Kuinka monta kiloa aiot laihtua vuonna 2010?
Kommentit (24)
Sain suunnittelemastani 10:stä yhden pois jo tällä väliviikolla.
Tai no, ei kai voi puhua laihdutuksesta: la parin päivän päästä, tuon verran tullut kiloja raskauden aikana.
En ole koskaan laihduttanut. Pikemminkin olisi kiva saada pari kiloa lihasmassaa.
t. langanlaiha läpipasko
alkaa paino mennä jo alipainon puolelle =(
Meillä kanssa kuukauden päästä l.a ja kiloja tullut abauttiarallaa 30, että ne pois. KAIKKI! :)
34kg tuli, nyt vauva 2.5kk ja viel 15 jäljellä.
10 kesään mennessä pois ja loput 5 sitten loppuvuoden puolella.
Tosin laihikselle en imetyksen vuoksi voi alkaa, joten jos normi elämäntavoilla ei putoa niin sitten menee pidempään.
mutta väh 10kg olisi toiveissa...
Ylimääräisiä joka ikinen. Läskiä...
onko nuo jouluviikon kilot kaikki läskiä, jos on niin viisi kiloa voisi laihtua. Tai jos saisi lihaksia vaikkei laihtuisikaan, niin se olisi vielä parempi.
LA ollut ja mennyt, mutta vauva edelleen masussa. Ja kiloja tulee rytisten. Nyt varmaan +23kg jo. Joten jos nuo pois saisin, olisin onnellinen!
olen ihan sopivassa painossa 166cm ja 56-57kg. Mulla ei joulut yms.painoa enää nykyään heilauta. Olen aina ennnen aloittanut laihdutuskuureja mutta fiksumpaa on painonhallinta. Ja en näe nälkää vaan syön ja herkuttelen sopivasti.
olisi sitten normaalipainon alapinnalla. Saankin aika hyvät avut, personaltrainerin, ravintoterapeutin ja vaiks mitkä! :) Kivaa.
Nyt on lähtenyt 22kg, elämäni eka laihis. Aloitin kesäkuun alussa ja tosiaan 101kg ->79kg menty jo.
Pituutta 166cm
.......... ois kiva. En jaksa en...en sitten yhtään...
koska kymmenen kiloa on jo pudonnut, kilot eivät enää putoa niin nopeasti. Kokonaislaihdutustavoite on 20 kiloa
13 ois ihan ok:D