Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko nainen olla liian märkä?

Vierailija
20.12.2009 |

Itse en ollut koskaan tajunnut, että näin voisi olla, eikä kukaan mies ole aiemmin asiasta valittanut. Nyt tapasin ihanan miehen, joka kertoi, että olen tosi märkä. Kysyin häneltä, että eikö se ole hyvä, että olen kiihottunut. Hän vastasi, että on sama asia kuin naisi saippuakuppia...Just, no vähän siinä kiihko hävisi. Nyt olen asiaa mietiskellyt ja ihmetellyt, että onko todella näin? Sillehän ei paljon mitään itse voi tehdä...N39

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla liian märkä jos panettaa.

Vierailija
2/50 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmana tietenkin se, ettei pienimunainen saa niin paljon hankausta = vähentää nautintoa. Mutta on ainoastaan pinimunaisten ongelma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liisteripillu on todella liian liukas. Jos omaa sellaisen, niin kantsii ennen nusasua pyyhkäistä liiat pois.

Vierailija
4/50 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsikää sellaisia asentoja, joissa liukkaudesta pääsee hyötymään. Eli: jos edestäpäin, niin jalat ristiin ja sitten ukko voi vedellä 7 kertaa sekunnissa edestakaisin, niin voi laueta liiankin nopeasti. Muutenkin etsikää asentoja, joissa mahdollisimman tiukalla. Tietty itse lipottaisin kielellä minkä ehtii, mutta... hitto vieköön, se on mielikuvituksen puutetta jos liukkaudesta ei keksi nauttia.

Vierailija
5/50 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei se ole kylläkään mitään nauttimista, kun vetää kullin ulos limaisesta pillusta, ja siinä samalla näkee elimien välissä roikkuvan pitkän ja sitkeän limaroiskeen. Siinä on tietty kaikki eritteet kimpassa, mutta hyi hiisi, kyllä hieman siistimpi olisi herkullisempaa...

Vierailija
6/50 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä joka sössötää jatkuvasti limapilluista ja kuinka sitkeä lima roikkuu kun huulia venyttää. Liian märkä ei voi olla, mutta löysä voi.

Tiukka märkä pillu tuntuu hyvältä pienemmässäkin mulkussa. Oletko N39 synnyttänyt? Jos olet, niin siinä syy, ei märkyydessä.

Vierailija
7/50 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän tässä tosiaan huolestua; löysyydestäkään ei ole ennen tullut valituksia, päinvastoin. Olen synnyttänyt keisarinleikkauksella, kun vauva ei mahtunut edes laskeutumaan, joten ei tässä nyt niiiin löysät paikat pitäisi olla. Ja kun tällä sonnilla ei edes ole pieni..Hyvin hän tuntuu laukeavankin, ja minusta seksi on ollut ihanaa. En olisi koko asiaa tullut pohtineeksikaan, ellei hän tosiaan itse sitä olisi maininnut.(Enkä sitä paitsi ole epäsiisti tai jotenkin liisterimäinen). Mutta kiitos teille edellisille kirjoittajille, jotka tunnutte pitävän vaikka vähän märemmistäkin daameista. Mulle siitä tuli hyvä mieli. Seksikästä Joulua kaikille ;-) N39

Vierailija
8/50 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laskeutuuko se vauva vai ei :D "kun vauva ei mahtunut edes laskeutumaan"

Vierailija
9/50 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

....vai että silleen. Se nyt vaan menee niin, että nainen voi olla liian liukas, ja se ei ole mikään riemun asia. Ei se pimppa saa kuivakaan olla, mutta jos lotisee, niin silloin kantsii ensin hiukan kuivata.

Vierailija
10/50 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai se, että ei siis laskeutunut, oli syynä keisarinleikkaukseen. Sehän tässä oli se pointti, kun joku kysyi, että olenko synnyttänyt. En tiedä vaikuttaako raskaus joka tapauksessa paikkojen löystymiseen, voi olla. Alatiesynnytys nyt takuuvarmasti löystyttää enemmän kuin leikkaus. Paikat eivät ole löysät, mutta märät, se oli ongelman ydin. Yksiselitteistä ratkaisua ei kai ole, pitää löytää mies, jolle se ei ole ongelma, vaan ilo ;-)

Vierailija
11/50 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka pillu ei voi olla liian märkä, jos kalu on normaali väh. 4 cm paksu.

....vai että silleen. Se nyt vaan menee niin, että nainen voi olla liian liukas, ja se ei ole mikään riemun asia. Ei se pimppa saa kuivakaan olla, mutta jos lotisee, niin silloin kantsii ensin hiukan kuivata.

Vierailija
12/50 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kiinni pillun koosta tai löysyydestä.

Vierailija
13/50 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaika kaikkinensa vaikuttaa jo siihen alapään tiukkuuteen, vauvan ym materiaalin paino, hormonit jne "löysyttävät" naisen alapäätä.

Todella tympeää lukea säännöllisesti kuinka on sektiolla lapsensa saanut ja ei siis löystynyt lainkaan, täyttä tuubaa sellainen.

Ottakaa asioista selvää kiitos!!

Vierailija
14/50 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta suurimman muutoksen aiheuttaa kuitenkin synnytys ja varsinkin iso lapsi. Ei kannata esittää asiantuntevaa jos ei mitään tiedä.

Raskausaika kaikkinensa vaikuttaa jo siihen alapään tiukkuuteen, vauvan ym materiaalin paino, hormonit jne "löysyttävät" naisen alapäätä.

Todella tympeää lukea säännöllisesti kuinka on sektiolla lapsensa saanut ja ei siis löystynyt lainkaan, täyttä tuubaa sellainen.

Ottakaa asioista selvää kiitos!!

Vierailija
15/50 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla mielestäni. Meillä se on enemmänkin toisinpäin, ettei vaimolla tahdo kosteus riittää. Kun edes kerran elämässä pääsisi kokeilemaan oikein märkää. Edelleen ihmetttää minkälainen "sonni" kehtaa sanoa naiselle tuolla tavalla. N39 ole ylpeä kosteudestasi kyllä meitä märästä pitäviä miehiä maailmasta löytyy.

Vierailija
16/50 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..et ole koskaan saanut sellaista liian limaista pillua. Antaas olla kun kohdalle sattuu, mitä sanot sen jälkeen....Liisteripillut ovat ihan karmeita...

Vierailija
17/50 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten nuo liisteripilluiset ovat olleet liian väljiä. Jos märkyys on sinulle muka ongelma, niin suosittelen pitempiä sessioita, esim. tunti-pari vähintään. Alkaa paikat kuivua. Voit antaa muijalle vaikka naistenlehden luettavaksi siksi aikaa, että pillu kuivuu tarpeeksi.

..et ole koskaan saanut sellaista liian limaista pillua. Antaas olla kun kohdalle sattuu, mitä sanot sen jälkeen....Liisteripillut ovat ihan karmeita...

Vierailija
18/50 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu, litinää ja lotinaa riittää, eikä kenelläkään ole ollut vielä tästä ongelmaa. Jos on, eikö sitä voi vaan pyyhkäistä vähän. Kovin ihana mies ei vertaisi sinua saippuakuppiin. Nauti, älä stressaa.

N40

Vierailija
19/50 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silleen, että tunnen esinahan liikkuvan ja pillun puristuksen varren ympärillä. Liisteripillu ei koskaan tee näin. Se vaan on liian limainen.

Vierailija
20/50 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mulla aina mukana putkilo gliidiä. Tykkään enemmän nussia kuivaa kuin limaista. Sivelen gliidillä koko terskan ja sitten ei enää ole väliä, mihin reikään sen upottaa. Aina menee juuri sinne minne pitääkin, ja tuntuu hyvältä.