Lihava kummityttö-- en kehtaa käydä missään
sen kanssa. On tosi lihava, itsekin olen, mutta omat lapseni ovat aivan laihoja. Siitä pidän kynsin hampain kiinni, että lapseni eivät liho. Jos itse olisn laiha ei kummitytön lihavuus hävettäiis, koska silloin olisi ilmiselvää, ettei se ole mun lapseni...
Tiedän joo...
Kommentit (20)
olis ehkä kummitytölle parempi, jos kokonaan katkot välit. Kyllä maailmassa muutkin osaa lynkätä matalaksi, ei kummitädin siihen tartte osallistua.
Joo, et varmasti ääneen sano, mutta kummasti ne lapset vaan vaistoaa mielipiteet..
Yleensähän täällä tuomitaan pahasti kaikki läskit lapset ja heidän vanhempansa. Että ihan hirveetä sellanen.
vaikkapa vesipeuhuun, nassikkapainiin tai pelaamaan yhdessä tennistä ihan sama mitä.
Onko tollasia oikeesti edes olemassa :-O
syvimmän olemuksen... helvetin ääliö.
epävarmuuttasi ja itsehäpeääsi kummityttöön? Annat kyllä aikamoisen kamalaa viestiä kummitytöllesi. Et ole hänen arvoisensa. Sori vaan. Sinusta ei viestisi perusteella ole kummitädiksi.
Yleensähän täällä tuomitaan pahasti kaikki läskit lapset ja heidän vanhempansa. Että ihan hirveetä sellanen.
eli laihdutat itsesi ja sitten ilkeät liikuskella pulloroisen tyttösen kanssa vaikka missä :-) Tee päätös. Tänään.
Herää kysymys miten sinunlaisesi ihminen on edes kummiksi kelpuutettu vai oletko vetäny jotain rakastettavaa roolia kummitytön vanhemmille?
joka ylipainosta huolimatta käyttää todella pieniäja kummallisia, uein rikkinäisiä vaatteita? On tarjouduttu ostamaan jotain järkevää mutta jos täytyy -20 asteessa olla minihameessa ja läpinäkyvissä sukkahousuissa niin hiio hei.
itsekin lihavien lasten vanhempia. Esim. heinäkuussa Korkeasaaressa näkee näitä kauhean lihavia lapsia, joita ei paljon eläimet kiinnosta, kun käpälässä on koko ajan pehmis tai jotain muuta herkkua.
Ymmärrän sua ap oikein hyvin - olisi tosiaan selvää, että tätä lihavaa mukulaa luultais sun lapseksesi ja se, että itsekin olet lihava ei tosiaan tilannetta paranna.
eli näillä keleillä hiihtämään, pulkkamäkeen tms. Ja eväänä ei tod. mitään epäterveellistä vaan tyyliin appelsiini. Ihmiset eivät niin halveksivia, kun huomaavat, että edes yritätte.
sen kanssa. On tosi lihava, itsekin olen, mutta omat lapseni ovat aivan laihoja. Siitä pidän kynsin hampain kiinni, että lapseni eivät liho. Jos itse olisn laiha ei kummitytön lihavuus hävettäiis, koska silloin olisi ilmiselvää, ettei se ole mun lapseni...
Muakin hävettäis liikkua sen kanssa juuri samasta syystä, enkä kyllä kehtais myöntää sitä muualla kuin täällä. Inhimillistä.
Isovanhemmat häpeävät poikansa lasta. On tyttö ja hänellä on harvat hampaat, pienet viirusilmät ja hörökorvat. Mm. sanovat suoraan että laitetaan leveä lierihattu päähän ja pitkä tukka hörökorvien eteen ettei kukaan näe.
Ex-miehen veljen lapsesta kyse. : (
Itseasiassa ap häpeää omaa lihavuuttaan, ei niinkään kumjmitytön. Osa ihmisistä kun tuppaa suhtautumaan kovin tuomitsevasti lihavuuteen. Omien lastensa kanssa liikkuessa ihmiset eivät ainakaan voi ajatella että tuo läski mamma on lihottanut myös viattomat lapsensa, mutta kun ap liikkuu kummityttönsä kanssa ihmisten ilmoilla, ihmiset automaattisesti olettavat että siinä menee läski äiti läskin lapsensa kanssa -> sietäisi kivittää mokoma matami.
No, eivät kaikki niin ajattele, en minäkään, mutta täytyy sanoa että huomattavasti pikkusieluisempana ja pinnallisempana pidän näitä tämänkin palstan läskivihaajia kuin ap:ta.
pointin.
Eli jos ap olisi laiha, niin häntä ei hävettäisi liikkua kummilapsen kanssa.
Esim. anna lapsen äidille ohjeita, kuinka saada lapsi laihaksi. sinullahan niitä on, kun omasi kerran ovat niin kunnossa.