Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäreitä/hoitajia paikalla?

Vierailija
22.12.2009 |

Sikainfluenssan jälkeen meni vatsa sekaisin. Vatsaa rauhoittava lääkitys ja närästyslääkitys. Sen jälkeen virtsatietulehdusoireita: kipua alavatsalla, vilunväristyksiä, kirvelee pissatessa ja vessassa saa ravata koko ajan. Lääkitys aloitettiin perjantaina. Ei tehonnut, joten bakteeriviljely eilen. Näyte on negatiivinen, mutta oireet jatkuvat. Mikä minulla oikein on ja mitä voin tehdä? Sukupuolitautia ei voi olla. Olen ollut viimeisen vuoden infektiokierteessä ja alan olla ihan loppu lukuisten antibioottikuurien jälkeen. Yleiskunto nollassa ja kohta mielialakin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireet ainakin viittaa sellaiseen. Koska olet syönyt ab:tä, viljely voi olla nega, vaikka tulehdus jylläisikin. Immunoglobuliinit kannattaisi testata. hoitaja

Vierailija
2/3 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet alkoivat torstaina. Sain perjantaina antibioottikuurin (Selexid 200 mg), mutta se ei ole vielä tehonnut. Lääkäri kirjoitti toisen kuurin (Trimopan 300 mg), mutta hän pyysi odottamaan viljelytuloksia etten syö turhaan väärään bakteeriin vaikuttavia lääkkeitä. Ensin hän suositteli aloittamaan heti uuden kuurin ja jättämään aiemman kesken. Sitten hän muutti mielensä ja kehotti syömään aiemman kuurin loppuun ja aloittamaan siten tarvittaessa uuden kuurin. Kuuri pitäisi periaatteessa syödä loppuun, mutta onko siinä mitään järkeä, jos se ei tehoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otettiin kuurin jo ollessa päällä, näin ei pitäisi tietenkään toimia. Tosiasia on, että kuurin pitäisi ruveta puremaan 2-3 vrk:n kuluessa. Kuureja yritetään olla jättämättä kesken resistenssiongelman vuoksi, mutta tämähän koskee nyt sitä, että lääke ja bakteeri täsmäävät toisiinsa. Maalaisjärjellä vaihtaisin nyt toisen kuurin lennosta. Tällaistä neuvoa en voi sinulle hoitajana antaa, vaan ihan maallikkona. Näin tekisin itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme