Herkuton tammikuu -ketju
Tekaistaanko ketju ja pidetään ylhäällä tätä tammikuu. Herkutonta aikaa siis edessä ja mielenkiinnosta seurataan (tietysti) paljonko paino putoaa herkuttoman kauden aikana.
Kysymys kuuluu, kuinka herkutonta aikaa pitäisi pitää? Karkit pois, sipsit pois, limut pois, pullat ja keksit pois? Eli sokeripitoiset ja rasvanaksut?
Ja tietysti lähtöpaino...
Kommentit (7)
Suunnittelin ensin sokeritonta tammikuuta,mutta se juna meni jo. Söin perunasalaattia tänään ja jälkikäteen lukiessani tuoteselostusta se sisälsi sokeria. ;-)
Lähden siis liikkelle linajalla herkut pois. Itselleni herkkuja on karkit,limut,jätskit,pullat yms.
-hanna
Miksi painon pitäisi pudota jo kuukaudessa niin paljon, että olisi jotain vertailtavaa? Toisin sanoen -siinä ei ole mitään mieltä. Tietty jos joku on aivan älyttömän lihava ja mussuttanut itsensä siihen kuntoon, voi herkuttomalla kuukaudella olla isotkin vaikutukset.
Itse en usko sellaiseen. Tulen kuitenkin mukaan, jos muitakin pinoon löytyy. Itse olen 178cm ja 69kg ja tarkoitus on kevään aikana _pikkuhiljaa_ pudottaa loput raskauskilot, eli 4kg. Kokemusta hitaasta pudotuksesta on jo 5kg verran ja tiedän oman systeemini, mikä siis minulla toimii.
Herkuton tammikuu sopii minulle hyvin, ei tuota ongelmia. Itse lähden siitä, että kaikki ylimääräinen pois eli ei iltamussutusta eikä kahvihyväskää jne.
Lähtöpaino 74,5
Jätän pois suklaan, pullat, jätskin jne. Limuja enkä sipsejä syö muutenkaan.
mut light limsoja kyllä juon.
karkit, sipsit, keksit, pullat, pois.
alkaen 4.1 kun miehelläkin alkaa tipaton 9kk :P
en painon pudotuksen vuoksi vaan kurinpalautus ja paluu arkeen on hyvä tehdä. Meillä tammikuu tipaton herkuton asialliset syömiset sallitaan lapsillakaan ei karkkipäivää -kuu.
ja hyvin sujuu (aloitin siis 2.1.). Tähän mennessä on pitänyt kieltäytyä lähinnä jätskistä. Illalla telkkarin ääressä söin maustamatonta jogurttia vatuilla ja pikkasen mysliä päälle, ihan ok.
Mites teillä muilla sujuu?
#5 / Johanna
Karkit ja naksut jätän, muusta en luovu.