Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiseltä näytät mielestäsi ja kuinka vanha olet?

Vierailija
26.12.2009 |

Perustele...

Kommentit (132)

Vierailija
1/132 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, ehkä se vaikuttaa olemukseen. Kolme vaakasuoraa ryppyä otsalla kun tarkasti katsoo - murrr...

En ole käyttänyt mitään kalliita voiteita enkä silmänympärysvoidetta. Noin kymmenen euron kosteusvoiteilla olen pärjännyt. :)

Vierailija
2/132 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan edes nähnyt ketään, joka näyttäisi ikäänsä paljon vanhemmalta? En minä ainakaan. No, Tanja Karpelaa lukuunottamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/132 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino vaikuttaa aika paljon.

Vierailija
4/132 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan kasvojani tarkasti katsova ei voi erehtyä iästä, minulla on ryppyjä ylähuulessa ja silmien tienoilla, kasvojen kudos on veltostunut ja pigmenttimuutoksiakin näkyy. Etenkin kaulassa on leuan molemmilla puolilla veltostumaa.

Sellaiset jotkut luulevat minua nuoremmaksi jotka eivät katso läheltä. Tämä johtuu siitä että käyn nuorella kampaajalla, jolle annan vapaat kädet, ja siitä, että olen hyväkuntoinen ja normaalipainoinen toisin kuin useimmat ikäiseni. Minulla on aina ollut hyvä vartalo ja on edelleen, esim. rintani eivät ole juurikaan veltostuneet.

Ikäisteni ja vanhempien naisten mielestä (jotka siis oikeasti tietävät iän tuomista muutoksista jotakin) olen ihan hyvässä kuosissa.

Vierailija
5/132 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän itseäni ehkä kaksvitosen näköisenä, muiden mielestä olen parikymppisen näköinen. Papereita on vielä kysytty esim. alkossa ja yhdessä k-18v paikassa :)

Nannaa 3 lapsen äidille...

Vierailija
6/132 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen vanhenee aika ajoin nopeasti ja sen jälkeen taas näyttää 10 vuotta saman ikäiseltä. Eli vähän riippuu siitä, missä vaiheessa tätä kiertokulkua olet menossa. Siksi toisen ikää on niin vaikea arvioida tarkemmin kuin viiden vuoden haarukalla.

Minä väitän, että nämä kymmenvuotiskaudet, eli milloin muutos KESKIMÄÄRIN tapahtuu, on sellaiset 28 v, 38 v, 48 v....

Vierailija
7/132 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisilme on nuorekas, vaikka tietty on ryppyjä ja vartalo kulahtanut, mutta kulahtaneen vartalon saa piiloon :)

Vierailija
8/132 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 29v neljän lapsen äiti.

en osaa perustella. kaikki vain tuntuvat pitävän minua hyvin nuorena.

Vierailija
9/132 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulivat sellaiseen johtopäätökseen, että olen 26-vuotias. Olen 32.

Vierailija
10/132 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytän 52 ja olen 46.

Nuorempana oli niin, että näytin kymmenen vuotta itseäni nuoremmalta, eli tuo voi muuttua. Järkyttävää. Olin tottunut olemaan nuoremman näköinen.

Kolmikymppisenä mua luultiin jatkuvasti lukioikäiseksi ja nyt taas mua luultiin kaverini äidiksi. Kaveri on mua vanhempi.

Vierailija
11/132 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupsahtaminen tapahtuu sykleittäin. Nopeasti voi vanheta hyvin paljon.

Vierailija
12/132 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta KAIKKI tapaamani ihmiset samoin kuin lasten kaverit luulee, että olen max. 35v.

En tajua, tällä hetkellä itselläni on tosi vanha ja väsynyt olo :(

Vierailija
13/132 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan vaatteista ja seurasta minkä ikäiseksi minut mielletään. Jos ostan oluen kaupasta ilman lasta tai miestä, minulta kysytään paperit. Toisaalta miehen seurassa ei ikinä. Bussissa vieläkin välillä kysytään tuleeko lastenlippu.

Välillä varmaan näytän lähes ikäiseltäni. Luulen, että yleensä ihmiset veikkaa minun olevan 20-24. Jotkut luulee nuoremmaksikin.

Vierailija
14/132 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolointa oli kun baariin mentiin tyttö porukalla ja unohdin henkkarit kotiin (en ikinä ota koko lompakkoa mukaan koska hukaan kännissä aina kaiken) ja portsari ei päästänyt sisään koska luuli minua alaikäiseksi!!

Vierailija
15/132 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni näytän monta vuotta nuoremmalta (itsekehu haisee.....)

Useimmiten luullaan 5-8 vuotta nuoremmaksi.

Vierailija
16/132 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v nuoremmalta. Tämän ovat sanoneet kaikki tutut ja puolitutut. Ei ole ryppyjä, olen hoikka, urheilen paljon.

Vierailija
17/132 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä perustele, niin vaan on ;-)

Vierailija
18/132 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytän 16 vuotiaalta. En voi sille mitään. Viimevuonna sain alennuksen junamatkaakin kun sanoin lapsilippu. Olen mies.

Vierailija
19/132 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytän 16 vuotiaalta. En voi sille mitään. Viimevuonna sain alennuksen junamatkaakin kun sanoin lapsilippu. Olen mies.

Vierailija
20/132 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi olevan vaikea löytää aikuista kumppania?

Onneksi löysin naisen jota kiinnostaa teinin näköinen aikuinen mies. Töitäkin on vaikea saada, kun työhaastattelussa kohdellaan kuin lasta. Monessa muussakin paikassa sama :(

Kiroushan tämä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme