Mun mieheni inhoaa laitettuja naisia - onkohan ainoa laatuaan?
Hänelle tuntuu myös olevan aian se ja sama, missä vaatteissa liikun. Työhön laitan puuteria, ripsaria ja huulikiiltoa, mutta mies pyytää aina iltaisin pesemään nekin pois, että olisi kivempi pussailla ;)
Kommentit (58)
Mä voin sitten varmaan tulla ja nusasta teidän ukkojen kanssa? Jatkatte ihan normaalisti sen jälkeen, eihän sen nimittäin pitäis yhtää haitata koska ette ole edes mustasukkaisia!
Pointtina on se, että luotan mieheeni. Minun ei tarvitse pelätä, että hän juoksisi toisten naisten perässä, koska ei juokse. Ilmeisesti tämä alkaa mennä jo sinun käsitykskykysi yli?
Sulta meni pointti ohi.
koska niin tekee 50% naisistakin. Meikkaisitte useimmin niin että ette näyttäisi meikkauksen jälkeen tikkurilan värikartalta
Häiritseekö se sua? mun miestä se ei häiritse.
ps. En käytä luomiväriä, harvoin huulipunaa. Mutta pidän huulikiilloista ja ripsiväristä, jos ei joku niitä huomaa, niin on sokea :D
luonnonkaunis nainen ei tarvitse meikkiä, ei sen ihmeempää, tätä mieltä minun mies on.
turhaa. Mutta kehuu kyllä kauniiksi, jos meikkaan tai meikkaan vähän enemmän kuin arkinen: meikkivoide, puuteri (ei kovin kaksinen iho mulla, mutta ei mikään aknekaan). ripsari ja kulmaväri.
En kyllä usko, että tykkäis, jos joka päivä vetäisin hirveän sotamaalauksen päälle. Ellei työni sitten edellyttäis ko. tyyliä.
turhaa. Mutta kehuu kyllä kauniiksi, jos meikkaan tai meikkaan vähän enemmän kuin arkinen: meikkivoide, puuteri (ei kovin kaksinen iho mulla, mutta ei mikään aknekaan). ripsari ja kulmaväri.
En kyllä usko, että tykkäis, jos joka päivä vetäisin hirveän sotamaalauksen päälle. Ellei työni sitten edellyttäis ko. tyyliä.
normaali meikki on se ja sama miehelle.
en meikkaa, en ennen miehen tapaamista enkä sen jälkeen ole aloittanut, mies tykkää enemmän kuin sotamaalatuista. Joskus jostakin pakkelinaamasta huomauttaa, muuten ei yleensä negatiivisia sano muista naisista (mun kuullen ainakaan...).
Ja ei ole mustasukkainen, normaali ihminen kyseessä.
Mies sanoo ettei pidä meikeistä VAIN SIKSI, että ei halua että herätätte muiden mielenkiintoa. Näin sanoo mun mies. Jokainen nainen näyttää paremmalta ehostettuna, sopivasti.
Miehenne eivät varmaan halua teiidän käyttävän kauniita vaatteitakaan, tai laittavan hiuksia... Vähän läpinäkyvää.
varmaan kaikki näyttää paremmalta sopivasti ehostettuna, mutta onko kotonakin näytettävä koko ajan "paremmalta"? Mulla on vielä atooppinen iho, ja iho voi paljon paremmin niinä päivinä, kun en laita meikkivoidetta, myöskään silmänympärykset eivät tykkää, kun ripsiväriä pitää hangata iltaisin pois. Jos en kelpaa miehille ilman meikkiä, niin sitten on oltava ilman miestä, ei huvita olla pakkeloituna koko aikaa.
meikkaan joka päviä eikä tuo ole sitä häirinnyt. Osaan olla ilman meikkiäkin jos siltä tuntuu, mutta periaatteessa meikkaan joka päivä. Joka ei sitä kestä niin omapa on ongelmansa.
Mies sanoo ettei pidä meikeistä VAIN SIKSI, että ei halua että herätätte muiden mielenkiintoa. Näin sanoo mun mies. Jokainen nainen näyttää paremmalta ehostettuna, sopivasti.
Miehenne eivät varmaan halua teiidän käyttävän kauniita vaatteitakaan, tai laittavan hiuksia... Vähän läpinäkyvää.
johon mä oon aikoinaan osallistunut. Silloin piti vääntää rautalangasta, väännän nytkin.
- Mun mies ei pidä kovin laitettuja naisia kauniina. Hänen mielestään epäviehättäviä piirteitä naisella ovat raskas meikki, pitkät (rakenne)kynnet, hajusteet ja sellainen car babe/martina aitolehti -pukeutumistyyli.
- Mieheni ei ole vaikuttanut mitenkään mun pukeutumiseen tai meikkaamiseen. Meikkaan aika hillitysti, lähinnä käytän ruskeaa kajalia ja ripsiväriä. Tykkään vaatteista, mutta mun tyyli on aika...maanläheinen, tyyliin löysät pellavahousut, toppi ja villatakki, matalat kengät.
- Mun mies ei ole ollenkaan mustasukkaista tyyppiä. Hän ei myöskään ole mitenkään erityisesti kiinnostunut ihmisten ulkonäöstä. Esim. jos sanon "näitkö siellä sen-ja-sen näköisen naisen/miehen", hän sanoo useinmiten "en".
- Miehelläni ei ole myöskään huolta siitä, että minä säntäisin yks kaks sänkyyn jokaisen äijän kanssa, joka sattuu pitämään mua viehättävänä.
Nämä asiat pätevät minun mieheeni, en tiedä muiden miehistä. Onko se niin kauhean loukkaavaa laitetuille naisille, että joku mies ei olekaan kuumana heihin, vai mistä nämä kommentit kumpuavat? Mä en ole koskaan ollut erityisen laitettu, mutta miehiä on kuitenkin aina riittänyt. Yrittäkää nyt vain hyväksyä, että makuja on erilaisia ulkonäönkin suhteen!
Mies sanoo ettei pidä meikeistä VAIN SIKSI, että ei halua että herätätte muiden mielenkiintoa. Näin sanoo mun mies. Jokainen nainen näyttää paremmalta ehostettuna, sopivasti. Miehenne eivät varmaan halua teiidän käyttävän kauniita vaatteitakaan, tai laittavan hiuksia... Vähän läpinäkyvää.
johon mä oon aikoinaan osallistunut. Silloin piti vääntää rautalangasta, väännän nytkin. - Mun mies ei pidä kovin laitettuja naisia kauniina. Hänen mielestään epäviehättäviä piirteitä naisella ovat raskas meikki, pitkät (rakenne)kynnet, hajusteet ja sellainen car babe/martina aitolehti -pukeutumistyyli. - Mieheni ei ole vaikuttanut mitenkään mun pukeutumiseen tai meikkaamiseen. Meikkaan aika hillitysti, lähinnä käytän ruskeaa kajalia ja ripsiväriä. Tykkään vaatteista, mutta mun tyyli on aika...maanläheinen, tyyliin löysät pellavahousut, toppi ja villatakki, matalat kengät. - Mun mies ei ole ollenkaan mustasukkaista tyyppiä. Hän ei myöskään ole mitenkään erityisesti kiinnostunut ihmisten ulkonäöstä. Esim. jos sanon "näitkö siellä sen-ja-sen näköisen naisen/miehen", hän sanoo useinmiten "en". - Miehelläni ei ole myöskään huolta siitä, että minä säntäisin yks kaks sänkyyn jokaisen äijän kanssa, joka sattuu pitämään mua viehättävänä. Nämä asiat pätevät minun mieheeni, en tiedä muiden miehistä. Onko se niin kauhean loukkaavaa laitetuille naisille, että joku mies ei olekaan kuumana heihin, vai mistä nämä kommentit kumpuavat? Mä en ole koskaan ollut erityisen laitettu, mutta miehiä on kuitenkin aina riittänyt. Yrittäkää nyt vain hyväksyä, että makuja on erilaisia ulkonäönkin suhteen!
Mun miehen mielestä esim. Aitolehti ei ole kaunis, eikä millään tavalla viehättävä. Eikä tykkää muutenkaan tuollaisista itseään täynnä olevista prinsessoista. Minäkään en voi ymmärtää, miksi muka kaikki miehet tykkäisivät tällätyistä tyrkyistä? Eihän kaikilla naisillakaan ole samanlainen miesmaku! Mä kyllä meikkaan, mut se on niin naturelli meikki ettei kukaan sitä välttämättä edes huomaa (ja hyvä niin). Tarkoitus on saada itsensä pirtsakan näköiseksi, ja se riittää. Kotona olen ilman meikkiä ja kaupassa käynti ilman meikkiä ei ole katastrofi. Olen sporttinen, naisellinen (tarvittaessa) ja luonnollinen. Mies tykkää:)
meikkiä ollenkaan. Ja meikkini onkin hyvin huomaamaton - en pidä paksusta, näkyvästä meikistä itsekään. Minulla on hyvin tummat kulmakarvat ja ripset omasta takaa, joten sikäli meikkiä ei välttämättä tarvitsekaan.
Mutta mieheni todella on hyvin meikkikielteinen. Muuten ei ole mitenkään välinpitämätön ulkoisesta olemuksesta - pukeutuu itse erittäin hyvin ja arvostaa, että minäkin teen niin.
Mies sanoo ettei pidä meikeistä VAIN SIKSI, että ei halua että herätätte muiden mielenkiintoa. Näin sanoo mun mies. Jokainen nainen näyttää paremmalta ehostettuna, sopivasti. Miehenne eivät varmaan halua teiidän käyttävän kauniita vaatteitakaan, tai laittavan hiuksia... Vähän läpinäkyvää.
johon mä oon aikoinaan osallistunut. Silloin piti vääntää rautalangasta, väännän nytkin. - Mun mies ei pidä kovin laitettuja naisia kauniina. Hänen mielestään epäviehättäviä piirteitä naisella ovat raskas meikki, pitkät (rakenne)kynnet, hajusteet ja sellainen car babe/martina aitolehti -pukeutumistyyli. - Mieheni ei ole vaikuttanut mitenkään mun pukeutumiseen tai meikkaamiseen. Meikkaan aika hillitysti, lähinnä käytän ruskeaa kajalia ja ripsiväriä. Tykkään vaatteista, mutta mun tyyli on aika...maanläheinen, tyyliin löysät pellavahousut, toppi ja villatakki, matalat kengät. - Mun mies ei ole ollenkaan mustasukkaista tyyppiä. Hän ei myöskään ole mitenkään erityisesti kiinnostunut ihmisten ulkonäöstä. Esim. jos sanon "näitkö siellä sen-ja-sen näköisen naisen/miehen", hän sanoo useinmiten "en". - Miehelläni ei ole myöskään huolta siitä, että minä säntäisin yks kaks sänkyyn jokaisen äijän kanssa, joka sattuu pitämään mua viehättävänä. Nämä asiat pätevät minun mieheeni, en tiedä muiden miehistä. Onko se niin kauhean loukkaavaa laitetuille naisille, että joku mies ei olekaan kuumana heihin, vai mistä nämä kommentit kumpuavat? Mä en ole koskaan ollut erityisen laitettu, mutta miehiä on kuitenkin aina riittänyt. Yrittäkää nyt vain hyväksyä, että makuja on erilaisia ulkonäönkin suhteen!
Mun miehen mielestä esim. Aitolehti ei ole kaunis, eikä millään tavalla viehättävä. Eikä tykkää muutenkaan tuollaisista itseään täynnä olevista prinsessoista. Minäkään en voi ymmärtää, miksi muka kaikki miehet tykkäisivät tällätyistä tyrkyistä? Eihän kaikilla naisillakaan ole samanlainen miesmaku! Mä kyllä meikkaan, mut se on niin naturelli meikki ettei kukaan sitä välttämättä edes huomaa (ja hyvä niin). Tarkoitus on saada itsensä pirtsakan näköiseksi, ja se riittää. Kotona olen ilman meikkiä ja kaupassa käynti ilman meikkiä ei ole katastrofi. Olen sporttinen, naisellinen (tarvittaessa) ja luonnollinen. Mies tykkää:)
jsa itseään täynnä olevaksi? Minä meikkaan ja sen myös huomaa ja silti en ole tyrkky, vana ihan normaali työssäkäyvä nainen ja jopa sporttinen sellainen. ja en lopeta meikkaamista jotta olisin jonkun mielestä "parempi" meikittä.
jsa itseään täynnä olevaksi? Minä meikkaan ja sen myös huomaa ja silti en ole tyrkky, vana ihan normaali työssäkäyvä nainen ja jopa sporttinen sellainen. ja en lopeta meikkaamista jotta olisin jonkun mielestä "parempi" meikittä.
laitettuja naisia tyrkkyinä. Mä yritän välttää tekemästä johtopäätöksiä ihmisten luonteesta heidän ulkoisen olemuksensa perusteella.
Kyllähän muakin joku vois pitää tyrkkynä, kun käytän avokaulaisia paitoja.
Siistit vaatteet?
Nätisti leikattu tukka (jossa ei käytä muotoilutuotteita)?
Huulirasva?
Tarkaan valitut vaatteet jotka korostavat parhaita puolia?
Hampaiden harjaus
Ei laitettu ole sama kuin kirkkaan punaiset huulet, pksu rajaus, peittävä puuterikerros, hajuvesikylpy ja hiuslakkasuihku :) Laittautua voi niin monella tavalla, joillekin se on vaan hiusten ja hampaiden harjaus, toisille koko meikkikaapin sisältö, ja useimmille muille kaikeka näiden väliltä.
Siistit vaatteet?
Nätisti leikattu tukka (jossa ei käytä muotoilutuotteita)?
Huulirasva?
Tarkaan valitut vaatteet jotka korostavat parhaita puolia?
Hampaiden harjausEi laitettu ole sama kuin kirkkaan punaiset huulet, pksu rajaus, peittävä puuterikerros, hajuvesikylpy ja hiuslakkasuihku :) Laittautua voi niin monella tavalla, joillekin se on vaan hiusten ja hampaiden harjaus, toisille koko meikkikaapin sisältö, ja useimmille muille kaikeka näiden väliltä.
on vähän ongelmallinen termi, mutta tämän ketjun kontekstissa mä näkisin, että se tarkoittaa nimenomaan tuollaista Ellen Jokikunnas/Martina Aitolehti -meininkiä. Siis sitä, että käytetään raskasta meikkiä, on rakennekynsiä ja sellaista car babe -tyyliä.
Näin mä ainakin sen TÄSSÄ KETJUSSA käsitän. Toisessa kontekstissa se tarkoittaa jotain ihan muuta. Mun mielestä tässä ketjussa se on "luonnollisen näköisen" naisen vastakohta.
Siis mä en todellakaan halua arvottaa tässä mitään! Mulle on ihan sama, miten toiset pukeutuu ja meikkaa, pääasia, että itsestä tuntuu kivalta katsoa peiliin. Mä olen tässä ketjussa tuomassa esille vain omaa kokemustani siitä, että munkaan mies ei ole erityisemmin viehättynyt paljosta meikistä, hajusteista, rakennekynsistä ja sensellaisesta.
En siis ole täällä loukkaamassa ketään, ainoastaan keskustelemassa.
pyys etten meikkais, mutta mulle se on tärketä, joten meikkasin vaan.Siis aika hillitysti kuitenkin arkena, sellainen aika naturelli vaikkakin laitettu look.Juhliin enemmän.Äitinsämeikkaa, ja paljon, ja sittemmin selvisi, että ne äitinsä hajustetut tökötit aiheutti miehelle pänsärkyä, ei niinkään mun hajuttomat meikit, joten meikkaan edelleen :)