Mitä olet säikähtynyt viimeksi?
Mä säikähdin muurahaisia, kun en huomannut seisovani muurahaispesän päällä.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Miestäni. Ilmestyi äänettömästi eteeni.
Muna kädessä.
Säikähdin äsken, kun huomasin että kaljat ja tupakit on loppu, enkä kehtaa mennä tässä kunnossa ostamaan lisää.
Pakko siis koittaa nukkua yli 12 tuntia.
Tuulilasinpyyhkijät lähtivät yhtäkkiä päälle kun alkoi tulla sadepiskoja ja ilmeisesti lasin pinta oli kuiva tai pölyinen kun niistä tuli niin kova ääni ja hätkähdin oikein.
Jotain tipahti töissä lattialle yläkerrassa tai jotain, kopina kuului kellariin jossa säpsähdin hieman.
Lokki joka teki hyökkäysliikkeitä pari kertaa, kuten joka kesä lokkijengi riehuu. Siitä on jo joitakin päiviä aikaa. Vaikutin hullulta heilujalta ja huutajalta yhden talon pihassa. Alkoi kuulostaa jo karjumiselta, hävettää kauheasti. En koskaan huuda niin, olin saanut vain tarpeeksi kaikesta. Se oli säikähdys ja puolustusreaktio ilmaan. Onneksi ketään ei näkynyt mailla halmeilla, ehkä ikkunoissa verhot heiluivat(?). Lokkikin uskalsi lopulta vaania vain kaukaa ilmassa ja katosi. Säikähdin samalla ääneni voimakkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Lokki joka teki hyökkäysliikkeitä pari kertaa, kuten joka kesä lokkijengi riehuu. Siitä on jo joitakin päiviä aikaa. Vaikutin hullulta heilujalta ja huutajalta yhden talon pihassa. Alkoi kuulostaa jo karjumiselta, hävettää kauheasti. En koskaan huuda niin, olin saanut vain tarpeeksi kaikesta. Se oli säikähdys ja puolustusreaktio ilmaan. Onneksi ketään ei näkynyt mailla halmeilla, ehkä ikkunoissa verhot heiluivat(?). Lokkikin uskalsi lopulta vaania vain kaukaa ilmassa ja katosi. Säikähdin samalla ääneni voimakkuutta.
Mäkin olen säikähtänyt lintuja. Viimeksi eilen, kun lintu syöksyi lähes fillarini alle. Eilen sen säikähdyksen jälkeen matkani kohteessa sitten säikähdin niitä muurahaisia. Lähietäisyydellä eläimet ovat pelottavia... ainaskin itselleni.
Ap
Tänään säikähdin ja peljästyin oikein pahemman kerran. Puhelin alkoi huutaa aivan mielettömästi yhtäkkiä ja aivan omituinen ääni. Aluksi en edes tajunnut että oli puhelin. Täällä Italiassa oli testi kansalliseen yleishälytykseen vaaran sattuessa. Ei tommosta ole 15 vuoteen ollut ikinä täällä. Ääni oli kyllä kamala, siinä heräävät kaikki ihmiset ja eläimet.
Säikähdin kun näin sormissani viiltohaavat.
Jotain terävää on tullut töissä sormilleni.
Peukalo vain säästyi haavoilta.
Kämmenessäkin on viiltohaava ja se vasta onkin ärtyisä.
Pari päivää sitten työmatkalla tuli mutkan takaa vastaan melkein koko tien täyttänyt traktori viljelyslaitteineen. Nippa nappa mahdui pientareen kautta väistämään.
Ruokalöhetti katsoi pahasti. Nehän pääsee joka paikkaan sisälle, kerrostalot yms.....tietävät koodit😬😬😬😬 kohta ei olla turvassa missään.
Kukkahattutädit, ootteko nyt pullienne kanssa pahoillaan?
Odotin hissiä ja oletin sen olevan tyhjä, mutta sieltä tulikin ulos naapurin (ei-pelottava) mies.
Naapurin äijää, rupesi rähjäämään mulle. Mulla oli arskat päässa mutta kyllähän niittenkin alta kyyneleet valui. Ilmeisesti tajusi tilanteen ja rupesi puhumaan normaalilla äänellä. Pelotti silti.
Yleisessä vessassa pelästyin, kun joku löi oven kiinni ja siitä kuului tajuttoman kova ääni.