Onko tämä "prinssesat" pimahtanut? Huutismyyjä..
http://www.huuto.net/kohteet/mieleton-pkt-uuteen-vuoteen-mmgymboree-hki…
Ja TAAS huutajana tuo aamu. VOI PRKL!! Eikö tuota ämmää saada pois Huutonetistä!
Ja miten kukaan voi maksaa tota summaa tollasesta määrästä vaatteita? Vaikka kuinka olisi 300-400 euron paketti, niin voi voi.
Kommentit (655)
Olen vain sivustaseuraaja, on tullut juttu tutuksi tätä kautta ja erittäin mielenkiintoinen juttu on! En tiedä huutonetin tapoja mutta eikö kukaan voi laittaa sinne hälle viestiä kaikkien näkyville että lueppas aiheuttamasi ketju av:sta ja että mikä juttu tämä oikein on?
erään valtavan ex-innokkaan lastenvaateblogistin tekstiä :D.
Tuosta ja Tarvasjoesta asuinpaikkana tein päätelmän millainen ihminen nimimerkin takana lymyilee. Jätän sen kuitenkin kirjoittamatta, jotta kenellekään ei tule paha mieli...
260 - velvollisuuteesi kuuluu paljastaa meille muillekin tuon ex-innokkaan lastenvaateblogistin nettiosoite :) Tämä aamu alkaa taas tahmeasti... tarvitsen annoksen rinsessaa! Mitään kivaa ei tunnu tapahtuvan ja poikamiesyttikin on jättänyt aluevaltauksensa hiljaiseksi. Mutta edelleen, jotta oma erinomaisuus tulisi paremmin esille tietynlaisia ihmisiä tarvitaan ;) Mitä minäkin tekisin jos kaikki puhuisivat sivistyssanoin, taitaisivat virheettömän suomenkielen ja olisivat johtajia ;) Harvoin kuitenkaan vastaavanlaista viihdykettä saa revittyä irti jotakuinkin tuntemattomasti persoonasta... joku sanoikin rinsessan arvon viihdetaitelijana olevan kiistaton. Rinsessalle oma tosi-tv!
Siis minähän melkein avasin skumppapullon kun löysin rinsessa -ketjut googlen avulla ;) Kyseinen henkilö kun kuuluu omaan aamukevennykseeni... rinsessaa ei siis missään nimessä pois huutiksesta! Aina aikaisemmin päivää on saanut kulumaan sillä, että on tehnyt veikkauksia aamun huutelusta ja lopullisesta huutosummasta... mitä minäkin aamuisin tekisin jos rinsessa ja aamun symbioosikevennys puuttuisi? ;)
Mutta sitten asiaan... kyseinen henkilö ei millään mittasuhteilla myy itselleni kiinnostavaa vaatetta, mutta pitihän sitä kysellä kun aikoinaan reiman talviasu vaihtui hyväkuntoisesta ja heikosta kulumisesta täysin uuteen. Koska minä kuitenkin olen kuuliainen kansalainen ja arvostan ihmisten yksityisyyttä (keskustelupalstat ovat asiat erikseen kun nimettömänä saa tilittää ;)) pistin rinsessalle yksityisviestin ja kysyin setin alkuperää ja mielenkiinnosta taktiikkaa millä tavarat voitetaan kun aamu oli jo ne voittanut siihen mennessä kolmeen kertaan. Olin saanut takaisin tusinan viestejä muutamassa minuutissa jossa sanottiin, että settejä on kappas vain tässäkin tapauksessa kaksi ja, että huutiskin on kysellyt heidän symbioosiaan ja aamu vain tykkää rinsessan vaatteista. Hauskasti aamu muuten ei koskaan korota satoihin euroihin muita parempilaatuisia vaatepaketteja vaan kaikki olisi saatava rinsessalta kierrätyksen kera. Onhan se kiva, että joku tukee huutisuraa ;) Rinsessan viestin sisältö oli muuten pääpiirteissän kai tuossa... mitä nyt selvää siitä sain yhdistelemällä sanan sieltä ja toisen täältä.
Itse en usko aamun olevan rinsessan toinen tunnus. Aamu vaikuttaa omien ilmoitusten ja omakuvauksen perusteella järkevältä (noita huutojaan lukuunottamatta) ja suomenkielen taitoiselta. Rinsessa puolestaan on bling ja glitter täällä ja vähän paljetteja siellä. En usko rinsessan oikeasti kykenevän moiseen vedättämiseen kaksoistunnuksen avulla. Aamun motiiveja kuitenkin täytyy ihmetellä. Kuinka rinsessan kanssa ylipäätänsä pystyy järkevään kanssakäymiseen? Yksityisviestit eivät olleet perin vakuuttavia.
Melkein odotan myötähäpeässä rinsessan blogin ilmaantumista. Yksinkertaisuus on sitten kaunista ja edelleen joku kevennys se on aamuun saatava. Heikkoina hetkinä melkein tekisi mieli kysyä, olisiko rinsessalla halua kirjeenvaihtoon. Maailmassa tarvitaan yksinkertaisia ihmisiä, jotta oma erinomaisuus tulisi paremmin esille. Minä siis väitän pitäväni rinsessasta. Rakastin jo sitä kirjeenvaihtoa, joka käytiin aikoinaan toisella tunnuksella. Rinsessalle kun tuli hommasta hyväksikäytetty olo kun huutaja olisi halunnut lunastaa paketin huutamallaan summalla ja rinsessa olisi halunnut lisää mammonaa. Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Kyllä yksi rinsessa joukkoon mahtuu.
Tuo ihanainen paketissa oleva aito my little pony tuote on muuten rinsessan syksyllä huutamasta paketista. Jotenkin kyseisen paketin arvo ei silloin ollut edes 100 euroa, joten en tiedä mistä rinsessa on saanut tilattua sen 110 euron hintaan toimituskuluineen ;) Rinsessalla on myös vähän hakusessa nuo merkkivaatteet ja tietyt brändit, kuten my little, hello kitty, mansikka marja, mutta kyllä se siitä. Vaikkei oppimista tapahtuisikaan, minä kannatan edelleen rinsessaa.
Olenkohan sadisti, koska palaisin halusta tietää rinsessan siviiliammatin. Minun on oikeasti vaikea kuvitella henkilöä työelämään. Jotenkin se kaikki yrittäliäisyys on kuitenkin suloista...
Tänään olen ollut pettynyt. Missä viipyvät ne uudet vaatepaketit ja merrkivaateläjäykset tyylikkäille naisille? Stockmannin upea kylpytakkikin sopisi hyvin uuden hello kitty sexyn aluasasun pariksi. En ole koskaan ymmärtänyt aikuisten naisten tarvetta pukeutua kuin pikkutytöt (terveisin, snoopy pikkareiden omistaja). No se siitä... jatko-osaa odottaessa ;) Pitäkäähän ketju mielenkiintoisena. Kun rinsessa rintamalla on hiljaista tätä ketjua tarvitaan.
Kun se olis jo varmaan ihan liian ilkeetä... Vaikka siis muakin kyllä tää ketju ja ko. persoona vähän huvittaa ;).
kerran kaupat trinsessan edellisen nimimerkin mi73 kanssa , kaikki sujui muuten hyvin mutta jouduttuaan kilpailemaan minun todellisen vakihuutajan kanssa hän kysyi että joutuiko hän kilpailemaan minun hinnan nostajan kanssa ,ihminen kenelle tulee mieleen kysyä tuollaista tekee sitä itse , pyysin häntä tarkastamaan onko kyseisen huutajan huutamia kohteita tullut joskus takaisin huutoon , ei ole koska hän oikeasti lunastaa ne , eihän siinä ole järkeä että nostaa hintoja eikä saa koskaa mitään myydyksi , on hyvä tietää että mi73 on vaihtanut nimimerkkiä tietää varautua jos se vaikka kohteitani sattuisi huutamaan
Kiva, kun tulit meitä moikaamaan:DDDDD
Jos se on ihan julkinen blogi, niin ei se nyt ole liian ilkeää. Tiedä vaikka kuvissa näkyisi jotain ihqua joka on (taas) myynnissä!
Kun se olis jo varmaan ihan liian ilkeetä... Vaikka siis muakin kyllä tää ketju ja ko. persoona vähän huvittaa ;).
Enkä usko, että hän kertoisi itsestään, että oli kysynyt joltain, kilpaileeko hinnannostajan kanssa, paljastaen samalla itse tekevänsä sitä. Ja eikö prinsessa kirjoita sanan heti pilkun jälkeen; tämä kun tunkee sitä väliä eteen ja taakse ;).
Onko prinsessat itse linjoilla? Ainakin kirjoitustyyli on yhtä sekava :)
kerran kaupat trinsessan edellisen nimimerkin mi73 kanssa , kaikki sujui muuten hyvin mutta jouduttuaan kilpailemaan minun todellisen vakihuutajan kanssa hän kysyi että joutuiko hän kilpailemaan minun hinnan nostajan kanssa ,ihminen kenelle tulee mieleen kysyä tuollaista tekee sitä itse , pyysin häntä tarkastamaan onko kyseisen huutajan huutamia kohteita tullut joskus takaisin huutoon , ei ole koska hän oikeasti lunastaa ne , eihän siinä ole järkeä että nostaa hintoja eikä saa koskaa mitään myydyksi , on hyvä tietää että mi73 on vaihtanut nimimerkkiä tietää varautua jos se vaikka kohteitani sattuisi huutamaan
Täällä toinen "fani", joka viihdyttää itseään Rinsessan uusilla vaatteilla. Perusta sinä blogi, kirjoitit tosi hauskasti.
Minusta tämä alkaa lähennellä nettikiusaamista. Rinsessa tekee huutonetkauppaa omalla tavalla. Kyllä rapateessa roiskuu!
En toki itsekään Rinsessan pakettaja ole ostanut enkä näillä näkymin tunne sellaista tarvetta. Voihan sekin aika koittaa.
Mutta pelin pitää olla reilu. Emme saa Rinsessaa ahdistella. Sellainen ei ole mukavaa. Voisiko tätä kehittää jotenkin ystävällismielisempään suuntaan? Hyväntahtoiseksi, kannustavaksi?
Tätäkin ketjua on käyty kurkkimassa niin monta kertaa, että Rinsessan arvo ainakin viihdetaiteililjana on jo todistettu. Kyllä Suomessa on turhempiakin "julkkiksia".
Rinsessalle onnea huutonetissä ja elämässä.
TAAS rinsessa puolustelee itseään!!!
Voi luoja mikä ämmä!! Ei taida olla ihan kaikki muumit kotona??
Tolla on pakko olla ollut enempikin tunnuksia kuin se Mi73 vai mikä se nyt olikaan! Tai sitten se vaan narras.
Aivan tärkeintä ei ole voitto vaan rehti kilpa ;) Juurihan minä selostin kuinka ei päivää ilman rinsessaa... minulla ei ole mitään kyseistä henkilöä vastaan. Voisin melkein perustaa rahaston aamulle, jotta aamu saisi jatkaa lisärahaston avulla rinsessan rättien huutamista ehkä jopa viiteen kertaan ;)
Eiköhän tästä viestistä ja viestiketjusta käynyt hyvin ilmi se, ettei minulla ole elämää kun aikaa riittää rinsessankin asioiden googlaamiseen ;)
Rinsessa eduskuntaan ja tuplapeukku huutikseen!
Mielestäni rinsessa on vain edelleen symppis ja ikävä tulisi niitä päivän kevennyshetkiä :) Eiköhän nosteta malja rinsessalle... elämässä riittää tärkeämpiäkin huolenaiheita kuten ne nääntyvät lapset ja ydinpommit ;)
Minäkin epäilin prinsessaa ensin jopa rahanpesusta (kyllä), mutta päädyin samaan tulokseen kuin sinä, ettei hän voi olla aamu, koska kirjoitustyyli on erilainen. Rinsessa on varmaan vaan tylsistynyt, ja hänen elämänsä valo on huuto.netissä myyminen. Ehkä hänellä on aamun kanssa sopimus hupihuudoista, jotta saa laitettua samoja vaatteita uudelleen myyntiin luodakseen illuusiota suurista vaatemääristä.
Aivan tärkeintä ei ole voitto vaan rehti kilpa ;) Juurihan minä selostin kuinka ei päivää ilman rinsessaa... minulla ei ole mitään kyseistä henkilöä vastaan. Voisin melkein perustaa rahaston aamulle, jotta aamu saisi jatkaa lisärahaston avulla rinsessan rättien huutamista ehkä jopa viiteen kertaan ;) Eiköhän tästä viestistä ja viestiketjusta käynyt hyvin ilmi se, ettei minulla ole elämää kun aikaa riittää rinsessankin asioiden googlaamiseen ;) Rinsessa eduskuntaan ja tuplapeukku huutikseen! Mielestäni rinsessa on vain edelleen symppis ja ikävä tulisi niitä päivän kevennyshetkiä :) Eiköhän nosteta malja rinsessalle... elämässä riittää tärkeämpiäkin huolenaiheita kuten ne nääntyvät lapset ja ydinpommit ;)
Kannatan lämpimästi. Olin tuo, joka mainitsi Rinsessasta viihdetaiteilija. Kyllä Rinsessa niin paljon yrittää, että hän saisi varmaan aikaiseksi jos minkälaisia lakimuutoksia. Upea, oivaltava ajatus!
Prinsessat - tekstit ovat käännöstekstejä, kai olette sen huomanneet? Tekstit on ihan selvästi käännetty jostain toisesta kielestä suomeksi.
Ehkä siitä on täällä jo puhutukin, en ( vielä ) jaksanut lukea ihan koko ketjua läpi.
tullut? Se edellinen nimimerkki viittaisi Idän suuntaan. Tai jospas se onkin venakko?
Prinsessat on merkinnyt asuinpaikakseen Tarvasjoen.
Tarvasjoki
Asukasluku 31.12.2009
1970 henkilöä
Väestön ikärakenne 31.12.2008
%
0 – 6 -vuotiaat
8,8
7 – 14 –vuotiaat
12,1
15 – 64 –vuotiaat
61,3
65 – 74 –vuotiaat
75 – 84 –vuotiaat
85 –vuotiaat ja vanhemmat
7,7
7,3
2,9
- Eli alle 6vuotiaita on 8,8 % - päässälaskulla siis alle 200. Prinsessat - nimimerkillä on kaksi lasta, tyttöjä ilmeisesti molemmat - joiden summittaisen iän teidämme, ainakin pituuden, jos ei muuta. Jännitys tiivistyy, jengi puolittuu...nyt etsimme Prinsessat-lapsia jo vain alle 100 lapsen joukosta, koska oletus on, että puolet kunnan lapsista on tyttöjä, puolet poikia...
Ja koska kaikki tuntevat toisensa noin pienessä kylässä, on jo aivan naurettavan helppoa selvittää, kuka ko. Prinsessat oikein on - jos siis asia oiken kovasti kiinnostaa :)
Minua ei kiinnosta, mutta olen erittäin kiinnostunut tästä ilmiöstä, jonka hän selvästikin on saanut aikaan.
Ainakin kirjoitustyyli on yhtä sekava :)