Katsoiko kukaan Liv-dokkaria
tavoitteena täydellinen synnytys? Kunnon bimbo se blondi, sektioon vaan kun onhan se kamalaa jos alapää venyy...
Kommentit (5)
että niin moni asia meni synnytyksissä toisin kuin äiti oli suunnitellut, jos se edes jonkun saisi tajuamaan, et mitä vaan voi tapahtua.
"Mutta sai oikein siron ja kauniin pojan joka sopii varmasti tyyliin." Just samaa ajattelin, vauva on kuin asuste sille muijalle ;( Olisi kiva nähdä, mitä noille perheille kuuluu esim puolen vuoden päästä...
Mutta se vesisynnytystä kotona halunnut oli lopulta ihan fiksu, hyväksyi järkevästi sen että synnytys piti käynnistää ja lopulta oli sitä mieltä että sairaalasynnytys epiduraaleineen oli hieno kokemus. Eli ei jäänyt liikaa kiinni siihen, että synnytyksen pitää mennä suunnitelulla tavalla.
Toisaalta sitten se vauvan ulos "hengittävä" oli koominen tapaus, oliko se todellakin ajatellut ettei tarvitse ponnistaa lopussa? :O Ja koki esimerkiksi sisätutkimuksen suurena "lääketieteellisenä puuttumisena" raskauteen ja rinnasti raiskaukseen.
ei edes itse ollut synnyttänyt ja silti paasasi: synnytyksen ei kuulu olla kivulias, hengitellään vaan rauhassa vauva ulos ;)))) Toki joillakin on kivuton synnytys mutta ei se ihan noinkaan mene.
ei edes itse ollut synnyttänyt ja silti paasasi: synnytyksen ei kuulu olla kivulias, hengitellään vaan rauhassa vauva ulos ;)))) Toki joillakin on kivuton synnytys mutta ei se ihan noinkaan mene.
Ehkä auttaa jollekin pääsemään sen kivun "yläpuolelle" tms ainakin johonkin pisteeseen, mutta olihan se kieltämättä aikamoinen - itse en lähtisi kokeilemaan.
ja ärsytti muidenkin etukäteen tarkasti suunnitellut synnytykset.
Ja jotenkin ärsyttävää, että se kosmetologi kaikkine guggin hoitolaukkuinenen ja omine pedikyyri-valmisteluineen vielä sai niin kauniin pojan.
Olisi ollut oikein saada joku isonenä ja vähemmän kaunis. Mutta sai oikein siron ja kauniin pojan joka sopii varmasti tyyliin.