Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on saanut sinut huonolle tuulelle/alakuloiseksi tänään?

Vierailija
08.01.2009 |

nukkunut kuin pari tuntia...neiti 1 v. huuti korvakipuaan koko yön :(

No, tänään on saatu lääkkeet ja toivotaan, että ensi yönä jo nukuttaisiin...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on saanut alakuloiseksi tämä tylsä arki. Kotona olen lasten kanssa ja vaikka, kuinka koittaa olla ahkera, niin tekemättömiä töitä kyllä riittää. Jotain piristystä olisin tähän päivään kaivannut, mutta tällä fiiliksellä tässä nyt mennään. Mies töissä klo 21 asti, eikä kukaan edes soita tai tule käymään. Ja kurkkukin on vielä kipeä.

Vierailija
2/23 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka juuri kävin oikomassa tyynyt ja kieltänyt noin sata kertaa. Pinempi keksi repiä sängyn auki petauksistaan... Huuhuh, tarttis varmaan keksiä jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tiedän tunteesi ja muistan tuon fiiliksen oikein hyvin...ei siitä ole kuin reilu kk kun olin itsekin vielä "kotiäiti". Eikä se fiilis ole mihinkään kadonnut töihin lähdön myötä... ;) Aina on kotitöitä "rästissa", kalvamassa alitajunnassa että pitäis sitä ja pitäis tätä...mut hei, tää on vain elämää ;)

Vierailija
4/23 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta käy kovin sääliksi kun joutuu korvikkeilla elämään.

Vierailija
5/23 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä siskolle joka taas ruinasi autokyytiä pahimpaan mahdolliseen aikaan.

sekä miehelle joka oli ensin unohtanut tarkkailla puiden palamista, jolloin uuni oli melkein sammunut, ja tuli sitten pätemään siihen kun sytyttelin sitä uudestaan, silloin totesin että painu.... siitä! :)

Vierailija
6/23 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei se elämä taida olla helpompaa, vaikka palaisikin töihin. Taitaa olla aika yleistä meille äideille tämä riittämättömyyden tunne ja huono omatunto. Ja kyllä sitä itse tällä hetkellä kuitenkin sen tiedostaa, että itsellä on aika pienet murheet, monen muun ihmisen murheisiin verrattuna. Silti sitä vaan on aika usein tylsistynyt ja alakuloinen tähän arkeen...

Vierailija
7/23 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut ihan priima päivä! Takana on aika masentava ajanjakso, joten sellainen päivä, kun MIKÄÄN ei masenna, on ihana!

Vierailija
8/23 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelin ja Palestiinan sotatila.

Vierailija
9/23 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuitenkaan mitään kohtalokasta, mutta huolestuttaa yhtä kaikki.

Toisaalta lapset voivat hyvin ja ovat ihania kaikin puolin ja lisäksi olen rakastunut korviani myöten, joten kaiken kaikkiaan elämä kuitenkin tuntuu hyvältä!

Vierailija
10/23 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

b) jäätynyt auton ovi. Näiden seurauksena sain luettua tenttiin vain 3 tuntia aikomani 6:n sijasta.

Vierailija
11/23 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa minut lähes aina huonolle tuulelle ja suunnattoman ärtyneeksi.

Vierailija
12/23 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytti niin helvetisti, että meni koko päivä pilalle. Mutta ei se sitten tullutkaan, mitä energian haaskausta sekin oli.

Tänään taas tasaisen tylsä päivä, minulla on laskujen ja papereiden organisointiprojeksi käynnissä tässä vuoden vaihteen kunniaksi, ja tänään olivat vuorossa viime vuoden muistiinpanot, ja muu opiskelumatsku jonka laitoin mappeihin. Jiihuu, kun oli jännää.

Vierailija
13/23 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso hormonifinni, joka paukahti poskeen, vaikka viikonloppuna pitäs mennä sukujuhliin. Virtsatietulehdus.

Kokonaisuudessa ihan hyvä päivä, plussan puolella ollaan.

Vierailija
14/23 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

röyhkeä ystävä. Kertoi tänään suoraan että aikoo käyttää minua hyväkseen koko kevään ajan, aikoo tulla kylään kutsumatta, viipyä vaikka yön yli, odottaa että saa valmista ruokaa, ja keskittyy siihen, että hänellä on hyvä olla. Ja ei kuulemma kiinnosta vaikka minua ahdistaisi, pääasia on nyt hänen hyvinvointinsa.

Todella kummallista. Minä olen kotona vauvan ja leikki-ikäisen kanssa ja omakin jaksaminen kortilla. Taivas!

Eli ap:lle... mun mies tulee kotiin töistä vasta aamuyöllä. Ja tuo takiainen poistui hetki sitten ovesta. Sanoi jo vaatteet päällä että ei kai sittenkään halua vielä lähteä. Sanoin että aha. Odotti kai että pyydän vielä jäämään. On ollut täällä koko päivän ja istunut ja odottanut tarjoiluja... Huomenna tulee kai uudestaan heti aamusta.

Ole ap kiitollinen tuosta omasta rauhasta.....

Vierailija
15/23 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukka näyttää kamalalta, vyötäröllä on jenkkakahvat, naama kukkii jne. Onneksi kävin kuitenkin tänään jo kuntoilemassa, että jenkkakahvojen suhteen on jonkinlaista toivoa, ellen sorru taas illalla johonkin herkkuun.

Vierailija
16/23 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme vuokralla kalliissa asunnossa jossa on upeat puulattiat. Mies naarmuttaa niitä ihan varomattomuutensa takia EIKÄ PARANNA TAPOJAAN VAIKKA LATTIA KÄRSII. Juuri äsken riideltiin ja mies käski minua olla hiljaa, syljin päin naamaa sitä vitun apinaa :(.

Vierailija
17/23 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Jim historia dokumentti maailmanlopusta 2012- masentavaa--

Vierailija
18/23 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasin diabeetikkolapseltani verensokerit (3-v), olimme olleet ulkona ja ulkoilun jälkeen syöneet välipalaa ja olin pistänyt ateriainskaa, ja liikunta taustalla vaikuttikin niin että lapsen sokerit romahtivat 0.8:aan!!! Hätäännyin, onneksi mieskin oli kotona, lapsi pystyi vielä nielemään joten äkkiä sokerista mehua, ja lisäksi siirappia suuhun...

oli kulunut tunti syönnistä ja insuliinin laitosta. Pistin vain yhden yksikön, mutta tässä tapauksessa olisi riittänyt varmastikin vajaa puolikas. Kenties ei olisi tarvinnut pistää lainkaan.

Näin matalaa hypoa ei ole ennen sattunut ja toivottavasti ei koskaan enää satu. Mittaamme sokerit usein mutta niin moni asia vaikuttaa, liikunta, syömiset.. että aina ei osaa aavistaa. Eikä lapsesta aina edes huomaa matalan verensokerin merkkejä!

Itse säikähdin tosiaankin niin että sain päänsäryn ja tuli jotenkin surullinen olo :(

Vierailija
19/23 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otti toimistohuoransa mukaan. Olivat viime kesänä viikon kiertämässä Pohjois-Norjaa ja tekivät useamman "työreissun" syksylläkin.

Vierailija
20/23 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntuu silloin raskaammalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan