Mikä on saanut sinut huonolle tuulelle/alakuloiseksi tänään?
nukkunut kuin pari tuntia...neiti 1 v. huuti korvakipuaan koko yön :(
No, tänään on saatu lääkkeet ja toivotaan, että ensi yönä jo nukuttaisiin...
Kommentit (23)
mies tekee pitkää päivää, lähtee aina päivällä ja aamulla vasta tulee takaisin. Itse olen raskaana viikolla 37, jouduin jäämään pois töistä jo viikolla 22. Kaikki kaverit on jotenkin unohtanu minut, ainut kontakti ihmisiin on sisko jonka kanssa soitellaan paljon. Kaikki vapaa aika joka miehellä on kuluu kaikkeen muuhun kuin minuun, olen kertonut suoraan kuinka paha on olla ja että tarvisin huomiota mutta ei.. Onneksi kohta tulee pikkuinen..
Tänään mies suuttui ja huusi minulle kahdesti eri asioista. Purin hammasta ja en provosoitunut, koska asiat olivat pieniä ja meillä oli ollut puhe parisuhdekivasta. Mutta joskus on kodinhoidollisista asioista pakko sanoa (asiallinen pyrin olemaan), mies oli pessyt lapsen pissavahinkovaatteet pelkällä huuhteluohjelmalla ja housut haisivat yhä virtsalta, pakkohan ne oli uudestaan pestä. Joskus aiemminkin olen ihmetellyt, miten pestyt vaatteet voivat haista noin paljon.... huutohaukkua tuli kun sanoin. Mies suuttui ja huusi minulle toisen kerran, kun olin jättänyt pari kosmetiikkapurkkia (onneksi muovista)vessan lavuaaritasolle ja lapsi tiputti ne.
Lapsen nukahdettua hän oli kovin vaitonainen koko illan ja halusikin käyttää illan parisuhdekivan sijasta mököttämiseen. Pahoilla mielin kiipesin yläkertaan nukkumaan ja jätin hänet surffaamaan nettiin.
aloittamaan tapaamisoikeuskiistan käräjäoikeudessa.
Isä haluaa tavata lastaan, joka erossa jäi äidille. Äiti manipuloi lasta.
Asiantuntijat (4 kpl) kaikki sitä mieltä, että tapaamisten pitää käynnistyä välittömästi eikä esteitä tapaamiselle ole.
Surullista, miten joku voi kohdella omaa lastaan noin huonosti...siis oma äiti.