Tuusula?Onko hyvä kunta lapsiperheelle?
Ollaan ajateltu muuttavamme Tuusulaan, vuokralle ja kiinnostaisi kunnan palveluiden toimivuus? Kuinka hyvin saa päivähoitopaikan,onko koulut ok? Mikä alue parempi/huonompi lapsia ajatellen? Meillä perheessä myös kaksi erityislasta, kiinnostaisi myös miten helposti pääsee integroituun erityisryhmään, erityisluokat koulussa, missä päin niitä? Myönnetäänkö omaishoidontukea kuinka nihkeästi? Olisiko kenelläkään kokemuksia, tuusulan kunnan sivuilla olen käynyt lukemassa mutta käytännön kokemuksia kaipaan miten palvelut pelaa?
Kommentit (22)
En ikinä suosittele kenellekään Hyökkälän koulua. Kävin itse aikoinani ala- ja ylä-asteen Hyökkälässä enkä ole ikinä missään nähnyt niin pahasti silmänsä kiusaamiselta sulkevaa koulua! Itseäni kiusattiin todella julmasti ja raa'asti koko kouluaikani, sen sijaan minua syytettiin kiusaajaksi ja draamakuningattareksi. Rehtorit ja opettajat eivät reagoineet oppilaan hätään millään tapaa. Ja tämä ei koskenut ainoastaan minua vaan sitä näkyi koko koulussa päivittäin, ja paljon. Mitä nyt yli 10 vuotta myöhemmin kuulen, ei ole tilanne muuttunut mihinkään. Eli jos arvostat lapsesi turvallisuutta ja oikeutta mukavaan koulussa käyntiin, et laita lastasi Hyökkälään.
Riihikallion koulu saa plussaa täältäkin, monessa suhteessa :)
Amerin alueelle rakennetaan nyt paljon, alueena silti ihanan pieni ja rauhallinen.