Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksoset nuoren vaimon kanssa, kun itse 50v?

Vierailija
22.04.2025 |

Kokemuksia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä. Parissa vuodessa sairastuin ja sain valvomisesta infarktin. Nyt hoitokodissa vaipoissa ja pyjamassa - liikun rollaattorilla. Nuorella vaimolla 35-vuotias uusi mies jota kaksoset kutsuu isiksi.

Vierailija
2/13 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan hirveältä myös sen naisparan kannalta. Sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä ettei?

Vierailija
4/13 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä. Parissa vuodessa sairastuin ja sain valvomisesta infarktin. Nyt hoitokodissa vaipoissa ja pyjamassa - liikun rollaattorilla. Nuorella vaimolla 35-vuotias uusi mies jota kaksoset kutsuu isiksi.

Tämä. Minulle tapahtui lähes sama - kompastuin vauvarytmistä tokkuraisena rivitalomme portaissa ja jouduin sairaalaan, jossa jalka paketissa sain infarktin. Ei ole vanhojen miesten hommaa enää tuo perhearki.

Tällä hetkellä asun siskoni kanssa, joka hoitaa arkeamme minun ollessa masentuneena työ- ja toimintakyvytön. Ex-vaimolla on uusi mies ja uusi vauva tulossa.

Vierailija
5/13 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmähän olet luonnollisesti. Mutta oma on ongelmasi. 

Vierailija
6/13 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vastauksia. Minuakin v tuttaa aloitus kun olen maho kurppa enkä muutenkaan kelpaa kenellekään. Lisää näitä niin tulee parempi olo.

Vierailija
7/13 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Minulle tapahtui lähes sama - kompastuin vauvarytmistä tokkuraisena rivitalomme portaissa ja jouduin sairaalaan, jossa jalka paketissa sain infarktin. Ei ole vanhojen miesten hommaa enää tuo perhearki.

Tällä hetkellä asun siskoni kanssa, joka hoitaa arkeamme minun ollessa masentuneena työ- ja toimintakyvytön. Ex-vaimolla on uusi mies ja uusi vauva tulossa.

vain rikkaiden vanhojen miesten.

Vierailija
8/13 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep eli eipä ei.

Vierailija
9/13 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😀

Vierailija
10/13 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan jotkut ottaneet tosissaan...  

Vierailija
11/13 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan jotkut ottaneet tosissaan...  

Otan tosissani joka perjantai.

t. Esko

Vierailija
12/13 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmähän olet luonnollisesti. Mutta oma on ongelmasi. 

HAHAHAHA

Vierailija
13/13 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sekava höpötys.Mitä ihmettä aloittaja haluaa sanoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi