Kumpi on juntimpi väri koruissa: kulta vai hopea?
Kommentit (23)
olen mieluummin juntti ja maksan kullasta.
kulta tai hopea. Ei junttia on taas oikeat kulta- tai hopeakorut.
romanit, turkismummot...
Riippuu siitä mihin haluaa samaistua.
kulta ainakin säilyttää aina arvonsa, hopea nyt vain on tällä hetkellä muodissa
Itse käytän kumpaakin, oli junttia tai ei.
ihan loistava aloitus :D eli olet juntti teet niin tai näin
timantit sopivat vain niihin. Hopea on niille joilla ei ole varaa muuhun. Sorry vaan.
Itselleni sopivat kylmät värit eli korut ovat platinaa, valkokultaa ja hopeaa. Esim. punakulta ja keltakulta näyttävät minulla epäsopivilta ja halvalta
Molemmat ovat metalleja, eivät mitään junttisymboleita. Kuka pikkuinen itsetunnoton parka miettii moisia?
kun karaattirajat laskivat.
Hopeakorut voivat olla jopa kalliimpia.
kannattaja täälläkin. Mun väreihin ei kulta sovi! Katsokaapas keltakultasia timanttikoruja- aikas usein timantti on istutettu valkokultaan- sillä timantit näyttävät paremmalle valkokullassa.
Terveisin kultasepän vaimo
korun junttius riippuu korun tyylistä, ei materiaalista.
on valkokultaiset kihlasormukset, niinkuin vihkisormuksetkin tulee olemaan. Kumpikaan ei erityisemmin tykkää keltakullan väristä.
Kuinkas jutteja me sitten olemme? :D
Kumpi on juntimpi väri koruissa: kulta vai hopea?
molemmat näyttävät hyvältä oikean kantajan päällä, kauniisti muotoilluissa korussa ja hyvin yhdistettynä asuun. olen pitkään käyttänyt vain valkokultaa, mutta viime aikoina silmääni kultakorut ovat näyttäneet trendikkäältä niiden harvinaisuuden takia.
minusta keltakultaiset korut oikein käytettynä ovat siis hivenen kivemman näköiset kuin samat vanhat valkokullat. esim. anna erikssonin päällä linnan juhlissa.
Ylipäätään jalometallit ovat niiiiin junttia. Rautaa sen olla pitää, tai muovia!
että kulta tulee varmaan muotiin taas kohta.
Joillekin sopii hopea, toisille kulta.