Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ticket to heaven haalarit?

Vierailija
27.12.2009 |

hinta? mitoitus? mistä niitä saa turun seudulla?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On juuri puvun kestäminen ja helppo jättää sisaruksenkin käyttöön. Mukavan uniseksmalli (molon puku poikamainen) ja yksväriset puvut ja molemmille sopivat värit.

Vierailija
22/33 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ym?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran iso, että ei käytä haalareita, eikä varsinkaan tickettiä.

Vierailija
24/33 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ticketin talvihaalarin ostamaan, oli-55% alessa ja väri upea tummanruskea. Mieskin sanoi että olipa paljo paremman /lämpimäm.tuntuinen kuin reimatecit. Niimpä hurahdin lisää ja ostin uudenveroisen tänään kaverilta pienimmäisellekin 35e. Kyllä nyt pärjätään ainakin 1v-1,5v ettenpäin :o)

Vierailija
25/33 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kellään ois myydä? 122-128cm.

Vierailija
26/33 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei saa sitä itse puettua, kun on kaksi alas asti aukeavaa vetoketjua ja neppareita ylhäällä kauluksessa. Lahkeensuut on tiukat, hyvä kun kengän saa sen sisään tungettua, ja lenksutkin jotain ihme jäykkää materiaalia. Mulla on aina ihan hiki, kun olen tän yhden lapsen pukenut. Muut saman ikäiset pukee hienosti ja tämäkin pukisi, mutta haalari on niin hankala. Ei varmaan kaikki Ticketin haalarit ole yhtä epäkäytännöllisiä, mutta tämä versio on.

Vierailija
27/33 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei saa sitä itse puettua, kun on kaksi alas asti aukeavaa vetoketjua ja neppareita ylhäällä kauluksessa. Lahkeensuut on tiukat, hyvä kun kengän saa sen sisään tungettua, ja lenksutkin jotain ihme jäykkää materiaalia. Mulla on aina ihan hiki, kun olen tän yhden lapsen pukenut. Muut saman ikäiset pukee hienosti ja tämäkin pukisi, mutta haalari on niin hankala. Ei varmaan kaikki Ticketin haalarit ole yhtä epäkäytännöllisiä, mutta tämä versio on.

Hankala pukea,jäykkää materiaalia, lenksut huonot jne. Kerran ostin ja en osta enää. Palasin takaisin Lenneen ja Reimateciin, huomattavasti parempia pukuja.

Vierailija
28/33 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin erimieltä edellisten kanssa! Me olemme siirtyneet vallan Ticketin haalareihin, ovat kulutuskestävyydeltään ihan eriluokkaa kuin Reimatecit (kokemusta molemmista löytyy). Edelliset ei-tyytyväiset käyttäjät puhuvat ns. babyhaalarista, meillä yhden vetoketjun puvut, lapset 2 ja 4. Ovh. hinta 155, mut Oz:sta tosiaankin mm. alesta saa edullisemmin.

Vierailija
29/33 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baggie Reflex on se hankala, irrotettavalla vuorella.

Meillä hajosi nyt 5 viikon käytön jälkeen Baggie, polvet tohjona.. peppu olisi tohjona viikon päästä mutta käytetään nyt toista pukua. Odottelen reklamaatioon vastausta ticketiltä.

En osta enää, 143e on liikaa haalarista joka kestää max 2 kuukautta. Monena vuonna meillä on ollut ticketiä mutta ei ne enää eskarilaisella kestä.

Vierailija
30/33 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös vain positiivisia kokemuksia tähänastisista Ticketin haalareista, ja tuo äsken haukuttu baby baggie kahdella vetoketjulla on aivan unelmahaalari nyt 1,5 vuotiaalla! Hän ei muutenkaan itse pukisi, joten minusta 2 vetoketjua on helpompi kuin yksi! Ja ei ole noin lämmintä haalaria vielä vastaan tullut, näyttäisi säilyvän lähes uudenveroisena kiertoonkin. Mutta kävin juuri tänään katsomassa alehaalareita ja ihmettelin nyt myynnissä olleiden baggie ja othello haalareiden ohuutta!! Meillä on jemmassa seuraavaksi haalariksi baggie A, tanskan alesta ostettu ja se monta kertaa paksumpi kuin tuo tänään kaupassa nähty baggie! Miten tuo on mahdollista?! Eihän tuon paksusella haalarilla tarkene edes pikkupakkasilla? Onko täällä parempi ticketin tietäjiä, kertokaa onks se joku uus malli vai mitä?

Vierailija
31/33 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin lapsille Cirafin vettä pitävät, hengittävät ja saumoista teipatut haalarit. 2-vuotiaan talvihaalari maksoi 24,90 euroa ja 4-vuotiaan oli 29,90 euroa. Aivan loistavat. Vesi ei ole mennyt kertaakaan läpi ja kulumajälkiä ei ole tullut. Paksuuskin on sopiva.

Eivät muuten olleet ale-hintaiset, vaan ihan normaaliin hintaan ostin ja ostan vastaisuudessakin.

Vierailija
32/33 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua laittakaa joku 62cm Baby baggien mittoja!!!!

Vierailija
33/33 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut muutama Ticket ja onneksi varastossa on vielä kaksi uutta vanhaa Ticketiä odottamassa, sillä minusta laatu on mennyt huonoon suuntaan. Tai ehkä joistain uudistukset on hyvästä, mutta itse olen tykännyt juuri siitä, että Ticket on hyvä pakkashaalari ja selkämitta on pitkä. Viime talvena selkämitta lyheni niin, että koon 86 vanhassa haalarissa oli sama selkämitta kuin uudessa 104 cm haalarissa. Kyllä siinä mulla naama venähti kun huomasin mitoituksen suuruuden muutoksen! Jäi kauppaan koko haalari.

Samaa laadun heikkenemistä olen ollut huomaavinani Minymolla. Onneksi niistäkin meillä on toissa vuoden mallia oleva haalari tälle ja ensi talvelle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme