Lapsiperheet: Kuinka vietätte uutta vuotta?
Kommentit (13)
Lapsi nukkumaan klo 20 ja sitten miehen kanssa syödään blinejä ja juodaan light pommacia. Ei ilotulitteita.
ulkoilua, hyvää ruokaa ja seuraa ;)
ikkunasta näkyy raketteja pitkin iltaa aika hyvin, kun kaksi asuinaluetta eri puolilla taloa, sen kun juoksee ikkunasta toiseen. Lapset menee nukkumaan 20-21, itse sitten miehen kanssa valvoskellaan ja varmasti pullo kuoharia kumotaan, joku salaatti syödään, ja mitä nyt muuta lisuketta siinä illan mittaan. Koti-ilta, mutta tavallista juhlavampi.
syödään, saunotaan, nautitaan virvokkeita (mitä ilmeisimmin minä ajan koska mies oli kuskina jouluna) ja kai sitä muutama raketti ammutaan.
Olemme kotona vanhemmat ja neljä lasta. Käymme varmaankin iltapäivä saunassa syömme tortilloja noin neljän aikaan. Pelataan lautapeliä, valitaan joku uusi lahjaksi saatu. Syödään jälkkäriä samalla. Käydään kävelyllä. Syödään ilta/yöpalaksi nakkeja ja perunasalaattia. Lapset nukkumaan jos siltä näyttää simahtamis/ tai väsähtämisjärjestyksessä. Kuohuviinit miehen kanssa puolen yön jälkeen.
mennään iltapäivällä mummulaan ja mies tulee töistä suoraan sinne. Syödään siellä nakkeja, lihapullia, perunasalaattia ym.
Mies ja lapset lähtee sitten tossa kuuden pintaan kotiin ja minä ja sisko aletaan valmistautua illan kemuihin erään ystävämme luona :). Siellä sitten syödään, juodaan ja ammutaan raketteja!!
Kemut kestää huomisesta lauantaihin eli kaikkee ehditään tekemään, sukset, luistimet, pulkat ja kelkat on autossa jo!
Raketteja ammutaan ja varmaan viiniä juodaan ainakin aattona.
syödään hyvin, ja juodaankin hui alkoholia pitkin iltaa. Lapsista nuorimmatkin saavat valvoa yli puolille öin, ja katsoa ulkona rakettien ampumista.
Kas kun et sekuntiaikataulua laatinut, ihme että vieraat jaksavat edes siihen kymmeneen asti.
ammutaan raketteja. Ja valetaan ehkä tinoja.
Lapset menevät aikaisin nukkumaan joten kuudelta jo paukutellaan poks poks.
2 perhettä tulee kylään alkuillasta.
Syömme yhdessä, menemme ajoissa ampumaan raketit, noin 19 aikaan. Takaisin sisälle valamaan tinat ja jälkiruoalle. Sitten vietetään iltaa yhdessä, vieraat lähtevät ehkä kymmenen aikaa. Jos lapset jaksavat, saavat valvoa puolille öin.
Muutama kalja tai siideri saatetaan juoda, kuitenkin niin, että molemmista vierasperheistä löytyy selvä kuski eikä muutenkaan kukaan ole humalassa.