Mun mieheni inhoaa laitettuja naisia - onkohan ainoa laatuaan?
Hänelle tuntuu myös olevan aian se ja sama, missä vaatteissa liikun. Työhön laitan puuteria, ripsaria ja huulikiiltoa, mutta mies pyytää aina iltaisin pesemään nekin pois, että olisi kivempi pussailla ;)
Kommentit (58)
Ja te pesette? Kuulostaa TOSI omituiselta jos mies määräilee tuollaisessa asiassa. Vastaaja nro 11 lienee oikeassa.
Ja tervellä mustasukkaisuudella ei ole mitään tekemistä luottamuksen kanssa. Mä väitän että jos ei ole ikinä mustasukkainen toisesta, ei silloin toista edes aidosti rakasta. Kyllä sitä jokaisella pitää olla alitajunnassa sellanen pikkanen "puolustan omaani" tunne.
luottamuspulaa? Mun mielestä tuo "puolustan omaani" -tunne on kyllä enemmän suojelunhalua, kuin mustasukkaisuutta.
Jos mies inhoaa meikattuja naisia, niin ette meikkaa? Ja tervellä mustasukkaisuudella ei ole mitään tekemistä luottamuksen kanssa. Mä väitän että jos ei ole ikinä mustasukkainen toisesta, ei silloin toista edes aidosti rakasta. Kyllä sitä jokaisella pitää olla alitajunnassa sellanen pikkanen "puolustan omaani" tunne.
En ole alistuja. Jos mä en tykkää hirvesäti laittautua, ja miehen mielestä se on kiva juttu, niin mitä kauheaa siinä on? Puolustaminen ja mustasukkaisuus eivät ole sama asia. Mä rakastan miestäni, ja hän minua, mutta emme ole mustasukkaisia, koska luotamme toisiimme täysin ja olemme ehdottoman solidaarisia toisillemme. Mikä ihmeen hinku sulla on määritellä toisia oman arvomaailmasi standardeilla? #6
Antaa olla. Mutta sen sanon että on sulla outo mies jos inhoaa laitettuja naisia. Onneksi mun mies ei inhoa laitettuja eikä laittamattomia ja onneksi välillä ilmaiseen myös se että on vähän mustasukkainen, se on ihanaa näin 15 vuoden yhdessäolon jälkeen.
On juuri niitä jotka tippuu lopulta korkealta ja kovaa. Mä luotan mieheeni, mutta en todellakaan ole sinisilmäinen ja tunne mustasukkaisuutta. Terve mustasukkaisuus on ihan ok!
Mies pyytää pesemään meikit pois? Ja te pesette? Kuulostaa TOSI omituiselta jos mies määräilee tuollaisessa asiassa. Vastaaja nro 11 lienee oikeassa.
mun ulkönäköön, ei kä todellakaan määräile.
Kukaan ei ole edelleenkään vastannut mun kysymykseen siitä, miksi on ok, että nainen puuttuu miehen ulkonäköön, mutta toisin päin on huono asia.
Mun mielestä tässä ketjussa oli kyse siitä, onko muita sellaisa miehiä, jotka ei erityisesti tykkää laitetuista naisista. (ON, esim. mun mies.) Vituttaako se nyt jotain laitettua naista jotenkin, että koko maailman äijäpopulaatio ei kuolaakaan taas hänen peräänsä, vai mistä tässä on kyse? Taas meni asiallinen keskustelu pilalle jonkun drama queenin takia.
Mä meen tekemään jotain muuta, ei teitä jaksa kattella.
tuo "puolustan omaani" aiheuttaa minulla jatkuvaa pahaa mieltä, mieheni kun ei koe tippaakaan tarpeelliseksi olla huolissaan käytöksestäni tai siitä, että tuntemattomat ukot tulevat iskemään. Toivoisin että mieheni osoittaisi enemmän sitä "luolamies"-puoltaan tässä ja älyäisi että hänenkin vaimonsa kelpaisi jollekin...mutta ei. Hyvä ettei onnittelemaan tule, kun kerron että metrossa joku tyyppi tuli juttelemaan mukavia!!
Mies pyytää pesemään meikit pois? Ja te pesette? Kuulostaa TOSI omituiselta jos mies määräilee tuollaisessa asiassa. Vastaaja nro 11 lienee oikeassa.
mun ulkönäköön, ei kä todellakaan määräile. Kukaan ei ole edelleenkään vastannut mun kysymykseen siitä, miksi on ok, että nainen puuttuu miehen ulkonäköön, mutta toisin päin on huono asia. Mun mielestä tässä ketjussa oli kyse siitä, onko muita sellaisa miehiä, jotka ei erityisesti tykkää laitetuista naisista. (ON, esim. mun mies.) Vituttaako se nyt jotain laitettua naista jotenkin, että koko maailman äijäpopulaatio ei kuolaakaan taas hänen peräänsä, vai mistä tässä on kyse? Taas meni asiallinen keskustelu pilalle jonkun drama queenin takia. Mä meen tekemään jotain muuta, ei teitä jaksa kattella.
Ne jotka ei ikinä tunne mustasukkaisuutta ja luottavat miehiinsä sinisilmäisesti.On juuri niitä jotka tippuu lopulta korkealta ja kovaa. Mä luotan mieheeni, mutta en todellakaan ole sinisilmäinen ja tunne mustasukkaisuutta. Terve mustasukkaisuus on ihan ok!
Mitä se "terve mustasukkaisuus" sitten on?
Jos nyt käy niin, että mun mies joskus jättääkin mut jonkun toisen takia, niin mitä se mun "terve mustasukkaisuuteni" on mahdollisesti auttanut asiaa? Pitäiskö mun esimerkiksi kieltää miestä lähtemästä ilman mua minnekään, ettei vain ikinä joutuisi puheisiin jonkun toisen naisen kanssa?
Meidän parisuhde perustuu luottamukseen, eli siihen, että annamme myös tilaa toisillemme. Olemme tosi paljon yhdessä, joten musta on kivaa, että mies käy välillä jossain ilman mua (ja sama toisinpäin). Sä et tunne mun miestä, mutta mä tunnen, enkä suoraan sanottuna voisi kuvitella yhtään sellaista skenaariota, jotka ajais hänet pettämään mua. Tietenkin, jos meidän suhde kuolis, eikä hän enää rakastaisi mua, niin totta kai voisi tavata jonkun uuden kivemman naisen. En sano, ettei niin vois käydä. Mutta mä luulen, että mä huomaisin itsekin, jos meidän parisuhde olisi kuolemassa.
Mä en ole sinisilmäinen, mutta mulla ei ole myöskään mitään syytä olla mustasukkainen miehestäni tai epäillä häntä mistään. Jos sulla on sillä tavalla, niin se ei tarkoita, että mulla on.
Mutta sen sanon että on sulla outo mies jos inhoaa laitettuja naisia.
on niin totta!
Haluavat että ei varmasti herätä kiinnostusta muissa miehissä. joku tällainen siinä taitaa olla takana...
Ja suunnilleen kaikki tuntemani miehet hehkuttaa aina sitä "luonnonkauneutta" mutta luulevat sellaisiksi lehdessä ja tv.ssä näkemiään meikattuja kaunottaria, jotka eivät heidän mielestään näytä meikatuilta (eli ei ole ylimeikattuja)
Ne jotka ei ikinä tunne mustasukkaisuutta ja luottavat miehiinsä sinisilmäisesti.On juuri niitä jotka tippuu lopulta korkealta ja kovaa. Mä luotan mieheeni, mutta en todellakaan ole sinisilmäinen ja tunne mustasukkaisuutta. Terve mustasukkaisuus on ihan ok!
Mitä se "terve mustasukkaisuus" sitten on? Jos nyt käy niin, että mun mies joskus jättääkin mut jonkun toisen takia, niin mitä se mun "terve mustasukkaisuuteni" on mahdollisesti auttanut asiaa? Pitäiskö mun esimerkiksi kieltää miestä lähtemästä ilman mua minnekään, ettei vain ikinä joutuisi puheisiin jonkun toisen naisen kanssa? Meidän parisuhde perustuu luottamukseen, eli siihen, että annamme myös tilaa toisillemme. Olemme tosi paljon yhdessä, joten musta on kivaa, että mies käy välillä jossain ilman mua (ja sama toisinpäin). Sä et tunne mun miestä, mutta mä tunnen, enkä suoraan sanottuna voisi kuvitella yhtään sellaista skenaariota, jotka ajais hänet pettämään mua. Tietenkin, jos meidän suhde kuolis, eikä hän enää rakastaisi mua, niin totta kai voisi tavata jonkun uuden kivemman naisen. En sano, ettei niin vois käydä. Mutta mä luulen, että mä huomaisin itsekin, jos meidän parisuhde olisi kuolemassa. Mä en ole sinisilmäinen, mutta mulla ei ole myöskään mitään syytä olla mustasukkainen miehestäni tai epäillä häntä mistään. Jos sulla on sillä tavalla, niin se ei tarkoita, että mulla on.
Mutta turha näitä on sen enempää jaaritella, kun sulla ja sun miehellä ei ollenkaan mustasukkaisuuden tunteita ole. Jätän tän tähän, mutta mun kanta on edellen se sama mikä aiemminkin.
tuo "puolustan omaani" aiheuttaa minulla jatkuvaa pahaa mieltä, mieheni kun ei koe tippaakaan tarpeelliseksi olla huolissaan käytöksestäni tai siitä, että tuntemattomat ukot tulevat iskemään. Toivoisin että mieheni osoittaisi enemmän sitä "luolamies"-puoltaan tässä ja älyäisi että hänenkin vaimonsa kelpaisi jollekin...mutta ei. Hyvä ettei onnittelemaan tule, kun kerron että metrossa joku tyyppi tuli juttelemaan mukavia!!
Eri ihmistyypin ihmiset tykkäävät tuosta luolamiespullistelusta. mun mielestä se on vastenmielistä, en kestäisi sitä hetkeäkään. Tämä ei välttämättä päde suhun, viestin kirjoittaja, mutta mun mielestä monesti tuollaiset naiset ovat hieman lapsellisia ja epäitsenäisiä.
Muhun vetoaa äly ja huumorintaju, ei tuollainen machoilu, hyi saatana.
vain ruma kun se meikkaa :D
Ei ole kaikki miehellä kotona jos meikkaamisesta on mustasukkainen!!
Eri ihmistyypin ihmiset tykkäävät tuosta luolamiespullistelusta. mun mielestä se on vastenmielistä, en kestäisi sitä hetkeäkään. Tämä ei välttämättä päde suhun, viestin kirjoittaja, mutta mun mielestä monesti tuollaiset naiset ovat hieman lapsellisia ja epäitsenäisiä. Muhun vetoaa äly ja huumorintaju, ei tuollainen machoilu, hyi saatana.
Mun mielestä mysö olet vastenmielinen.
Se että on sitä luolamiestä vähän miehessä, ei tarkoita sitä etteikö voisi olla huumorintajuinen ja älykäs.
Ei ole kaikki miehellä kotona jos meikkaamisesta on mustasukkainen!!
ketjussa vielä yhtään viestiä, jossa joku nainen olisi kertonut, että hänen miehensä tulee mustasukkaiseksi, kun nainen meikkaa. Mutta mulla saattoi kyllä jäädä joku viesti lukematta.
Jatkatte ihan normaalisti sen jälkeen, eihän sen nimittäin pitäis yhtää haitata koska ette ole edes mustasukkaisia!
Mun mielestä mysö olet vastenmielinen.
.
Aika hienosti osaat päätellä tuntematta, että olen vastenmielinen :D
Jos luet tuon viestini uudestaan, niin huomaat, että kirjotin, että tämä EI VÄLTTÄMÄTTÄ PÄDE SUHUN, VIESTIN KIRJOITTAJA. Kerroin siis, että en tiedä millainen SINÄ olet, vaan kerroin, millaisia ihmisiä olen tavannut. Miksi siis loukkaannuit?
koska niin tekee 50% naisistakin. Meikkaisitte useimmin niin että ette näyttäisi meikkauksen jälkeen tikkurilan värikartalta
Mä voin sitten varmaan tulla ja nusasta teidän ukkojen kanssa? Jatkatte ihan normaalisti sen jälkeen, eihän sen nimittäin pitäis yhtää haitata koska ette ole edes mustasukkaisia!
Pointtina on se, että luotan mieheeni. Minun ei tarvitse pelätä, että hän juoksisi toisten naisten perässä, koska ei juokse.
Ilmeisesti tämä alkaa mennä jo sinun käsitykskykysi yli?
mulla tuli väärä numero. Siis se, joka on kirjoittanut numerolla 6, on oikeasti nro 8. Näin siinä käy, kun ei tarkista, mikä sen oman ekan kirjoituksen alkuperäinen numero oli....