kuin nyt. Seksielämäämme ei vaikuttanut millään lailla. Toki laihtumisen jälkeen vaati hieman tottumista uuteen kroppaan kun tuntui niin erilaiselta. Iloisin yllätys ollut mieheni uusi tyyli. Vaatteet muuttui nuorekkaimmiksi ja muodikkaimmiksi ja hiustyylikin muuttui paljon parempaan. Kaikesta näkee kuinkas paljon paremmin mieheni viihtyy uudessa kropassaan.
Muistakaa naiset, että tilanne voi mennä päin vastoinkin. Sinulle saattaa tulla elämässä vaikeuksia ja masennusta ja oma painosi nousee. Miten toivoisit silloin itseäsi kohdeltavan?
jos rakastamani mies olisi lihava ja eläisi noin epäterveellisesti, olisin lähinnä huolissani hänen terveydestään. Pakottaisin ehkä johonkin terapiaan, koska jotain mätää olisi tilanteessa jossa alkaisi noin välinpitämättömästi ja itsetuhoisesti käyttäytyä.
mutta huolestuisin ja ei vaan seksi maistuisi. Minulle on jostain syystä suuri vatsa valtava turnoff miehellä. Yrittäisin saada laihtumaan monestakin syystä.
Mieheni on nyt lievästi ylipainoinen, eikä sekään tunnu mukavalta. Tähän tosin vaikuttaa se, että saan kuulla tympeää huomauttelua omasta laihuudestani. Mitä enemmän mieheni lihoo, sitä enemmän hän mollaa minun ulkonäköäni.
Sairaus olisi ihan eri.