Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB-kaverini mies..

Vierailija
27.12.2009 |

joka siis myös on fb-kaverini on alkanut lähestyä minua privaviestein,fb-chatissa ilmoittaen,ettei saa mua mielestään,haluaa mua ym.ym. Omasta mielestäni en ole rohkaissut moiseen toimintaan mitenkään,päinvastoin,pyynnöstä suostuin kaverikseen,enkä ole ottanut itse minkäänlaista kontaktia mieheen..kiusallista,ja ahdistavaa.Olen itsekin perheellinen ihminen,ja tehnyt sen myös hyvin selväksi fb:ssä..mikä olisi paras tapa hoitaa asia hienotunteisesti suututtamatta ketään?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen varma,olen itse tarkoituksella tämän testannut.Munaa on kyllä ilmoittaa,ja näin teinkin kuten kerroin,tänään ainakin oon saanut olla rauhassa =) Mielissäni?No onhan se ihan kiva et jollekin kelpaisin,ei siinä mitään,mut tuommonen on mielestäni kuitenkin epäkunnioittavaa ja väärin mun OMAA miestä kohtaan,saati sitten tän tyypin puolisoa.ja av-logiikan mukaan siis fb-kaveri ei voi olla nuoruudenkaveri?Voi LOL =) tuntemattomiako te kaverilistollanne siis pidätte?Ei mulla vaan ole tapana T:ap

Vierailija
2/22 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan ole tapana kutsua kavereitani fb-kavereiksi. Jotkut (en minä) haalivat niitä kavereita sieltä fb:sta(siis sellaisia, joita eivät ennestään tunne), ja nämä ovat kirjaimellisesti Facebook-kavereita.

av-logiikan mukaan siis fb-kaveri ei voi olla nuoruudenkaveri?Voi LOL =) tuntemattomiako te kaverilistollanne siis pidätte?Ei mulla vaan ole tapana T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka siis myös on fb-kaverini on alkanut lähestyä minua privaviestein,fb-chatissa ilmoittaen,ettei saa mua mielestään,haluaa mua ym.ym. Omasta mielestäni en ole rohkaissut moiseen toimintaan mitenkään,päinvastoin,pyynnöstä suostuin kaverikseen,enkä ole ottanut itse minkäänlaista kontaktia mieheen..kiusallista,ja ahdistavaa.Olen itsekin perheellinen ihminen,ja tehnyt sen myös hyvin selväksi fb:ssä..mikä olisi paras tapa hoitaa asia hienotunteisesti suututtamatta ketään?

Välimerkin jälkeen tulee välilyönti. Mikä siinä on niin vaikeaa?

Vierailija
4/22 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikusta haukkumista,go av!Koska kyse oli FACEBOOK-ongelmasta,käytän tällöin termiä "fb-kaveri" t:ap ps.voihan välilyönti :b

Vierailija
5/22 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikusta haukkumista,go av!Koska kyse oli FACEBOOK-ongelmasta,käytän tällöin termiä "fb-kaveri" t:ap ps.voihan välilyönti :b

Vierailija
6/22 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen täysin haudanvakava,ja kuten joku jo mainitsikin,en sielä terävimmästä päästä.Enhän muuten kehtaisi naureskella Holy AV:n surkuhupaisille vastauksille,saati vastailla näihin "sanoit mitä vaan,ap:stä tehdään nyt tarinan konna".Olkoot sitten niin.Kiittää ja kuittaa.t:ap

Vierailija
7/22 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastaat vaikka että "Ihan kiva ilma -5 pakkasta ym.". Tai sitten sanot suoraan että sinä et ole valmis menemään pidemmälle ja haluat pitää välit samanlaisina kaverillisina.

Vierailija
8/22 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laita mustallelistallesi niin ei näe sinua fb:ssä ja se siitä, ei voi ottaa enää sieltä yhtetyttä!

Vierailija
9/22 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tehonnut,toinen on työn alla,en tiedä vielä mikä on reaktio.Olen ehkä liiankin kiltti ihminen,en tahtoisi "pahoittaa" toisen mieltä,vaikka selkeästi kyseessä taitaa olla ns."saalistaja".Kaikista eniten mulla on paha mieli mun kaverin puolesta.T:ap

Vierailija
10/22 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistaa kaverilistaltani ihmistä,joka on ollut kaverini nuoruudesta asti,ja aina minulle tosi hyvä tyyppi ennen tätä.T:ap

Vierailija
11/22 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi sanoa suoraan, etteivät hänen viestinsä kiinnosta sinua? Monesti tuollaiset tyypit eivät tajua kovin hienovaraisia vinkkejä. Eihän sitä tarvitse rumasti sanoa mutta tiukasti niin että tyyppi ymmärtää.

Vierailija
12/22 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin kiitollinen.T:ap

Vierailija
13/22 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mua ei kiinnosta tämäntapainen yhteydenpito eikä lähempi kanssakäyminen. Voisitko ystävällisesti lopettaa tuollaisen viestittelyn?"

Jos miehellä on kanttia ehdotella, pitää olla kanttia ottaa vastaan myös pakit.

Vierailija
14/22 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen laittanutkin,en tiedä vielä meneekö perille.Tilanne on hankala,koska meillä on ollut teineinä jotain säpinää tän kyseisen tyypin kanssa,joten voi aina vetoutua siihen että "tykkäsithän sinä ennenkin..tms."T:ap

Vierailija
15/22 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin miehelle viestiä, että mielestäni on äärimmäisen epäkorrektia lähetellä tuon kaltaisia viestejä koska olet YSTÄVÄNI mies. P.S. Luotatko todella siihen, etten kerro ystävälleni touhuistasi? Fb-kaverina pidän sinut edelleen mielelläni, mutta paino sanalla KAVERINA.

Joo tyyppi otti nokkiinsa hetkeksi, mutta kamoon: sietää saadaki näpy jos oman naisensa ystäviä käy virittelemääN! Jos siulla ei ole pokkaa hänelle huomauttaa, niin pistäpä sitten samalla mietinnän alle kumpi on tärkeämpi: tämä mies vai ystäväsi.

Vierailija
16/22 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kumpikaan ole toista tärkeämpi,kyse ei onneksi ole ystävistä,vain fb-kavereista.Miehen tunnen paremmin kuin naisen,ja se tietää sen.t:ap

Vierailija
17/22 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

härkäsen näin helposti?

Vierailija
18/22 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistaa kaverilistaltani ihmistä,joka on ollut kaverini nuoruudesta asti,ja aina minulle tosi hyvä tyyppi ennen tätä.T:ap

Vierailija
19/22 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap on loppujenlopuksi melko mielissään saamastaan huomiosta vaikka koittaakin naamioida sen kauhistelun taakse. Meinaan, jos oikeesti häiritsisi, niin eiköhän sitä ois munaa jotain sanoakin. Harmi että piti tuhlata aikaansa tähänkin ketjuun.

Vierailija
20/22 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sorry, olen varattu, enkä halua olla tollasen petturin kaveri muutenkaan."

mikä olisi paras tapa hoitaa asia hienotunteisesti suututtamatta ketään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi