Mun mieheni inhoaa laitettuja naisia - onkohan ainoa laatuaan?
Hänelle tuntuu myös olevan aian se ja sama, missä vaatteissa liikun. Työhön laitan puuteria, ripsaria ja huulikiiltoa, mutta mies pyytää aina iltaisin pesemään nekin pois, että olisi kivempi pussailla ;)
Kommentit (58)
Ei tykkää myöskään vaimonsa laittavain hiuksia,ei sais värjätät tmv,luonnonkaunis on se mitä veljeni hokee.
meilläkin mies antaa melko häijyjä kommentteja (yli)meikatuista naisista, kovat kajalit saavat etenkin kauhistuneita huomioita osakseen.
tosin ripsiväri on okkei, mutta jos vähänkin jotain muuta, pyytää pesemään pois
mies kans huomauttaa heti jos mulla on liikaa meikkiä (sekin tarkoittaa vähempää kuin useimpien arkimeikki). Kauhulla muistelee millainen "sotamaalaus" minulla oli häissämme. Hänestä riittää että laitan väriä ripsiin ja kulmiin (ne ovat ihan blondit). Enempää en juuri meikkaakaan. Kerran kun istuin saunan lauteilla mies pysähtyi katsomaan minua ja sanoi minun olevani kauneimmillaan juuri niin!
ei tykkää liian laitetusta. ihan kiva, kun en ole itse mikään kova meikkaamaan.
Mä kelpaan sille meikittä ja meikin kanssa, ja melkein päivittäin meikkaan.
Mun isäpuoli taas on sellanen joka ei tykkää kun mun äiti ehostaa itseään. Mä en ymmärrä sitä eikä ymmärrä oikein äitikään. Äiti ei oo ikinä meikannut paljoa, mutta tuntuu olevan huulipuna ja ripsivärikin jo isäpuolelle liikaa. Outoa! Joskus oon miettinyt että onko siinä takana pohjimmilttaan joku menettämisen pelko, että kun toinen laittautuu oiken nätiksi, niin tää uros pelkää että sillä haetaan muiden miesten huomiota? Pakko siinä on jotain tollasta olla takana, ei muuten kukaan ole niin jyrkkä meikkejä kohtaan.
Ihan oikeassa hän onkin; silmäni ovat typerän muotoiset eikä niitä voi meikata perustyyleillä ollenkaan, samoin oikeiden sävyjen löytäminen meikkiin on haastavaa sillä ihoni on eri värinen eri kohdista jne.! Mielestäni en ole surkea meikkaaja ja värisilmäkin ihan ok, mutta en osaa tehdä itsestäni hyvän näköistä meikillä :/.
Haluavat että ei varmasti herätä kiinnostusta muissa miehissä. joku tällainen siinä taitaa olla takana...
Haluavat että ei varmasti herätä kiinnostusta muissa miehissä. joku tällainen siinä taitaa olla takana...
Mun mies ainakin on maailman vähiten mustasukkainen tapaus
[/quote]
Mun mies ainakin on maailman vähiten mustasukkainen tapaus
[/quote]
Ja suunnilleen kaikki tuntemani miehet hehkuttaa aina sitä "luonnonkauneutta" mutta luulevat sellaisiksi lehdessä ja tv.ssä näkemiään meikattuja kaunottaria, jotka eivät heidän mielestään näytä meikatuilta (eli ei ole ylimeikattuja)
jotain ihme omistushaluisia äijiä. Haluavat että ei varmasti herätä kiinnostusta muissa miehissä. joku tällainen siinä taitaa olla takana...
Ei vaan innostu laitetuista naisista. Meitä on moneen makuun, toinen tykkää Martina Aitolehdestä, ja toinen...musta.
(Kyllä mä siis meikkaan ja tykkään vaatteista, mutta mulla on omanlaiseni tyyli, jota ei voi millään lailla yhdistää sanaan laitettu.)
Terv. #6
En mä vedä mitään sotamaalausta, silti meikkaan joka päivä ja kyllä varmaan moni huomaa että mulla on meikkiä. Musta olis kauheeta jos mun mies rupeis valittamaan siitä että mä meikkaan! Pahimmassa tapauksessa yrittäis kieltää sitä, sehän tarkoittais sitä että se ei hyväksy minua minuna. Mun mies näkee mut aamuisin ja iltaisin meikittä, joten voin myös olla ilman meikkiäkin. Silti..
Samoin toi että "mun mies ei oo ollenkaan mustasukkainen". Mä olisin kyllä jo vähän loukkaantunut jos toinen ei olis ollenkaan mustasukkainen, kyllä sitä nyt vähän pitää olla, sellasella terveellä tavalla.
Lähinnä kommentoi esim. julkkisten lookkeja, siis sellaisia, joista ei pidä.
Mua ihmetyttää muuten hieman se, että monet naiset kyllä puuttuvat miehensä ulkonäköön, mutta jos mies puuttuu naisen ulkonäköön (etenkin, jos esim. haluaa, että nainen ei meikkaisi), niin heti ollaan takajaloillaan. Mun mies ei ole yhtään kiinnostunut vaatteista, joten mä käytännössö valitsen hänen vaatteensa kaupassa (tietty mies itse päättä, mitä ostetaan). Hän ei juuri kommentoi minun ulkonäköäni tai vaatetustani, joskus kehuu.
Mitä tuohon mustasukkaisuuteen tulee, niin ehkä se on ihan eri ihmistyyppi, joka haluaa puolison tuntevan mustasukkaisuutta itsestään. Mä luotan mieheen täysin, ja hän luottaa täysin minuun. Ei ole mitään syytä olla mustasukkainen. Mua ainakin kiusais, jos mieheni kuvittelis mulla olevan jotain takaa-ajatuksia esim. miespuolisten ystävieni (joita mulla on paljon) suhteen. Sama toisinpäin.
Hänestä meikit (varsinkin huulipuna) tuntuvat koskiessa epämiellyttäviltä. Kyllähän hän näkee minut kauniina, kun meikkaan, mutta jotenkin alitajunnassa heti ajattelee, miltä meikki tuntuu koskiessa tai suudellessa. Ja ei, ei ole mustasukkainen tyyppi.
Jos mies inhoaa meikattuja naisia, niin ette meikkaa?
Ja tervellä mustasukkaisuudella ei ole mitään tekemistä luottamuksen kanssa. Mä väitän että jos ei ole ikinä mustasukkainen toisesta, ei silloin toista edes aidosti rakasta. Kyllä sitä jokaisella pitää olla alitajunnassa sellanen pikkanen "puolustan omaani" tunne.
Jos mies inhoaa meikattuja naisia, niin ette meikkaa?
Ja tervellä mustasukkaisuudella ei ole mitään tekemistä luottamuksen kanssa. Mä väitän että jos ei ole ikinä mustasukkainen toisesta, ei silloin toista edes aidosti rakasta. Kyllä sitä jokaisella pitää olla alitajunnassa sellanen pikkanen "puolustan omaani" tunne.
En ole alistuja. Jos mä en tykkää hirvesäti laittautua, ja miehen mielestä se on kiva juttu, niin mitä kauheaa siinä on? Puolustaminen ja mustasukkaisuus eivät ole sama asia. Mä rakastan miestäni, ja hän minua, mutta emme ole mustasukkaisia, koska luotamme toisiimme täysin ja olemme ehdottoman solidaarisia toisillemme.
Mikä ihmeen hinku sulla on määritellä toisia oman arvomaailmasi standardeilla?