Markettivaatteita kavahtavat.... mikä niissä mättää?
Tuossa koska alet alkaa -ketjussa joku kirjoittaa, ettei voisi pukea markettivaatteita KOIRALLEENKAAN (=Cittari, Prisma)
Mua ihmetyttää kovasti tuollainen asenne. Mulle on aivan sama mistä kaupasta vaate on, kunhan se on kivan näköinen. Rumia vaatteita löytyy kalliimmistakin kaupoista ja helmiä markettien rekeistä. Ei se ole siitä kaupasta kiinni! :)
Eli minä ainakin ostan vaatetta juuri sieltä mistä kivannäköisiä kohtuuhintaisia löydän. Eli: pienemmistä putiikeista, kirpparilta, marketeista, ruotsalais-ketjuista.
Kommentit (43)
miettikää nyt - maksatte omaisuuksia vaatteista jotka on pelkkiä merkkifirman mainospaitoja - rinnuksissa lukee kimalluksella GUESS tai ESPRIT, on logoa ja ruutua muille jakaa. Shit, mulle pitäis maksaa että mainostaisin:D
Kavahdan markettivaatteita koska niiden väreinä on pojille iänikuisia mustia, tummansinisiä, sinisiä, tummanvihreitä yms. äklöjä. Ja printtikuvioina aina joku ällötys formula, spiderman, taistelu-ukko, yms.
Merkkivaatteina ostan Småfolk, Moonkids,Urban elk, yms. Halpisversioita uusretrovaatteista on aiemmin myynyt Lindex, paitsi tänä syksynä ei ole tarvinnut Lindexillekään paljoa rahaa kantaa kun mallisto on niin tylsä.
kuin marketeista,olisi varmaan tarjolla useita pikkuliikkeitä ja valikoimaa.Nykyään ei vaan yrittäjyys kannata kun on s-ryhmä ja kesko.
Meillä yritetään välttää marketteja juuri tuon takia,ei vaatteiden.