Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

petin miestäni seurustelun alussa...

Vierailija
02.01.2010 |

enkä ole vieläkään hänelle kertonut siitä... yhdessä ollaan oltu 6 vuotta ja yksi lapsi on perheessämme... kun alettiin seurustella niin ihan alussa vietin öitä myös kahden muun miehen kanssa, enkä todellakaan ole ylpeä asiasta. pitäisikö minun kertoa miehelleni asiasta? itseäni asia vaivaa joskus, mutta olen ajatellut että se mitä toinen ei tiedä ei myöskään häntä satuta. ja minä häntä petin ja minä olen vastuussa siitä ja minun tulee itse kantaa siitä johtuva syylisyys ei hänen... toiminko oikein, vaikka en koskaan kertoisia asiasta? haluaisitteko itse kuulla tälläisestä vuosien jälkeen?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelun alkuvaiheessa oli vielä mukana yksi mies, jonka tapasin vielä kerran.

En aio kertoa tapahtuneesta, koska en halua loukata miestäni.

Vierailija
22/28 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta joo, että panit toista kun aloitte tapailemaan. Teillä on nyt lapsi ja vakava suhde, annan asian olla. Miksi haluaisit rakkaallesi tuottaa tuskaa asiasta, joka on oikeastaan merkityksetön. Eri asia jos nyt pettäisit häntä. Silloin asianne olivat vasta alussa ja oliko kunnon seurustelukaan alkanut?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa kun mitään ei ole edes sovittu, niin on vapaa ihminen. Eli mielestäni et ole edes pettänyt häntä. Minkäs sille voi, että homma ei ollut sinun puolestasi rakkautta ensisilmäyksellä.

Vierailija
24/28 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti asiaa toistepäin. Haluaisitko itse olla miehesi tilanteessa?

Tykkäisitkö jos miehesi kävisi jakamassa spermaansa pitkiinsä ja huithait välittäisi sinun tunteistasi ja siitä että kuinka uskollinen itse on?

Tykkäisitkö siitä että sinulle valehdeltaisiin päin naamaa tai jätettäisiin kertomatta tuommoisia asioita? 

Tykkäisitkö itse elää valehtelijan kanssa?

Toivottavasti lapsi on miehesi ettet vedätä miestäsi siinäkin asiassa. Mielestäni parisuhde perustuu luottamukseen, ja tuommoinen ei ole kovin luottamusta herättävää.

Et toiminut oikein kun petit ja jätit kertomatta, mitenkä se nyt sitten yhtäkkiä olisi oikein jatkaa valehtelua/ valheessa elämistä?

Vierailija
25/28 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisitkö jos miehesi kävisi jakamassa spermaansa pitkiinsä ja huithait välittäisi sinun tunteistasi ja siitä että kuinka uskollinen itse on?

Tykkäisitkö siitä että sinulle valehdeltaisiin päin naamaa tai jätettäisiin kertomatta tuommoisia asioita? 

Toivottavasti lapsi on miehesi ettet vedätä miestäsi siinäkin asiassa. Mielestäni parisuhde perustuu luottamukseen, ja tuommoinen ei ole kovin luottamusta herättävää.

Et toiminut oikein kun petit ja jätit kertomatta, mitenkä se nyt sitten yhtäkkiä olisi oikein jatkaa valehtelua/ valheessa elämistä?

Reilun kuuden vuoden jälkeen oletat aloittajan olevan täällä lukemassa saarnaasi?

Vierailija
26/28 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi niistä tapahtumista, jos ne eivät liity johonkin nyt esiin nousseeseen tärkeään asiaan. Kyse on seurustelun alkuajoista, siis ajasta, jolloin tuskin on edes tehty mitään uskollisuuslupausta suuntaan tai toiseen. Alku on usein muutenkin haparoivaa aikaa ja vasta etsitään yhteistä tietä, ja silloin vielä tapaillaan muitakin.

Jos nostat asian nyt esiin, se voi saada korostuneen aseman ja vie pohjaa pois kaikelta hyvältä. Ongelma on  korvien välissä, voitko puhua asiasta vaikka jollekin henkilölle, papillekin, jotta itse saisit rauhan. Siitähän tässä on kyse.

Vierailija
27/28 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitu! Ja mieti, mitkä omat ongelmasi heräsivät ja  koskettivat ap:n  viestissä niin, että ne saivat sinut ylireagoimaan.

Vierailija
28/28 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli hyviä pointteja kyllä, esim tuo että kertomalla miehellesi satuttaisit häntä. Nyt sinä kannat sitten mielipahan yksin eikä hänen tarvitse viattomana osapuolena kärsiä. Se on hyvä pointti ja näkemys. Mutta omasta puolestani sanoisin, että jos ja kun mieheni on elämäni rakkaus, haluan hänen saavan tietoonsa kaikki faktat, koska hänellä on oikeus itse päättää, haluaisiko silti jatkaa kanssani. Eli jos minä olisin pettänyt niin kertoisin, koska mieheni pitää voida saada itse tehdä se päätös, hyväksyykö parisuhteen, jossa on petetty vai ei. Minä en ole oikeutettu tekemään sitä päätöstä hänen puolestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme