Kaksoset nuoren vaimon kanssa, kun itse 50v?
Kommentit (13)
Kuulostaa ihan hirveältä myös sen naisparan kannalta. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Meillä. Parissa vuodessa sairastuin ja sain valvomisesta infarktin. Nyt hoitokodissa vaipoissa ja pyjamassa - liikun rollaattorilla. Nuorella vaimolla 35-vuotias uusi mies jota kaksoset kutsuu isiksi.
Tämä. Minulle tapahtui lähes sama - kompastuin vauvarytmistä tokkuraisena rivitalomme portaissa ja jouduin sairaalaan, jossa jalka paketissa sain infarktin. Ei ole vanhojen miesten hommaa enää tuo perhearki.
Tällä hetkellä asun siskoni kanssa, joka hoitaa arkeamme minun ollessa masentuneena työ- ja toimintakyvytön. Ex-vaimolla on uusi mies ja uusi vauva tulossa.
Tyhmähän olet luonnollisesti. Mutta oma on ongelmasi.
Hyviä vastauksia. Minuakin v tuttaa aloitus kun olen maho kurppa enkä muutenkaan kelpaa kenellekään. Lisää näitä niin tulee parempi olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä. Parissa vuodessa sairastuin ja sain valvomisesta infarktin. Nyt hoitokodissa vaipoissa ja pyjamassa - liikun rollaattorilla. Nuorella vaimolla 35-vuotias uusi mies jota kaksoset kutsuu isiksi.
Tämä. Minulle tapahtui lähes sama - kompastuin vauvarytmistä tokkuraisena rivitalomme portaissa ja jouduin sairaalaan, jossa jalka paketissa sain infarktin. Ei ole vanhojen miesten hommaa enää tuo perhearki.
Tällä hetkellä asun siskoni kanssa, joka hoitaa arkeamme minun ollessa masentuneena työ- ja toimintakyvytön. Ex-vaimolla on uusi mies ja uusi vauva tulossa.
vain rikkaiden vanhojen miesten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😀
Onkohan jotkut ottaneet tosissaan...
Vierailija kirjoitti:
Onkohan jotkut ottaneet tosissaan...
Otan tosissani joka perjantai.
t. Esko
Vierailija kirjoitti:
Tyhmähän olet luonnollisesti. Mutta oma on ongelmasi.
HAHAHAHA
Onpa sekava höpötys.Mitä ihmettä aloittaja haluaa sanoa?