Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voihan elämä! mies deittailee netissä mun

Vierailija
25.12.2009 |

kanssa! siis löysin sen profiilin ja sinkkuhan se väitti olevansa. Nyt utelen "katana" selville sen salaisuudet.

teenkö oikein??

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomista.

Vierailija
2/24 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raporttia tänne sit kans!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeutetusti.

Vierailija
4/24 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi esiintyy sinkkuna ja etsii seuraa netissä, eiköhän sinullakin ole oikeus "sikailla".

Vierailija
5/24 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulosta ne keskustelut sit ja näytä sille . oletko ihan sata varma et se on sun mies? oleksä kauan tiennyt?

Vierailija
6/24 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin deittifirman laskun ja se pölhö oli tehnyt niin helposti tunnistettavan profiilin et ei jääny arvailujen varaan.Nyt me meilaillaan :-)

kiva harrastus...........NOT!

ap

Vierailija
7/24 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä vaihees meinaist käräyttää? päivitä tänne tieoja, ollaan ihan henges mukana.

olinkohan 5 tai jotain?

Vierailija
8/24 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa deittipalveluihin oman profiilin pystyyn niin on sen luokan sika että sietää saada kunnon käräytyksen ja opetuksen. Joten jatka meilailua niin "pitkään" kunnes on syyllistynyt johonkin (haluaa tavata muussa kuin kaverimielessä tms) ja laita ukko ruotuun tuon jälkeen. Sikamaista käytöstä.

Onko teillä suhteessa mielestänne kaikki ok vai onko ollut vaikeuksia?

Vierailija
9/24 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista nöyryyttää sitä paskaa koko rahan edestä. ;))

Vierailija
10/24 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukollas on tarve laittaa deittisivuille ilmoitus ja sulla tarvetta käydä siellä etsimässä vapaita sinkkuja, niin eiköhän palaset ole jo jaettu.

Siitäpä siis tekemään johtopäätökset.

Vierailija
11/24 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette taineet lukea koko viestiketjua?? AP oli löytänyt deittipalvelun laskun ja sillä perusteella etsinyt miehensä sieltä...

Vierailija
12/24 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisille, jos ap löytää tuollaisen laskun niin mitä itse tekisitte hänen kengissään? Antaisitte asian olla vai? Jos mieheltä menee kysymään niin tuossa tilanteessa kaikenlaiset selitykset löytyy ja sitä ei tiedä mitä mies on siellä oikeasti tehnyt. Parempi ottaa itse selvää.

Eiköhän ole nyt lähes päivän selvää että ap on mennyt tekemään itselleen profiilin kun on tuon laskun löytänyt, ottaakseen selvää mitä mies puuhaa.

Vierailija
13/24 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap deittailee netissä?

kai se itsekullakin mielenkiinto heräis lähteä etsimään se miehen profiili jos sais selville että miehellä sellainen on...

Vierailija
14/24 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähteny metsästämään sitä palstan kautta, JA IHAN OIKEIN!

vittu mikä paska jätkä sul oli ap, ja tosiaan vie juttu loppuun asti, houkuta hotellihuoneeseen ja jätät sen yksin, odotat sitä sitten respassa ja jätät sen paskan!

Vierailija
15/24 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käräyttää äijä heti! ei siihen mitään muuta tarvita kuin tuo ilmoitus deittisivulla. vai aiotko odottaa,että rupeaa kirjottelee/tapailee muidenkin naisten kanssa?ja ehkä löytää jotain..kauan uskallat odottaa?

Vierailija
16/24 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain vialla?

Minä käsitin että ap oli löytänyt deittipalvelun laskun ja sitä kautta osannut mennä etsimään ukkonsa profiilia...

Vierailija
17/24 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
18/24 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä mä olisin varmaan ottanut asian suoraan puheeksi miehen kanssa, sen sijaan että olisin alkanut miehen lailla leikkiä jotain roolileikkejä.

Mutta tää kiinnostaa, jos voitte vastata. Minkä ikäisiä teidän miehet on, kun hakevat netistä deittiseuraa? Muistaakseni ap kertoi aiemmassa ketjussa, että heillä on 3 lasta (juu, olen seurannut tätä draamaa), joten ihan teinejä he eivät ole.

Me ollaan miehen kanssa 4-kymppisiä ja ihan pihalla tästä nettideittailukulttuurista aviorikoksen apuvälineenä! :D

edellisille, jos ap löytää tuollaisen laskun niin mitä itse tekisitte hänen kengissään? Antaisitte asian olla vai?

Vierailija
19/24 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ylempänä se on kerrottu.

Mietin vain, miten tuo "Kata"on saanut tämän kaiken selville?

Vierailija
20/24 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olla liikkeelä. Maksuttomiakin deittipalstoja olisi olemassa. Ite sinkkuna monta vuotta, ja olen katsastanut näitä palstoja jonkin aikaa.

Nuo maksulliset on aika kalliita verraten kun ilmaisiakin on .

Mutta, yleinen käsitys taitaa olla, että siellä ilmoittelevat ovat aika tosissaan liikkeellä, koska maksavat siitä.

Tsempit ap.lle ja tosiaan kannattaa ottaa puheeksi, ennenkuin liian myöhäistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä