olen LTO ja haluan työttömäksi!! ....
... miten pystyn kieltäytymään työstä ja saamaan ansiosidonnaista?! Työsopimukseni (äippäloman sijaisuus) loppuu 01/10 ja voisin jäädä ekaluokkalaiseni kanssa kotiin.. On ollut hankala järjestellä syksyä, kun olen yh jne.
Mutta jos tarjotaan toista paikkaa työkkäristä, miten voisin kiemurrella pois tästä tarjotusta työstä ansiosidonnaista menettämättä?
Jep, moraalisesti ei oikein, mutta voisin tämän ekan luokan olla kotiäiti kuitenkin ja sitten jatkaa taas vieraiden kullannuppujen hoitoa :)
Ja olen kuullut kautta rantain että esim sairaanhoitaja äitikin pystyi työttömänä olemaan kotona äitiysloman jälkeen ja sai enempi siis rahaa kuin kotihoidontuki.
Vinkit kehiin? Kiitos!
Kommentit (23)
ja siitä, miten paljon olet syksyllä hoitanut kotona sairasta lastasi. Ei ne töihin halua sellaista, joka on koko ajan poissa. Voipi olla, ettet pääse myöskään sitten töihin, kun oikeasti haluaisit. Piirit ovat näet aika pienet.
tule sitten toimeen sillä, mihin oikeasti olet oikeutettu.
Työhaastattelussa vaikutat oudolta, vastaat kysymyksiin hitaasti ja kattelet kaikkialle muualle kuin haastattelijaan päin. Ja kaikkii mihin voi vastata en tiedä, vastaat niin. Et vaikuta työhaluttomalta, mutta annat itsestä vähän oudon hiipparin kuvan, ni eivät ota työhön.