Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä matkakohteet ovat olleet pettymyksiä? Mitkä taas hyviä ja onnistuneita?

Vierailija
28.12.2009 |

Itse petyin Kreetaan! Huonohkot tai ei mitenkään ihmeelliset rannat, aika kallista, tuulista ja ei jäänyt mitään halua matkustaa saarelle uudestaan.

Kivoja taas olleet mm. Istanbul, kiva kaupunki täynnä historiaa, ostoksia, elämää eksoottisella ripauksella. Myös Kööpenhamina yllätti kivalla tunnelmallaan ja muutenkin aika kaunis kaupunki, vaikka tosin kallis.

Thaimaasta olen tykännyt, vältän toki matkustamista suurimpiin turistirysiin, mutta muuten ihana maa lomailla varsinkin Suomen talviaikaan.

Dubai oli pari ekaa päivää kiva, mutta siihen tylsistyi tosi nopeasti, ei juuri mitään kulttuuria tai muuta tekemistä kuin kierrellä ostoskeskuksia ja maata rannalla.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä Teneriffa oli todellinen pettymys, ei oikein mitään nähtänää ja ruokakin oli kamalaa.

Todella onnistuneita lomia sen sijaan on ollut mm. Rooma ja Pariisi.

Vierailija
42/80 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin Kreetaa olitte? Minä olen kiertänyt saaren ympäri ja todella erilaista on eripuolilla saarta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihan kamala.

Italiassa muutamakin kohde ollut hyviä.

Vierailija
44/80 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin löytää aina jostain päin kaupunkia katsottavaa/tekemistä/ihasteltavaa.

Parhaita matkoja ovat olleet sellaiset, kun on kierretty jotain maata autolla/julkisilla (laivat, bussit) enemmänkin ja on saanut jonkinlaista kokonaiskuvaa koko maasta. Esimerkkeinä upeat luontokohteet Islanti ja Kroatia.

Vierailija
45/80 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunki haisi kuin viemäri. Ei mitään ostettavaa. Torakka hotelihuoneessa.

Ruuat olivat hyviä.

Vierailija
46/80 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä- ja keskiosa tulivat eniten tutuiksi. Länsiosassa kävin, mutta aikaa ei jäänyt kierrellä sitä niin kovin tarkasti. Hanian seutu oli kauneinta ja mielenkiintoista Kreetaa, mutta ei siitäkään jäänyt sellaista halua, että matkustaisin uudestaan. Mutta totta se, että saari todellakin vaihtelee ja itäosa ainakin omasta mielestäni on huonointa seutua. On varmaan liian suuret odotukset kun olen käynyt Kaakkois-Aasian ihanissa paratiisirannoilla.

Missäpäin Kreetaa olitte? Minä olen kiertänyt saaren ympäri ja todella erilaista on eripuolilla saarta.

Vierailija
47/80 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariisiin ja lontooseen, kamalia saastaisia paikkoja, hyviä kohteita sveitsi, itävalta, etelä-saksa, gardajärven alue vuoristoineen.

Vierailija
48/80 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheat kauppiaat, likaista ja satoi koko viikon. Aivan fiasko loma, olisi ollut parempi olla kotona. Joku Sunny Beach tai Rodos on luksusta tuohon verrattuna.

Vierailija
49/80 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolunnut pohjoisosan, ja samankaltaisia fiiliksiä, kuin edellisillä..

Vierailija
50/80 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanya on kanssa ihana, sille joka kaipaa lämpöä ja ihanaa rantaa.

Vierailija
51/80 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistaiseksi ainoastaan Agadir - sattui huonot kelit, enkä kestä sitä kaupustelu- ja tinkimiskulttuuria. Muuten olen viihtynyt kaikkialla, mukaanlukien Kanaria. Tänä vuonna käyty koko perheen voimin Gdansk, Lontoo ja Gran Canarian Puerto Rico, ja kivaa on ollut.

Vierailija
52/80 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarialla Puerto Rico ja Kreikassa Hania ovat olleet surkeimpia kohteita. Paras ylivoimaisesti Thaimaa.

Vierailija
53/80 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Zanzibar on paljon upeampi "paratiisirantakohde", jos sellaista etsii.

Vierailija
54/80 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on paljon nähtävää, kuten kaupunkilomalla pitääkin. Lisäksi siellä on rantaa, jos haluaa sitä lomaltaan.

Vierailija
55/80 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meluinen. Samoin Venetsia oli aika suuri pettymys. Lontooseen menisin koska tahansa uudelleen, aivan mahtava kaupunki! Geneve oli hieno, samoin Garda-järvi ja Lissabon. Olen myös aina tykännyt Teneriffasta (ei toki mitään nähtävää, mutta täydelliset rantalomat on siellä vietetty)

Vierailija
56/80 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan joku roikkumassa hihassa kauppaamassa, ruoka pahaa, hygieniataso surkea, ympärillä juntteja turisteja, ruokalistat suomeksi, lihapullat ihan yleinen ruoka listoilla ym. Ei ikinä enää, ei sovi minulle!

Kivoja rantakohteiden sarjassa sen sijaan olleet Mallorca, Santorini, Capri, Malesian Langkawi ja Koh Samui Thaimaassa.

Vierailija
57/80 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää ikinä. Ei rantoja, huono ilma ja kamalaa ruokaa.

Muuten kaikki paikat ovat olleet kivoja. Kreetakin oli ihan jees, vaikka meilläkin sattui aika epävakaat säät. Rooma oli positiivinen yllätys, kun usein kun jotain on paljon hehkutettu, se ei tunnu enää miltään, mutta Rooma oli aivan niin ihana kuin odotinkin.

Thaimaa on talviaikaan aika lyömätön :-)mutta Kanarian saaretkin ovat mainettaan paremmat.

Vierailija
58/80 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkiiseen. Siellä oli tosi tyrkkyjä kauppiaita ja pitseriasa ei osattu tehdä Ahmoon erikoista, vaikka kaikki pitseriiat osaa tehdä täällä päin. Ja onhan ne kaikki kumminki saman pitsainstituutin siellä kotimaassa käyny?

Vierailija
59/80 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näppikselle :-DDD

Vierailija
60/80 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut aivan järkyttävää! Sinne en lähde vaikka maksettaisi. Ei edes Romaniassa ollut niin kamalaa..