Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko nainen olla liian märkä?

Vierailija
20.12.2009 |

Itse en ollut koskaan tajunnut, että näin voisi olla, eikä kukaan mies ole aiemmin asiasta valittanut. Nyt tapasin ihanan miehen, joka kertoi, että olen tosi märkä. Kysyin häneltä, että eikö se ole hyvä, että olen kiihottunut. Hän vastasi, että on sama asia kuin naisi saippuakuppia...Just, no vähän siinä kiihko hävisi. Nyt olen asiaa mietiskellyt ja ihmetellyt, että onko todella näin? Sillehän ei paljon mitään itse voi tehdä...N39

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liki 40v nainen ja ikäni ollut kuiva. Kiihotun kyllä kovastikin ja rakastan seksiä, mutta en ole juuri koskaan ollut nk. tippuvan märkä. Mieluusti olisin kyllä!!

Ongelmastani huolimatta voin onneksi silti harrastaa hyvin seksiä, onneksi on liukkarit keksitty ja usein riittää, että mies antaa suuseksiä ensin ja oikeen kostuttaa kunnolla.

Kuivuus on onneksi ongelma vain ulkopuolella, sisällä on kyllä kosteeta.

Ole iloinen vaan ap, äläkä mieti miehen sanomaa, mikä muuten oli ensiluokkainen MOKA sanoa nyt jotain noin rumasti! Suurin osa miehistä varmasti rakastaa kun nainen on kostea ja halukas!

Vierailija
42/50 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on aivan iiiihanaa kun nainen on kunnolla märkä! Minua se ainakin kiihottaa suunnattomasti!On aivan amatöörimäistä sanoa noin ikävästi.

M45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans todella märkä, ja tuntuu että mieheni kiihottuu sen huomatessaan entistä enemmän. Hän huomauttaa siitä, kasvoista näkee että nauttii ja hän tulkitsee märkyyteni minun kiihottuneisuutenani. (Ja oikein tulkitsee.) Joskus kuunnellaan sitä ääntä, katotaan toisiamme ja nauretaan - ja ainakin mä kiihotun vielä lisää. Joskus erityisliukkaina aikoina mun on tehtävä kaikkeni, ettei mies laukea ennen aikojaan. Meillä siis liukkaus ei vähennä nautintoa, joskus lyhentää, mutta onneksi siihenkin on keinonsa ;)

Joskus nuorempana valitin terveystarkastuksessa sitä, että valkovuotoa tulee kuin olisi housuihin pissinyt, mihin lääkäri tarkistettuaan ettei ole infektiosta kyse, totesi että emättimen "eritteet" ja ns. etukäteisliukkuus tulee helpottamaan seksiä (jotenkin näin sanoi). Todellakin! Siskoni kerto tarvinneensa ekoilla kerroilla liukastetta, mä taas tartten joskus tota pyyhkimistä mikä on jo aiemmin mainittu. Tähän on syynä se, että muutaman kerran olen ollut niin märkä etten itse ole tuntenut melkein mitään emättimessä, mutta silloinkin mies on tuntunut liitelevän sfääreissä. Liiasta märkyydestä ei ole kuulunut valituksia... Tsemppiä aloittajalle!

Vierailija
44/50 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minua kiihottaa valtavasti, kun nainen on märkä. Se kyllä antaa oman säväyksensä, vaikka muuten tavara olisikin hieman väljähkö. Ehkä jos miehellä olisi 6 cm paksu mela, niin nämä extramärät naisetkin saisi ylempiin atmosfääreihin. :)

muutaman kerran olen ollut niin märkä etten itse ole tuntenut melkein mitään emättimessä, mutta silloinkin mies on tuntunut liitelevän sfääreissä. Liiasta märkyydestä ei ole kuulunut valituksia... Tsemppiä aloittajalle!

Vierailija
45/50 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin todella märkä. Kiihoittuessani housuisin valahtaa pieni limapallo. Mieheni tykkää mutta itseäni se hävettää kun on koko alapää karvoitusta myöten märkä.

Vierailija
46/50 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään, jos nainen on tosi märkä/liukas ??

Vierailija
47/50 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vasta kiihottavaa onkin kun nainen on hurjan kostea. Pitää vaan yrittää ottaa hillitysti ettei siemenet karkaa liian nopeasti. Pimpin tiukkuudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Ylipäänsä, se mikä eniten kiihottaa on halukas nainen. Ja hauskaa saa sängyssä pitää. Hassuttelu vain plussaa.

Vierailija
48/50 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika paljon onkin. Märkä ja tiukka on paras.

Pimpin tiukkuudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Vierailija
49/50 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty liimajuttu tuntuu tutulta. Tuntui, että yhdynnän tunnottomuuteen oli syy juuri tuo liimaisuus, vehje oli todella limainen sen jälkeen. Muutaman käyttökokemuksen jälkeen synnyttäneet ovat väljempiä, sektion tehneet on olleet tiukkoja. Jotkut osaavat käyttää lihaksia. Suurin osa ei. Eikä ole pieni. Joku siitä mainitsi.

Vierailija
50/50 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä muuta haittaa ole, mutta tulee perk.leen kalliiksi ostaa jatkuvasti uutta joustinpatjaa Askosta. Menee se liukastustavara läpi lakanasta ja sen alla olevasta pyyheliinasta.

Muuten ok.😁