Hassuja fetissejä:)
Mulla
-Käsivarret,kädet yleensäkin
-Jalat,lähinnä lihaksikkaat ja hoikat reidet
-Zippo-sytyttimen ääni(juu,oikeesti:D)
-sininen farkkupeppu(tiukka)
Ja nainen olen....40 v
Jatkakaa tekin omalla listalla:)
Kommentit (81)
Rinnat ja niiden imentä
Raskaana oleva ja erityisesti maitoa tihkuvat rinnat
N50v
ei ehkä fetissi, mutta sinnepäin.
Olen kerran saanut (vaimolta) suihinoton niin että minulla oli kondomi päällä. En tiedä mikä siinä kiihotti, mutta jännä oli
Nuolla naisen peppureikää, edellyttäen hänen siitä pitävän :d
Tehdä gynegologinen tutkimus naiselle. Meneppä nyt avovaimolle ehdottamaan että "haluun tehdä sulle niinkun gynegologit tekee siellä vastaanotolla.En ymmärrä miksi, mutta aina kiihottanut älyttömästi lääkärileikit. Voi jos tälläisen naisen joskus tapaisin..
Mies 20
- sadeasuiset naiset
-heppatytöt
-Farkkupeppuiset naiset
Mies 40+
minun fetissi nahkaiset voimistelutossut :
Saippuoitu nainen. Ihana naida takaapäin ja hyväillä saippuoitua, alastonta vartaloa samalla.
mies 40
PUNAINEN ON HOT
- punaiset "open stringit" jossa pääsee nuolemaan paisuvaa klitorista
- erittäin pitkät ja terävät punaiset kynnet, n . 3-4 cm pituutta, tuntea kuinka näillä puristellaan kasseja
- 15 - 20 sentin stilettikorot - koroista on kiva pitää kiinni kun ryskyttää menemään
- lakatut varmpaankynnet
- kirkkaanpunaiset huulet kullin ympärillä
-Saunapuhdas nainen, jolla päällä ainoastaan minun löysä t-paita. Liika meikki on aina missä tahansa tilanteessa todellinen turn off.
-silmälasit naisella
-hyvä farkkupeppu.
-naiseni panemassa usean miehen kanssa. Tästä saan suurimmat kicksit.
-raskaana olevat naiset kääntävät aina pään ja saavat himot hyrräämään.
niin tämä on ihmeellistä
se mikä on toiselle ihan mahdoton ajatus, toiselle se voi olla hyvinkin helposti toteutettava ajatus tai "fantasia"
jos ehdottaisin vaimolleni tuon kaltaisia asioita, hän katsoisi hyvimkin hitaasti minua.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2013 klo 16:29"]
- saumasukat ja sukkanauhat
- välilihan ja anuksen nuoleminen
- klitoriksen imeminen
- dildotus
- naisen sooloilun katselu
- julkisilla paikoilla piparin vilauttelu
mikset ole mun mies ?
eihän noi ole MITÄÄN... ja mun mies, ei sille tule mieleen edes näitä, saatikka mitään rajumpaa
Mies 45
Minun fetissini on isokokoiset naiset. Siis L-XL kokoiset.
Mies 40 v
- naisen polvi / reisisukissa / korkkarit
- sukkahoust, hoikat sääret, nilkat, kainiit naisten varpaat jne. Juhlien jälkeen kotiin palatessa on ihana riisua naisen kauniit korkkarit. Haistella ja nuolla vähän hikisiä sukkahousujen peittämiä jalkoja ;) Onko pervoa ? Nainen sukkahousuissa ilman pikkuhousuja.
Korkkarit (erityisesti piikkikorot)
Rannekellot naisella, mielellään sporttiset esim. Suunto, Polar. Myös monet muut kellot menee. Weird, i know :D
Nahkavyöt naisella. :D
Siinä jotain pientä :)
- Naisten kädet. Varsinkin sellaiset kädet joiden iho on sileä ja kynnet ovat lakatut oikein kiiltäviksi. Itse asiassa valkoiset tai värittömät mutta kiiltävät kynnet ovat kaikkein seksikkäimmät. En voi lakata ajattelemasta miltä tuntuisi saada ko. käsi oman kalun ympärille. Tästä johtuen kynnet eivät saa olla liian pitkät. Minun on ihan aktiivisesti oltava tuijottamatta naisten käsiä. Sitten vielä jos naisella on oiken hillityt, loivat mutta hallitut käden liikkeet... elegantti ranteenkääntö, sormien naputtelu pöytää vasten... auh.
- Naisen suu. Joo'o... vähän sama juttu kuin käsien kanssa. Kiiltävä ja miedon vaaleanpunainen huulipuna on "pahinta". Auta armias jos kielikin on sopivan vaalea sävyltään. Ei tule silmiinkatsomisesta mitään, pakko katsella muualle silloin. Erektio farkkujen alla muuten sattuu jos ei saa kaluaan asetettua yläviistoon.
- Aihetta sivuten: Farkut ja perseet. Tiukat pyöreät pakarat. Farkuissa on se jännä juttu että jos takataskut ovat väärällä kohdalla, se pilaa koko takapuolen. Vaikka onnistuukin näkemään kankkujen pyöreyden huonosti aseteltujen takataskujen ohi, on silti näköala pilalla. Sitten vastaavasti taas hyvin osuneet takataskut saavat huononkin peffan näyttämään seksikäältä.
Naisten ranteet. Mitä sirompi, sen parempi. Usein tarkkailen naisten ranteiden paksuutta ja mittailen katseellani, onko ranne ohuempi kuin oma kyrpäni, joka on melkoisen paksu.
Fetissi sai alkunsa siitä kun eräs tyttö antoi minulle handjobia ja kauhisteli että kaluni on paksumpi kuin hänen ranteensa. Jokin siinä kiihottaa, kun heiveröinen tyttö siroine käsineen yrittää pidellä ja hallita jotain, joka on suurempi ja raskaampi kuin hänen raajansa, mmm....
- ujot naiset
- saunapuhtaat, ei meikatut naiset
- lenkkeilevät naiset
- kauniit naisten peräaukot
- naisten isohkot lihaksikkaat pyllyt
- raskaana olevat
m 34
-miehekäs vahva niska
-sormen/sormien nuoleminen ja imeminen
-niska sekä korvien imeminen,suuteleminen, hellä pureminen
nämä nyt ainakin,tiedä sitten onko niin hassuja :D
N31
Uikkarit, niiden kankaan haju. Tiukat ja niukat, vaaleat tai kirkkaanväriset uikkarit sekä miehillä että naisilla... Mutta nykyiset uimashortsit eivät kiinnosta.
Tässä mun kuumimmat fetissit:
*kirkkaan punaiseksi lakatut pitkähköt kynnet
*korvarenkaat, nimenomaan renkaat, ei napit tai roikkuvat
*karvainen pimpero, mutta viiva pitää olla ajeltu koko matkalta
*noin viikon sänki kainaloissa (puhtaat pitää olla, ei saa haista tai maistua hielle)
*lakatut varpaan kynnet
*naisella sormi omassa pepussa takaa päin naidessa
*nainen ilman alusvaatteita kaupungilla, nöpöttävät nännit kruunaa asian
*piikkikorot
*domina-nainen krapulapäivänä
Fetissikuningas saapuu paikalle.
Tässä ei edes ole kaikki fetissit. Näiden "hienojen" sanojen taakse kätkeytyy aivan normaaleitakin asioita, mutta yleensä niiden fetissiksi luokittelemiseen vaaditaan vähän muutakin kuin se että esim. mammagynofiliassa(seksuaalinen kiinnostus rintoihin) kiihotut vain rinnoista tai niiden näkemisestä.
- afefilia varsinkin tuntemattomaan naiseen
- agonofilia
- agorafilia
- agreksofilia
- akustikofilia
- alvinolagnia, napoja kiihottavampaa saa naisesta hakea<3
- analinktus ja analingus
- anililagnia
- anofelorastia
- asfyksiofilia
- autogynefilia
- biastofilia
- endosomatafilia
- ekshibitionismi
- falloorkoalgolagnia
- fornifilia
- gymnofilia
- hyperfilia
- kandaulismi
- katafilia
- klitorilingus
- kronofilia
- leptosadismi
- lipofilia
- lyssofilia
- maiesiofilia
- martymaklia, haluaisin runkata ja katsella muita harrastamassa seksiä livenä
- masokismi
- melolagnia
- merinofilia
- metopofilia, käytännössä omalta osilta sijoittuu suuriin silmiin (strabismus)
- neofilia
- odakselagnia
- raptofilia
- sadismi
- sitofilia
- troilismi
- vinkilagnia
- voyerismi