Hassuja fetissejä:)
Mulla
-Käsivarret,kädet yleensäkin
-Jalat,lähinnä lihaksikkaat ja hoikat reidet
-Zippo-sytyttimen ääni(juu,oikeesti:D)
-sininen farkkupeppu(tiukka)
Ja nainen olen....40 v
Jatkakaa tekin omalla listalla:)
Kommentit (81)
- saumasukat ja sukkanauhat
- välilihan ja anuksen nuoleminen
- klitoriksen imeminen
- dildotus
- naisen sooloilun katselu
- julkisilla paikoilla piparin vilauttelu
- saumasukat ja sukkanauhat - välilihan ja anuksen nuoleminen - klitoriksen imeminen - dildotus - naisen sooloilun katselu - julkisilla paikoilla piparin vilauttelu
ne ovat toiveita...ja suoranaisia viestejä millaisia naisenne eivät ole...mutta haluaisitte heidän olevan
Mies 51 v:
- tuulessa liehuvat hameenhelmat
- pikkareiden vilahtaminen hameen alta
- pitkät hiukset, mahdollisesti letteinä
- hevostytöt
- koulujen opettajat
m35
- Tiukka farkkuperse
- Hyvät reidet, ei liian laihat
- Kasvoillaistuminen (nainen istuu)
- Domivoiva nainen, joka antaa esim. sähköllä tapahtuvaa kiusaamista
http://fi.wikipedia.org/wiki/Fetisismi
"... eli esinekohteinen seksuaalihäiriö[1] tarkoittaa seksuaalisen kiinnostuksen ja mielikuvien kohdistumista esineeseen, vaatekappaleeseen, materiaaliin tai johonkin ihmisen ruumiinosaan, ominaisuuteen tai piirteeseen. Yleisiä fetisismin kohteita ovat kumi, nahka, erilaiset kengät, peruukit ja vastakkaisen sukupuolen vaatteet (transvestistinen fetisismi)."
Myös http://www.tuntematonmaa.net/TMWiki/index.php?title=Fetissi
Ja sitten kun olette lukeneet nuo, niin niitä hassuja fetissejä! :)
tupakoinnin katseleminen (se silmien siristely, ja kun juttelee samalla), vaikka inhoan tupakalle haisevaa miestä. :)
Pömppömaha ja sen alla selkeästi isot roikkuvat munat, niin että ne näkyy lököttävissä housuissa ulospäin, vaikkei seisokaan. Katselen aina kaikkia isovatsaisia miehiä sillä silmällä.
jutellessa,pitkät sormet,kaunis,pitkä,suora nenä.Raukeat silmät,pieni hienhaju - mieleen tulee,että mies on jo hieman "hikoillut" ennenkuin pääsemme lähekkäin;)
-Naisen hyvänmuotoinen pylly ihonmyötäisissä/piukoissa housuissa.... vaikeaa ohittaa koskematta, jos ollaan juhlimassa :P
-Naisen hyvänmuotoinen pylly ihonmyötäisissä/piukoissa housuissa.... vaikeaa ohittaa koskematta, jos ollaan juhlimassa :P M34
-iso perse naisella, siis todella iso (olen päässyt kokeilemaan)
-isot nännipihat
-sukkanauhaliivit ja sukat, muutkin seksiasut
-sheivattu pillu ja iso klitoris (kokeiltu on)
Im looking for a woman with cute white shaved armpit 18v to 45v ..
Weird fetish I have but I consider that part to be so sexy..hmm I wanna sniff that :)
Mulla oli yksi exä, joka aina lähetyssaarnaajassa työnis sormea mun peppureikään varsinkin orgasmin hetkellä. Aivan mahtavaa, terkkuja vaan Riitalle.
- hoikka, pieni farkkupeppu
- nahkasaappaat
- posliini pimppa
- miesnörtit - ponnarit miehillä
heh, just kun minä :)
Vaalea Eloveena tyttö jolla letit,letit yleensäkkin kiihoittaa
-sukkanauhaliivit
-vaaleat pillu karvat
-korkkarit
- saumasukat ja sukkanauhat
- välilihan ja anuksen nuoleminen
- klitoriksen imeminen
- dildotus
- naisen sooloilun katselu
- julkisilla paikoilla piparin vilauttelu
mikset ole mun mies ?
eihän noi ole MITÄÄN... ja mun mies, ei sille tule mieleen edes näitä, saatikka mitään rajumpaa
Kummalla se kankkunen kuuluu olla