Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raamatun toteutuneet ennustukset, mitä ne ovat?

Vierailija
08.01.2009 |

Eli olen tältä palstalta lukenut usein, kuinka Raamatun ennustukset ovat toteutuneet. Mitä nämä toteutuneet ennustukset ovat? Entä onko jotain jäänyt toteutumatta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala ei halua tuhota maapalloa vaan tehdä sen uudenki.

Hävittää kaiken sairauden, kivut, pahan olon ja vaikeudet.

Jumala luo kokonaan uuden maailman ja jokainen on tervetullut sinne hänen varjeluksessaan ilman että tarvitsee pelätä tulevia tapahtumia.

Kyse on vain siitä haluatko mukaan.

Vierailija
22/26 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti vain me ihmiset teimme tämän kaiken pahaksi koska meillä on vapaa tahto ja olemme itse valinneet pahan. Turha syyttää Jumalaa meidän ihmisten aikaan saannoksista. Jos itse päätämme olla itsekkäitä, pahaa toivovia, katkeria jne niin emmehän saa kuin pahaa aikaiseksi. Vai välittyykö teidän mielestänne esim. tästä ketjusta rakkaus muita kohtaan vai ilkeys? Jumalan tahto on, että me rakastaisimme ja palvelisimme toisiamme mutta kuten tiedetään, se on vaikeaa.

Raamatussa on paljon ennustuksia ja pitäisi oikeasti lukea koko kirja jotta ne saisi tähän listattua. Ap varmaan kyselee nyt Ilmestyskirjan ennnustuksia jotka nekin ovat todellakin hyvin vertauskuvallisia. Niitä on vaikeahko tulkita. Kannattaa lukea itse, erityisesti Uutta Testamenttia.

Maanjäristykset ovat jääneet mieleeni, samoin se tulijuttu eli -korjatkaa jos olen väärässä- maa peittyy tuleen vai tuli nielee maan? Siis ei koko maapalloa vaan jonkun osan siitä.

Tästäkin ketjusta kyllä käy ilmi eräs Jeesuksen toteamus, eli kristittyjä tullaan vihaamaan ja Jumalan sana on hänet kieltäville "kauhistus".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan sana on hänet kieltäville "kauhistus".

uskovaisten typeryyttä kuin itse Raamattua. Maailmassa on ollut kautta historian miljoonia maanjäristysiä, ja sitten jos Takahikiällä on kolmen Richterin järistys (kuivuus, tulva, tulivuorenpurkaus), niin heti uskovainen on sitä mieltä että katsokaa, Raamatussa on ennustettu tämä, mikä uskomaton tarkkuus ja nyt varmasti lopun ajat ovat jäljellä..

Vierailija
24/26 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti moni maailmanpoliitikan -ja maailmanhistorian - asiantuntija hätkähti vuonna 1948, kun Israel julistettiin itsenäiseksi valtioksi. ------

Raamattua tunteville "Viikunapuu" tarkoittaa Israelia. Matteus 24:32 Jeesus sanoi: "Mutta oppikaa Viikunapuusta vertaus, kun oksa on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä."Israelin perustaminen oli tuo "lehtien puhkeaminen". "Kesä" tarkoittaa sitä, että Jumalan taivas avautuu ja hän puuttuu myös jumalattomien silmille näkyvästi maapallon tapahtumiin.

:DDDDDDDDDDDDDDDDD Siellähän se on Raamatussa selvääksi selvemmin ennustettu että Israelin valtion perustetaan 1948!! Eikun siis hyvää päivääääääääää :DDDDDDDD

Siis se on ihme, että juutalaiset saivat oman valtion, hehän tulivat Israeliin monien satojen vuosien "paon" jälkeen ympäri maailmaa. Yhä edelleen maailmalta (USA, Venäjä) virtaa juutalaisia "kotiseudulleen". Tämä on historiallisesti käsittämätön ihme. Raamatussa ennustetaan kuitenkin juutalaisten oman valtion synty.

Vierailija
25/26 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se on ihme, että juutalaiset saivat oman valtion, hehän tulivat Israeliin monien satojen vuosien "paon" jälkeen ympäri maailmaa. Yhä edelleen maailmalta (USA, Venäjä) virtaa juutalaisia "kotiseudulleen". Tämä on historiallisesti käsittämätön ihme. Raamatussa ennustetaan kuitenkin juutalaisten oman valtion synty.

asetetaan ihmisten päähän että juutalaisilla pitäisi olla oma valtio jne. ja näin pohjustetaan idean toteuttamista.

Vierailija
26/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan