Vauvakuume ja uhkaava ero. Nyt kaikki apu tarpeen.
Tilanteeni. Olen 35 v. ja yhden lapsen äiti ennestään. Nyt on samaan aikaan kova vauvakuume jota lisää ymmärrys siitä, että ikää on jo tullut. Toista lasta olisi yritettävä nyt tai ei koskaan. Samaan aikaan olen mieheni kanssa ollut eron partaalla jo pari vuotta. Mies haluaa pysyä yhdessä ja rakastaa minua, mutta minä en häntä niinkään. Hän on parhaimmillaan hyvä kaveri, mutta romanttista suhdetta meillä ei ole. Viime keväänä ero oli jo todella lähellä, kun olin rakastunut toiseen. Olisin tämän miehen mukaan lähtenyt, mutta hän vetäytyi hommasta viime metreillä.
Siis, haluaisin kovasti toisen lapsen, mutta tilanne on lievästi sanottuna kinkkinen. Täytyisikö minun kuitenkin vain heittäytyä tähän nykyiseen avioliittoon ja yrittää lasta siinä. Vai erota ja toivoa että vastaan kävelee uusi mies,joka on aikalailla välittömästi valmis lastentekoon (epätodennäköistä...).
uusi suhdekin vaipuisi samaan kuin entinen. Ihan nyt järkevästi ajateltuna niin tälle 34 veelle ja ap:lle, että romantiikka rauhoittuu ja hiipuu siitä parisuhteesta kävi miten kävi.