Miksi vauvasi ei osallistu pneumokokkirokotetutkimukseen?
Kommentit (11)
on jo asuinmaamme rokoteohjelmassa, ja lapsemme ovat saaneet sen sitä kautta. ;-)
hepatiittirokotteen .... sittenpähän tiedän, että lapseni on rokotettu molempia vastaan. Samoin vauva tulee saamaan vesirokkorokotteen.
Vauvani on keskonen, eikä sen vuoksi sovellu rokotetutkimuksiin koehenkilöksi. Onneksi kuulumme riskiryhmään, ja saimme pneumokokkirokotteen ilmaiseksi neuvolassa.
Sattuu jostain mystisestä labrasta pääseen pikkasen noita viruksia karkuteille ja kohta ollaan myymässä koko maailmalle tuikitärkeää rokotetta....
Eihän sitä koskaan tiedä mikä niistä tahallaan "karkuun" päästetyistä viruksista saa todella pahan pandemian aikaseksi. Possusta ei vielä siihen ollu vaan eiköhän sitäki olla kehittelemässä vahvemmaksi, sitten on hyvä haukkua rokottamattomat itsekkäiksi....
Oletan etta kysymys oli minulle, jonka lapset siis saaneet pneumokokkirokotteen rokotusohjelman mukaan? En tieda mita rokotetta Suomessa "testataan", meilla saatu rokote on nimeltaan Prevenar.
Miksi sinne pitää viedä puolustuskyvytön lapsesi? Koekaniiniksi lapsensa laittava on oikeesti edesvastuuton.
molemmat lapset on sen jo saaneet. Itse maksettu molemmille.
katso sellainen ketju kuin "katso kuvat ja järkyty-rokoteuhri". Vaikka B-hepatiitti-rokotteella ei todettu olevan selvää syy-yhteyttä pojan kuolemaan, niin se ratkaisi asian lopullisesti (olin kahden vaiheilla, mies on vastaan kaikenlaisia tutkimuksia). Menisittekö itse lääketutkimuksiin? Minä en todellakaan ja lapsi ei saa itse päättää. Haluan tietää, mitä lapseeni pistetään!!! Voisin harkita tutkimusrokotteen ostamista (sitä saa apteekista), mutta taidan jättää väliin..
epämääräisille aineille. Sikahysteria massarokottamisineen on myös pannut uudella tavalla miettimään kaikkien rokotteiden tarpeellisuutta. Se on palauttanut mieleen, että rokotusohjelmankin rokotteet ovat vapaaehtoisia.
En halua arvailla mitä vastaan heidät on rokotettu.
Olen ostanut molemmille Prevenarit ihan itse.
voisin kuvitella lasteni lähtevän on papilloomavirusta vastaan.
Esikoinen osallistui MPR-tutkimukseen aikanaan, mutta kyseinen rokote osoittautui huonoksi, se ei antanut tarpeeksi vahvaa suojaa sikotautia vastaan. Mun mielestä oli inhottavaa mittailla niitä ahterilämpöjä, en muuten ikinä sorki lasteni peräsuolta, ja tuolloin oli pakko.
Muutenkin, mä en usko että taudit tästä maailmasta rokottamalla häviää, pikemminkin niin, että mitä pienemmästä aletaan rokottamaan (sikatauti, vesirokko), sen varmemmin saadaan entistä pahempia tauteja.
En siis usko rokotteiden autuaaksitekevään vaikutukseen.