Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian kotiin NKL:lta vauvan kaa, jos kaikki OK ja 3. lapsi?

Vierailija
29.12.2009 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ensisynnyttäjät 3 vrk

- uudelleensynnyttäjät 2vrk

- sektiot 4 vrk

Ja näistä myös pidettiin kiinni.

Ja pääseeköhän LYSY-yksiköstä vielä nopeammin pois?

Vierailija
2/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse synnytin toisen lapsemme lauantaina aamuyöllä. Olisimme päässeet sunnuntaina kotiin, mutta olisi pitänyt tulla maanantaina takaisin lastenlääkärin tarkastukseen. Niinpä jäimme vielä maanantaihin asti, koska en halunnut ajella edestakaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

n 12h synnytyksestä. Käytiin sitten lastenlääkärin tarkastuksessa päivä pari kotiutumisen jälkeen. Asutaan n 2 km:n päässä sairaalasta, joten se ei ollut ongelma verrattuna siihen, että olisin vielä valvonut toisen yön 8 hengen huoneessa.

Vierailija
4/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä synnytim tiistai-iltana, torstaiaamuna milteipä passittivat minut pois. Toka synnytys, olisin voinut olla kauemminkin...

Vierailija
5/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöskään kiinnostanut valittava vieruskaveri ja unettomat yöt. Vauva tosin oli ja on ihana :)

Vierailija
6/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaikki olisi mennyt hyvin. Niin olin siis synnyttämään mennessäni sopinut.

Vierailija
7/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin päässyt Kättäriltä kuudessa tunnissa jos kaikki olisi mennyt hyvin. Niin olin siis synnyttämään mennessäni sopinut.

Vierailija
8/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolimatta siitä mitä lappusia seiniltä löytyy.. Minä tekisin ilmon tuollaisista lappusista... Niillä ei ole mitään lainvoimaa.... Ovat vain sairaalan toivomus jotta voivat kontrolloida synnyttäjiä ja voivat vain toivoa että kaikki noudattaa.....

Mutta pakko ei ole noudattaa.... Mitään kaltereita ei missään synnäreillä ole eikä siellä ole todellakaan pakko olla sekuntiakaan kauempaa kuin itse haluaa :)

Vierailija
9/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta veikkaan et sossuun ottavat yhteyttä et äiti lähti lapsen kanssa eikä kuunnellut.

näin ainakin mun kaverille kävi.

huolimatta siitä mitä lappusia seiniltä löytyy.. Minä tekisin ilmon tuollaisista lappusista... Niillä ei ole mitään lainvoimaa.... Ovat vain sairaalan toivomus jotta voivat kontrolloida synnyttäjiä ja voivat vain toivoa että kaikki noudattaa.....

Mutta pakko ei ole noudattaa.... Mitään kaltereita ei missään synnäreillä ole eikä siellä ole todellakaan pakko olla sekuntiakaan kauempaa kuin itse haluaa :)

Vierailija
10/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sektio Naistenklinikalla.Sektio tehtiin perjantaina iltapäivällä ja kotiin pääsin Maanantai aamuna.

Vauva ja sektio oli neljäs :)

Vierailija
11/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ilmoitin synnärillä tai oiekastaan käytin kysymystä,e ttä pääsekö huomenna kotiin? Ja lääkäri vastasi,e ttä tottakai ei täällä kaltereita ole :D

JA ihan oikeasti mitään lakia ei ole eikä missään ole pakko olla paitsi suljetulla.....

Joten vähän epäilen tuota saossujuttua tässä nyt.... Mutta PK-seutu nyt on PK-seutu ja ilmeiseti AV-mammoja on tarkkaitlava vähän paremmin kuin muuaalla maakunnassa ;D

Vierailija
12/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteä kotiin. Niin pk seudulla kuin maakunnissakin.

Vierailija
13/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa aiemmin kotiin, suositellaan vielä tulemaan vauvan kanssa tarkastukseen.

Vierailija
14/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mikä meni pieleen kn et päässyt kotiin vai jäitkö sairaalaan varmuuden vuoksi?

Ja nukutuksen jälkeen eivät tietenkään päästäneet heti kotiin joten yhden yön jouduin olemaan. Kotiuduttiin kun vauva oli yhden vuorokauden vanha.

Vierailija
15/20 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta veikkaan et sossuun ottavat yhteyttä et äiti lähti lapsen kanssa eikä kuunnellut.

näin ainakin mun kaverille kävi.

ja lääkärillä olisi vielä ollut sanottavaa lapsesta? Yleensähän sairaalasta ei vain hilppaista lapsen kanssa, ei synnäriltä eikä infektio-osastoltakaan ennenkuin ollaan jonkinlainen keskustelu käyty (kovin pitkä tai muodollinen sen ei tarvitse olla).

Vierailija
16/20 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helmikuussa 2009 Naistenklinikalta vuorokauden ikäisen vauvan kanssa kotiin. Paikka oli tosi täynnä ja koska en ollut ensikertalainen olivat selvästi vain tyytyväisiä kun yksi vuodepaikka vapautui. Päivän tai kahden päästä (en muista enää tarkemmin) piti viedä vauva lääkärin tarkastettavaksi osastolle, mutta se ei ollut ongelma kun asuttiin noin 10 min matkan päässä.

Vierailija
17/20 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2vrk jälkeen. Alatiesynnytyksen jälkeen lähdettiin 30 tunnin kuluttua. Käytiin sitten seuraavana päivänä siinä tsekkauksessa synnärillä.

Nyt kolmas syntymässä sen verran hektistä meininki kotona nykyään pienten kanssa, että ajattelin 2 vrk sairaalassa viipyä, mikäli antavat olla :)

Vierailija
18/20 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksestä pääsin kotiiin, toinen lapsi kyseessä. Ei ollut yhtään vaikea saada poistumislupaa.

Vierailija
19/20 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin seuraavana päivänä iltapäivästä.

Vierailija
20/20 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei tietenkään onnistu kuin päivällä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän