Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MItä teen?

Vierailija
15.12.2009 |

Olen seurustellut mieheni kanssa 3 vuotta josta olemme asuneet yhdessä kaksi.. meillä on 3kk vanha tytär.

Ongelma on tämä että meillä on mennyt noin puoli vuotta tosi huonosti, aina sovitaan että nyt tehdään kaikkemme.. seksiä mies ei halua enään (vika ei kuulemma ole minussa) eikä mies myöskään petä. olen yrittänyt kaikkeni, mutta mies ei ala millekkään..

Ei tunnu käsittävän että kun lapsi on niin ei voi jatkaa täysin samalla tavalla kun ennen.. Harvemmin auttaa lapsen kanssa, koska on töissä ja vapaapäivinä nukkuu pitkään ja hänellä on paljon harrastuksia.. Kotitöissä ei ole ikinä auttanut..

Tytärtäni en kadu ollenkaan. On rakkainta elämässäni, eikä ole ollut raskasta koska on melko helppo :) mutta tuntuu kuitenkin epäreilulta, ettei mies osallistu ja olen joka päivä pahalla tuulella miehelleni sen takia.. itsellä on sellainen olo että pärjäisin lapsen kanssa kahden paremmin niin ei tarvisi stressata, mutta rakastan miestäni silti..

Onko kenelläkään samaa tilannetta? Mitä tässä voisi enää tehdä? Anteeksi että teksti on sekavaa, koska olokin on vähän sekava tämän asian suhteen..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämään mitään radikaaleja toimia aivan vauva-aikana, jos ei mitään pahaa tapahdu.

Usein hormonit ja väsymys vaikuttavat niin, että tulee tehtyä turhankin hätiköityjä päätöksia.

Eli siis jos pystytte elämään yhdessä, niin suosittelen odottamaan hetken. Olet varmasti yrittänyt puhua miehelle rakentavassa hengessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla