Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu kondomin käyttöön, mitä teen? :(

Vierailija
07.12.2025 |

Mies on sanonut ettei seksi kondomin kanssa tunnu miltään. Ollaan toki kokeiltu mutta hänellä lopahtaa heti. Itse en voi käyttää hormonaalista ehkäisyä pahan migreenin ja veritulppariskin vuoksi. En oikein tiedä mitä tehdä. En halua lapsia enkä murehtia mahdollisesta raskaudesta. Mies ehdotti keskeytettyä yhdyntää mutta en luota siihen että osaisi aina keskeyttää ajoissa.

Mitä teen :( ensimmäinen kumppanini pitkään aikaan ja juttumme toimii hyvin, mutta ehkäisytapa tai sen puute ahdistaa ja en pysty ollenkaan nauttimaan seksin aikana. Ehdotin miehelle toisenlaisia kortsuja ja suuseksiä ennen konfomim laittoa mutta ei auta. En tiedä onko ongelma oikea vai hänen päässään. Muutenkin ilman kondomia yhdyntä tuntuu oudolta, kun ei voi olla varma onko toinen "puhdas".

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies mäkeen.

Vierailija
2/137 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥳

Puhalla vappupilliin.

En muuten sinua neuvo.

😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ero

-vasektomia tai sterilisaatio 

-seksiä muuten muttei yhdyntää vaginallisesti

Vierailija
4/137 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksiä ja suuseksiä sitten.

Vierailija
5/137 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole noin tarkka mieheni kondomin käytöstä.

M42

Vierailija
6/137 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää pitää ensisijaisesti huolta terveydestäsi. Mies vaikka seksuaaliterapeutin puheille. Minkä verran hänellä on ikää?

Vierailija
7/137 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ilman.sehän sitä seksiä vinkuu, jos rehellisiä ollaan.

Vierailija
8/137 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka

Vierailija
9/137 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ottaisit sen suuhun, vaikka et tiedä, onko "puhdas"..? 🤮

Vierailija
10/137 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja voin vahvistaa, että seksi kondomin kanssa on kuin sadetakki suihkussa, jotenkin pilaa koko idean.

Plus pidemmän päälle tulee kalliiksi käyttää aina kondomia. Onneksi meillä toimii e-pilleri.

Vierailija
11/137 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja voin vahvistaa, että seksi kondomin kanssa on kuin sadetakki suihkussa, jotenkin pilaa koko idean.

Plus pidemmän päälle tulee kalliiksi käyttää aina kondomia. Onneksi meillä toimii e-pilleri.

Varmasti e-pilleri toimii miehistä hyvin. 

Vierailija
12/137 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin tapailun. Mulla lopahtaisi henkinen seisokki siihen, kun mietin kuinka moneen onteloon on työntynyt ilman kortsua, niin ettei auttaisi vasektomia ennen perusteellisia testejä. 

Vierailija
13/137 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alimman tason mies.

Vierailija
14/137 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia että nainen hoitaa.

Vierailija
15/137 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena en tykkää kondomista. Joten sterissä kävin.  Tapailin myös miehiä jotka oli käyneet vasektomiassa. Toki hankala yhtälö jos joskus lapsia haluaa. Oletteko kokeilleet naisten kondomia? Se on kyllä melko tunnelman tappaja muovipussin äänineen.

En lähtisi syyllistämään miestä jos vehje ei toimi kondomin kanssa. 

Vierailija
16/137 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sit vissiin valmis isäksi, kun keskeytettyä ehdottelee...

Vierailija
17/137 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan hullu ei harrasta seksiä ilman kumia ennen kuin todella sitoutuneessa ja luottamuksellisessa parisuhteessa. Pelkät pillerit ei ole tapailusuhteen ehkäisy.

Vierailija
18/137 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena en tykkää kondomista. Joten sterissä kävin.  Tapailin myös miehiä jotka oli käyneet vasektomiassa. Toki hankala yhtälö jos joskus lapsia haluaa. Oletteko kokeilleet naisten kondomia? Se on kyllä melko tunnelman tappaja muovipussin äänineen.

En lähtisi syyllistämään miestä jos vehje ei toimi kondomin kanssa. 

Ja ennenkuin joku tulee huutamaan taudeista niin on kondomi ollut aluksi käytössä,  jos kyse ollut extempore jutuista mutta nykyisen kumppanin kanssa suoraan sukupuolitaututestit ja sitten vasta sänkyyn.

Vierailija
19/137 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus loppuelämä kortsupanoa, ei kiitos. Kenkää saat ja heti.

Vierailija
20/137 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettaisin tapailun. Mulla lopahtaisi henkinen seisokki siihen, kun mietin kuinka moneen onteloon on työntynyt ilman kortsua, niin ettei auttaisi vasektomia ennen perusteellisia testejä. 

Normaali ihminen ei ajattele näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi