Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hassuja nuo blogistit =)

Vierailija
28.12.2009 |

Löysin blogien maailman lapsen sairastaessa sikainfluenssaa - kahtenä yönä valvoin osan yötä ja etsin netistä lueskeltavaa.. ja löysin sisustusaiheisia blogeja.

Niitä olikin hauska lukea, kauniita kuvia, hauskoja ideoita jne joten olen nyt myöhemminkin välillä käynyt lukemassa niitä.

Muutama päivä - viikko sitten kommentoin erääseen blogiin kuvia, blogissa nimenomaan pyydettiin lukijoiden mielipidettä kuvista, aiheena joulukattaus. Mielestäni kattaus oli kiva, mutta pöytäliina liian arkinen - tämän mielipiteen kirjoitin, ihan ystävällisesti ja neutraalisti. Blogin pitäjä olikin poistanut kommentin ja nyt myöhemmin kirjoittaa, että aikoo poistaa kaikki kommentit, joissa on törkeyksiä..

Enpä sitten tajunnut, että se mielipiteen pyytäminen tarkoittaa ihastelua ja kehumista =) Jos et ihastele ja kehu niin ole hiljaa. Ymmärtäisin jos olisin haukkunut, arvostellut, ollut törkeä - nyt kuitenkin vain kirjoitin, että kiva ja hieno, mutta pöytäliina on muuhun kattaukseen nähden arkinen.

Ei tämä minun elämääni kaada, lähinnä naurattaa =) Ja aion kyllä jatkossakin lukea sisustusblogeja.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule ihmeessä lukemaan ja kommentoimaan mun blogia. Lupaan, että en vedä helposti hernettä nenään tai mihinkään muuhunkaan paikkaan ;-)

Vierailija
2/9 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh, se tästä vielä puuttuisi =) Onneksi en käy täällä niin usein, että voisi ajatella tottuvan tähä tyyliin..

Mutta yllätyin siitä, että mielipide halutaan, mutta sen pitää olla tietynlainen (= kehuva). Mielestäni kyseinen kattaus oli kaunis, sen myös kirjoitin, mutta pöytäliina ei sopinut siihen. Senkin kirjoitin, fiksusti ja haukkumatta.

En ihmettelisi lainkaan kommenttini poistoa jos se todellakin olisi ollut asiaton, törkyviesti tai vaikkapa muuten kovin arvosteleva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulen mielelläni lukemaan blogia, mistähän sen löydän?

Vierailija
4/9 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä sisustuksesta. Joulukattauksesta otin muuten kuvan, joten sen voisin sinne laittaa, niin pääsisit pällistelemään meidän anopin tekemää pöytäliinaa ;-)

akamelba.blogspot.com

Vierailija
5/9 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästähän saa jo sen kuvan, että suuri harrastukseni olisi pöytäliinojen pällistely =)

Käväisin melba blogissasi, mutta en jaksa sijoitusjuttuja -alkaa ahdistamaan. Omat sijoitukset makaavat tileillä ja tiedän, että osakesalkku olisi hyvä rakentaa edes osalla sijoituksista - mutta kun en jaksa seurata osakemarkkinoita. Mielummin nyt (hyvin) pienellä tuotolla, mutta ilman markkinoiden seuraamista ja stressiä.

Vierailija
6/9 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt pääset toteuttamaan pöytäliinatirkistelyperverssioasi ;-)

Pöytäliina ja sen kangaskin on siis anopin tekemää.

Vierailija
7/9 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat minunlaiseltani tyypiltä. Olen itse 34 V.

Vierailija
8/9 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko oli käväistä katsomassa melban blogi toistamiseen pöytäliinan takia - hieno oli =)

Vierailija
9/9 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin jotkut ompelemukset ovat niin suurpiirteisiä, että minua hirvittää (lyhentää esim. housun lahkeet niin, että toinen on 1,5 cm lyhyempi kuin toinen), mutta toisaalta hän on oikeasti taitava käsistään. Halu olla nopea ja tehokas vaan usein voittaa huolellisuuden arkiompeluksissa. Minä tykkään tuosta pöytäliinasta.

Ja tuolle aikaisemmalle vielä, että kiva, että täällä on samanhenkistä porukkaa. Blogi ei kyllä ole mitenkään huolella tehty, teen sitä vasemmalla kädellä lähinnä itseni iloksi ja omaksi muistikirjaksi. Sellaista ajatuksen virtaa usein.