Minkäken vauvan jättäisitte kuntoklubin lapsiparkkiin?
Tekisi mieli liittyä jäseneksi, mutta mietityttää onko 6kk vanha vaiva liian pieni?
Kommentit (34)
Siis teitä, jotka sanotte ettette veisi ennen kuin 100-vuotiaana lasta hetkeksi hoitoon. Eikö se nyt ole lapsenkin etu, että äiti voi hyvin ja saa joskus edes sen tunnin omaa aikaa? Minä ainakin olen paljon rennompi ja iloisempi, kun saan käydä jumpassa. Lapset takuulla tykkää enemmän siitä äidistä, kun sellaisesta ärisijästä, joka ei koskaan pääse mihinkään.
t. viiden lapsen äiti, jonka lapsista pienimmät on jumppalan parkissa kun tarvitaan
totesin vain ettei ole mitään 3v ikärajaa.
Ja teillä siis siellä salin puolella nappaillaan hormoneja, myynnin puolella ei...
Se on ihan oman pikkupääsi tuotoksia.
Ja toisille laatu on tärkeämpää kuin määrä.
Itse harkitsin samaa, kun lapseni oli 1,5 vuotias. Olin siellä puolisen tuntia lapseni kanssa ja päätin että en vie lasta siihen paikkaan. Monia syitä tähän. Ja paikka oli Elixia. Mutta kukin voi tehdä oman ratkaisunsa, kehottaisin kuitenkin selvittämään asiaa tarkemmin.
Itse harkitsin samaa, kun lapseni oli 1,5 vuotias. Olin siellä puolisen tuntia lapseni kanssa ja päätin että en vie lasta siihen paikkaan. Monia syitä tähän. Ja paikka oli Elixia. Mutta kukin voi tehdä oman ratkaisunsa, kehottaisin kuitenkin selvittämään asiaa tarkemmin.
mikä siellä oli pielessä? Olen seurannut tätä keskustelua mielenkiinnolla koska itse aion viedä juuri 1,5-vuotiaan kohta sinne. Minkä kaupungin Elixi kyseessä?
on rajana vai 1 alle 2v. lapsi kerrallaan. Vanhempia lapsia voi olla useampia. Ja itselläni on kyllä ollut montakin kertaa siellä vajaa 2v. ja 3v. mukana ja ovat viihtyneet 1h ihan todella hyvin. Ongelmana on enemmänkin pois lähteminen. siellä on paljon leluja ja huone on viihtyisä.
keskustelussa nyt kannattaa muistaa, että toisissa paikoissa lapsiparkit ovat oikeasti viihtyisiä ja kivoja ja on hyvät hoitajat ja niihin voi ihan huoletta jättää lapsensa. Jos joku sanoo, ettei missään nimessä jättäisi lasta lapsiparkkiin niin se ei tarkoita, etteikö jonkun muun salin lapsiparkkiin voisi jättää.
Ai että kun sinä olet fiksu ja kypsä aikuinen.
t. se viiden äiti
Ja toisille laatu on tärkeämpää kuin määrä.
Meidän salilla hoitoon voi jättää ihan pienenkin. Kuopus oli 6 kk, kun aloitti "uransa" ja ihan loistavasti on siellä viihtynyt, toki sisarus ollut seurana aina.
Paikka on kiva, siisti ja hoitajat todella ihania, aina samoja, äkkiä tulivat tutuiksi. Isompi hinkuu aina päästä paikkaan ja nuorempikin alkaa huitoa innoissaan, kun tajuaa, mihin ollaan menossa, joten tuskin siellä kärsivät! Suoraan sanoen, jäsenyys on pelastanut mun järkeni nyt kotona ollessa. Meidän lapset olleet hoidossa noin 4 krt / vko tunnin kerrallaan.
Riippuu lapsen luonteesta, miten siellä viihtyy. Kovin arkaa tai vierastavaa vauvaa ei tietenkään kannata hoitoon jättää, mutta meidän lapset ovat olleet aina sosiaalisia ja viihtyneet vilskeessäkin.
Mun nuorin oli 4 kk kun jätin ekan kerran
tossa pitskussa. Mun lapset ovat 2v ja 4v ja mielellään he siellä ovat.
pienen vauvan kanssa tosiaa voi treenata salilla, niin et ottaa vauvan kaukaloon.
ja ihan fiksusti se erään kuntoklubin myyjä vastasi, ei mitenkään räiskyväti tai kärkkäästi. Hän varmaan jo työnsä puolesta tietää mistä puhuu, joten älä myyjä välitä.. jotkut nää mukamas tietäjät kannattaa ignorata kokonaan.
jos toinen kirjoittaa ensimmäistä kertaa...
Ja kannattaa muuten kirjoittaa joko suomeksi tai englanniksi, ei englantia väärin suomen sekaan.
ja ehkä joku kolmas. Tokihan sitä vauvaa roudasin ympäri salia sen viltin kanssa mukana, aina oman laitteen viereen, paikkaan jossa ei mitään voinut sattua.