Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka toimisit jos on isovanhemman hautajaiset ja kotona on sairas puoliso

Vierailija
09.01.2009 |

Ihan viimeisenä keinona jättäisin hautajaiset väliin.

Eikä mies pärjää hetken sairaanakin lasten kanssa? Hautajaiset + kahvi nopeasti = 1,5h. Tietty jos on kaukana, matkoineen voi olla liikaa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin etkö 2:nen silloinkaan hanki apua sinne kotiin? ap

Vierailija
2/33 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ollut 3pv kovassa kuumeessa pienen lapsen kanssa, eikä mitään hoitajia ollut. Miehesikö nyt on vinkumassa jotain hoitajaa sinne? Eikö muka itse pärjää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 2 sairasta lasta. Hankitko kotiin apua vai jätät hautajaiset väliin?

Vierailija
4/33 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puoliso ja lapset vain saisi pärjätä sen aikaa.

Vierailija
5/33 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaiset 400km päässä. Reissuun voi lähteä illalla myöhään ja takaisin

tulo seuraavana iltapäivänä. ap

Vierailija
6/33 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoitajia ei ole, niin sitten miehen on vain pärjättävä. Paljon kuumelääkettä ja lapsille ihan reilusti vaikka sitä telkkaria siksi aikaa.

Onhan tuota itsekin sairaana joutunu hoitamaan sairasta lasta, kyllä sitä pärjää kun on pakko!

Vierailija
7/33 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aika monestikin lasten kanssa sairastanut, eikä sitä kotiäiti mitään apua saa.

Kyllä mun mieskin yhden päivän lasten kanssa pystyy makaamaan.

Vierailija
8/33 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkettä ja lepoa miehelle niin jaksaa kyllä jo huomenna hoitaa lapsia, jotka ehkä hekin ovat terveempiä.

Vierailija
9/33 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ollut tosi kovassa kuumeessa, piti vain toivoa, että lapsi ei satuta itseään haahuillessaan kotona. Lapsi tosin oli terve - parempi kyllä jos olisi ollut sairas, olisi ollut ainakin paikallaan. Nyt ihan yksin asunnossa kuljeskeli, kun olin petipotilaana.Mitäs muutakaan voit. Lapsella oli tuolloin ikää alle vuosi. Mutta olin niin poikki ja kipeä, etten edes jaksanut huolehtia, mitä lapselle voisi käydä, eikä onneksi käynyt mitään.

Mutta kysy jos joku tuttu pääsis katsomaan jos kerran kolme on kipeenä.

Vierailija
10/33 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle maksimiannos buranaa naamaan, kyllä se pärjää!

Vierailija
11/33 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala ajatus, että kovassa kuumeessa hoitaisin oksentelevia lapsia.

Itse jos on terveenä niin silloinkin tuo oksentelu on ikävää.

Vierailija
12/33 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne olisi toisin päin, niin vaimo tod.näk. hankkisi itse sen avunkin, mies vain lähtisi, vai mitä? Eikö miehellä ole ketään kaveria tai sukulaista lähellä, joka voi käydä muutaman kerran tsekkaamassa että kaikki on ok? Kun kerran lapsetkin on sairaita niin kovin kummoista ruoanlaittoa tai ulkoilutusapua ei edes tarvita...

Olen itse hoitanut influenssassa influennssaa sairastavia lapsia ja tiedän että se on aivan kamalaa. Niin kauan kuin aikuinen kuitenkin on tajuissaan ja pystyy jotenkin toimimaan, edes konataten ja hyvin hitaasti kuten minä silloin, päivän selviää kuitenkin varmasti. Ja mahatauti saattaa hyvinkin olla jo helpottamaan päin, ne kestää yleensä vain muuatman päivän joka tapauksessa.

Vierailija
13/33 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan järjissään olöeva ei antaisi alle vuoden ikäisen haahuilla päivää yksinään..toivon ainakin. sehän olisi heitteillejättö.

Vierailija
14/33 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä puolelta sukua, jota tämä kuolemantapaus ei ole koskettanut. Ja ehkä harkitsisin kotiinkin jäämistä, jos tilanne on oikeasti rankka.

Vierailija
15/33 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla sitten varmaan on joku hyvä ratkaisu siihen mitä tehdä kun kotiäiti sairastaa??

Vierailija
16/33 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähtenyt reissuun?

Vierailija
17/33 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies pärjää lasten kanssa kotona kipeenä?? Voi herranjee, ei kyllä kotiäidit mitään apuja saa vaikka sairastaessa menee viikkokin!

On se niin hemmetin kumma ettei mies pärjäisi kotona, ihan samallatavalla naisetkin joutuu pärjäämään. Ihme paapomista.

Mielestäni hautajaiset on sellainen asia, mihin mennään ja mies saa kerrankin kokea mitä on olla kotona sairastamassa lasten kanssa.

Ainoa mikä tulee mieleen niin on se, että jos on teidän perheessä oksutautia niin silloinhan melkovarmasti sinäkin olet sen saamassa... Voi tulla hautajaisissa kivaa jos siellä alkaa ja tartuttaa vielä muutkin.

Mutta tiivistettynä. Jos itse on kykenevä menemään niin uusavuttomien miesten on parempi opetella selviämään kipeänäkin lasten kanssa.

Vierailija
18/33 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehen isovanhemman hautajaiset.

Nainen pärjää kovasti kipeänäkin. Mistä johtuu käsitys että mies on kuin lapsi itsekin.

Vierailija
19/33 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

....olisi fiksua heti aluksi ap:n kertoa kaikki faktat. Ei sitten tarvitse tulla lisäilemään ensin....."on kova kuume ja oksennustauti....muuttaako jotain....niin ja sitten hautajaiset on 400km päässä ja vaatii yöllä poissaoloa....muuttaako jotain?". Eikö olisi vaan simppelimpää iskeä faktat pöytään heti aluksi?

Joka tapauksessa. Jos nyt kyse olisi ollut "lapsilla ja miehellä kaikilla pikku nuhakuume ja hautajaiset samalla paikkakunnalla" niin olisin sanonut että pärjätköön keskenään sen max 4 tuntia. Kun kyse nyt onkin sitten rajummista sairauksista ja hautajaiset ovat muualla niin sanon että mies/sinä järjestätte hoitoapua kotiin ja sinä lähdet hautajaisiin. Tietenkin! Sen puolen sukua tulee auttamaan joita hautajaiset ei koske. Ja jos sellaista ei löydy niin sitten ulkopuolista hoitoapua tilaamaan. Ei siellä kenenkään tarvitse päivystää 24/7 - kunhan on apuna muutamat kerrat sillä aikaa kun olet poissa.

Vierailija
20/33 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan järjissään olöeva ei antaisi alle vuoden ikäisen haahuilla päivää yksinään..toivon ainakin. sehän olisi heitteillejättö.

siinä olohuoneessa, niin ei se nyt kovin heitteillejättö ollut jos konttasi välillä sohvan taakse.. Olin tietysti laittanut esteet, ettei päässyt keittiöön ja meiltä ei olkkarista muualle pääsekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi