Mies kertoi pettäneensä 2 kk sisällä kolme kertaa!
Että semmosta täällä meillä. Mites muilla menee?
Kehtaako tällästa ees kirjottaa, mutta ajattelin tuota ukkoa kattella kun on kolme lastakin. Vai onkohan mulla täysin itsetunto mennyt kun tällasta ajattelen. Tuntuu vaan kuitenkin helpommalta jatkaa tässä pas.... kun ruveta eroprosessiin. Vai mitä eron kokeneet. Onko se niin kamalaa?
Kommentit (3)
Tiedän osittain sen tunteen mitä käyt läpi. Mies petti mua monen vuoden jälkeen kaverini kanssa ja en millään pysty unohtamaan. Lasten takia kuitenkin yritän. Mutta jos tekisi noin uudestaan, en voisi jäädä katselemaan.
ei se varmaan mitenkään helppoa ole jäädä eikä helppoa ole erota
en kannata hätäisiä ratkaisuja, mieti rauhassa mitä teet, ehdithän sä erota myöhemminkin jos tuntuu ettei tuosta tule mitään, ja sitten ainakin olet varma että teet oikean ratkaisun
mun vanhemmat eivät eronneet aikoinaan ja he ovat ihan onnellisia nykyään mutta kyllä se oli kamalaa muutaman vuoden ajan
Eron vaikka jätetyksi tulemisen kokeneena en koskaan voisi olla kenenkään kynnysmattona, en edes lasten takia. Kunnioita itseäsi nainen!
Yhden kännisen yhden illan jutun antaisin anteeksi, en kahta tai kolmea edes 25 vuodessa