Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voihan elämä! mies deittailee netissä mun

Vierailija
25.12.2009 |

kanssa! siis löysin sen profiilin ja sinkkuhan se väitti olevansa. Nyt utelen "katana" selville sen salaisuudet.

teenkö oikein??

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada uutta potkua parisuhteeseen. Pääsis elämään uudestaan jännittävän tutustumisvaiheen. Vaikka taitaa mennä näin vain elokuvissa.

Vierailija
22/24 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä mä olisin varmaan ottanut asian suoraan puheeksi miehen kanssa, sen sijaan että olisin alkanut miehen lailla leikkiä jotain roolileikkejä.

Mutta tää kiinnostaa, jos voitte vastata. Minkä ikäisiä teidän miehet on, kun hakevat netistä deittiseuraa? Muistaakseni ap kertoi aiemmassa ketjussa, että heillä on 3 lasta (juu, olen seurannut tätä draamaa), joten ihan teinejä he eivät ole.

Me ollaan miehen kanssa 4-kymppisiä ja ihan pihalla tästä nettideittailukulttuurista aviorikoksen apuvälineenä! :D

edellisille, jos ap löytää tuollaisen laskun niin mitä itse tekisitte hänen kengissään? Antaisitte asian olla vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro väliaikatietoja!

Vierailija
24/24 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"no minulla oli 21-vuotiaana kolme toivottua ja rakkaudella tehtyä lasta"

Kysyin siis minkä ikäiset perheelliset hakevat uskottomuusseuraa netistä, en minkä ikäisinä ihmiset ovat tehneet lapsia. Kolme lasta 21-vuotiaalla miehellä (mieshän tässä ap:n tapauksessa seuraa etsii) ei liene kovin tavallista.

Muistaakseni 22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan