Lue keskustelun säännöt.
Ovatko teidä lapset tonttuja jouluna?
Kommentit (3)
tonttupukua ei laiteta. Tyttö haluaa kuitenkin jonkun mekon.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta varmaan ainakin osan aikaa tonttulakki, kun saa jakaa lahjojakin pukin apuna ;)
varmaan samettihousut ja neuleen tmv. Pienimmälle ois tonttupuku, katotaan nyt laittaako sen vai laitanko hänellekin sammarit ja neuleen :-) Viime vuonna tais kaikki olla tonttuja.