Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asuukohan Martina ja Esko kaupungin vuokra-asunnossa?

Vierailija
26.12.2009 |

Tietääkö kukaan? Eikös Ruoholahdessa ole paljon kaupungin asuntoja. Heidän kotinsa näyttää kuvien perusteella varsin viihtyisältä, niin mietin ovatko kaikki kaupungin asunnot Ruoholahdessa yhtä kivoja?!

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kertoneet tästä julkisuudessa?

Vierailija
22/59 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

he kirjoittivat blogissaan miten olivat pitkään etsineet asuntoa jne... sitten löytyi tämä unelma-asunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupunginkämpät tosiaankin ovat kivoja. Itse asiassa kävin erään kaverini kämpässä, joka oli niin kiva, että sen olisi vaikka voinut ostaa.

Vierailija
24/59 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ohjelmaa kuvattiin. Ja saivat asunnon nopeasti..

Vierailija
25/59 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä, että mikä tekee yleensä vuokra-asunnoista viihtyisiä tai ei-viihtyisiä?

Vierailija
26/59 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli "halvasti" sisutettu. Ei vakuuttanut minua. Olisi kannattanut pyytää sisustus-suunnittelija käymään;) Olivat kyllä tämän vuoden turhimpia julkkiksia!

Vierailija
27/59 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli "halvasti" sisutettu. Ei vakuuttanut minua. Olisi kannattanut pyytää sisustus-suunnittelija käymään;) Olivat kyllä tämän vuoden turhimpia julkkiksia!

nämä BB tyypit, Hilter oli kuuluista ovat vuoden turhimpia julkkiksia.

Martina yrittää ainakin elättää perheensä tanssilla, samoin miehensä + heidän liitto kestää vaikka jatkuvasti ovatkin julkisuudessa, omasta vapaasta tahdosta tosin.

Onhan jossain näkynyt heidän verotulotkin, eikä vähän kummatkin rahaa saavat, tuskin niillä tuloilla saa omistusasuntoa ja kallista sisustusta.

Vierailija
28/59 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös yhdet häät peruttu ja sen todellisen keston näyttää vasta aika. Naurettavaa myydä kersansakin julkisuudelle, kun omat toilailut ei enää kiinnosta.

Vierailija
29/59 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen kämppä oli vuokra-asunto ja niin on tämäkin, en tiedä onko kaupungin. Niillähän on pienet tulot ja luottotiedoissakin häikkää, firman kautta tietenkin rahaa saavat.

Vierailija
30/59 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
32/59 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan asunnon varustelusta päätellen. Olisiko kanavan rannalla oleva VVO:n talo? tai yksityinen vuokranantaja?

Vierailija
33/59 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kuoret kauheasti paina. Mielestä heillä kiva koti, on niin Martinan näköinen sisustus. Itse rakastan taljoja ja ruokapöydän tuolit on mun makuun.

Persoonallinen sisutus ja ei mikään tylsä.

Vierailija
34/59 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli jotenkin paha mieli, kun näin kuvat. Tuossa ahtaassa tilassa se Hunks sitten harjaa hampaansa ja lorottelee. Pesukonekin vieressä... Noin tavallisessa keittiössä glamourlady kokkaa. Amerikkalaiset hotellit tulivat sisustuksesta mieleen. Ja missä oli vauvan huone?

Vierailija
35/59 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä en tiedä mitään. Mutta yleisesti ottaen en ymmärrä vuokra-asuntojen morkkaamista. Tottakai parketti on kauniimpaa kun muovimatto jne. muta jos suht. uudessa vuokra-asunnossa asuu, niin ihan viihtyisiä ne ovat.

Me asuimme vuokralla opiskeluajat (kuten lähes kaikki kaverimmekin) sitten muutimme n. 10-vuodeksi ulkomaille töihin, ja nyt samat kaverit (jotka jäivät Suomeen) haukuvat kamalia vuokra-asuntoja eivätkä ymmärrä miksemme muuta omistuasuntoon. Asumme taas Suomessa (lapset menossa kouluun, täällä siis ainakin joitakin vuosia olemme) ja olemme ihan tyytyväisiä vuokra-asuntoomme.

Muovimatot on lattiossa, mutta talo ja pihapiiri on viihtyisä, naapurit mukavia jne. Maksamme aika kallista vuokraa, mutta tällä hetkellä emme halua lainaa ottaa +käyttää aikaa omistusasunnon etsimiseen. Minusta emme ole onnettomia, ja kotimme on viihtyisä. Meillä on kivoja tauluja ja mattoja, tyylikkäitä huonekaluja jne. ja kotimme on kodikas, en ymmärrä miksi koti voisi olla koti vain jos siellä on parkettilattia, rosteriset kodinkoneet ja itse valitut kylpyhuoneen laatat.

Vierailija
36/59 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon asunut 7 eri vuokra-asunnossa ja vain yhdessä niistä on ollut muovimattolattia,eli nykyisessä.

Aiemmissa ollut parketti,laminaatti ja kivilattiaa.

Mutta en ymmärrä minkään vuokra-asumisen mollaamista koska viihtyisyydeltään voi todellakin löytää sellaisen joka vastaa ihan omistusasumista.

Esim. meidän edellinen vuokranantaja antoi sisustaa ihan mielemme mukaan ja vielä maksoi kaiken.

Kun muutimme siihen,asunto oli ihan plaah,vaaleat perusseinät,muovimattolattia jne. Laitoimme laminaatin,tapetoimme seinät,maalasimme ovet (siis työmiehet tekivät,mut me määrättiin mitä ja vuokranantaja maksoi kaiken).

Viihdyimme hyvin ja harmitti niin vietävästi muuttaa,mutta kun työ vie niin se vie.

Nyt asumme kunnan asunnossa. Muovimatto lattia on plaah :( mutta tässäkin olemme luvan kanssa (nyt ei kyllä maksettu työmiehiä paikalle,piti tehdä itse,materiaalit maksoi kunta kohtuuden rajoissa) remontoineet. Seinät on maalattu ja vessaa vähän rempattu.

Vierailija
37/59 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska siitä olisi selvinnyt etukäteen vauvan sukupuoli (muistan siis näin lukeneeni silloin kun kuvat asunnosta julkaistiin ennen lapsen syntymää)

Ja missä oli vauvan huone?

Vierailija
38/59 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vuokratalo, mutta ei kaupungin. Esim VVO. Voihan osoitteen laittaa nettiin ja siinähän se selviää.

Keittiö on vuokratasoa, ehdottomasti. Samoin kulppärin valkoiset kaakelit.

Lattiat taasen VVO tms. Stadilla lienee vieläkin sitä harmaata muovimattoa (en ole stadin kämpissä tosin käynyt 10 vuoteen, että voihan nekin olla jo mukavampia).

Vierailija
39/59 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan rseeestä molemmat.Turhia tyyppejä.

Vierailija
40/59 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut varaa maksaa enempää vuokraa kuin 1500e kuussajoolei ole luksusta sitten enempi.. Eivät ole ostaneet omaa!!