Meillä on joku kriisi.
Minun 1v. tyttäreni on nyt kahtena yönä peräkkäin saanut kauhean huutokohtauksen. Netistä luin ja totesin oireiden täsmäävän yölliseen kauhukohtaukseen.
Mitään ei oikein voi nukkuessaan raivoavalle lapselle tehdä.....
Nämä kauhukohtaukset alkavat kuulemma yleensä silloin, kun kotona on jotain ongelmia.
Meillä ei ole mitään ongelmia.
Mikään asia elämässämme ei ole muuttunut. Paitsi, että isot sisarukset ovat lomalla koulusta ja siksi kotona enemmän.
Ihmetyttää vaan, että miten minä nyt saan kohtaukset loppumaan, kun en edes tiedä mikä ne on saanut aikaan.
Kellään kokemuksia????
Kommentit (6)
otsikko tuollainen? Ei kuvaa ollenkaan viestisi sisältöä.
johtuvat ongelmista kotona tms??
Kun nimenomaan kauhukohtaukset ovat normaaliin kehitykseen kuuluva asia...
Googletin yöllisen kauhukohtauksen ja siellä sanottiin, että ne alkavat usein jos vanhemmilla on parisuhteessa ongelmia (=kriisi).
Minua vaan rupesi huvittamaan tämä syy raivoamiseen. Se kun ei sovi meidän perheeseemme ollenkaan. Mieheni on ollut Taiwanissa jo n.3kk. ja minä pyöritän yksinäni lapsiperhe arkea täällä kotona.
Mitkään rutiinit eivät ole muuttuneet, kun olen niin mukavuudenhaluinen, että teen asiat aina samalla lailla samaa aikaan. Jotta saan vähän omaa aikaakin.
Neuvoja kyselen ihan siksi, ettei arjesta tulisi liian raskasta, kun valvon yöt.
Kauanhan en varmaan yksin näitä heräämisiä jaksa.
Isä on ollut poissa 3 kk. Eikö tullut mieleen, että lapsi voi oireilla isän poissaoloa?
Isä on ollut tosiaan sen 3kk. jo pois ja tyttö aloitti raivoamisen kaksi yötä sitten.
Jotain muuta se on.
t.ap
Menee itsestään ohi. Nyt vaan tytölle tavallista arkea ja turvallista yhdessäoloa.