Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eväitä synnytyssairaalaan?

Vierailija
21.12.2009 |

monessa oppaassa sanotaan että pitäs ottaa eväitä mukaan sairaalaan.. 7v sitten viimeksi sain vauvan.. eikä sillon ainakaan itse pitänyt mitään viedä.. onko nyt tosiaan niin että omat eväät pitää ottaa? *ihmettelen*

-vauva syntyy ehkä jouluksi :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ehkä siksi lukee oppaissa omien eväiden ottamisesta mukaan. Toki synnytyksen jälkeen sai sairaalasta välipalaa.

Vierailija
2/5 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä ainakin ohjeistettiin, että on hyvä ottaa isälle evästä mukaan jos synnytys pitkittyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan.. viimeksi ainakin söin ammeessa sairaala ruokaa :) mut ehkä isälle olis hyvä ottaa jotain :) kiitos vastauksista.

Vierailija
4/5 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kokoajan järkyttävä nälkä (varsinkin öisin kun valvoi) kun esikoisesta olin sairaalassa. Toki sairaalasta olisi yölläkinsaanut jotain mehukeittoa ja näkkäriä mutte ne ei kyllä minun nälkääni tehonnut yhtään! Mies sitten toi tullessaan banaaneita ja junior-pilttejä. Toisen kohdalla pakkasin jo etukäteen pilttipurkit sairaalakassiin! Ja kyllä tuli taas tarpeeseen!

Vierailija
5/5 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kyllähän sitä sairaalan kanttiinista evästä saa. Äidin ei kamalasti kannata syödä synnytyksen aikana. Itse jouduin kiireelliseen sektioon ja sain vähän motkotusta muutamaan tuntia aikaisemmin kotona juodusta kahvikupillisesta...