voiko nainen olla liian märkä?
Itse en ollut koskaan tajunnut, että näin voisi olla, eikä kukaan mies ole aiemmin asiasta valittanut. Nyt tapasin ihanan miehen, joka kertoi, että olen tosi märkä. Kysyin häneltä, että eikö se ole hyvä, että olen kiihottunut. Hän vastasi, että on sama asia kuin naisi saippuakuppia...Just, no vähän siinä kiihko hävisi. Nyt olen asiaa mietiskellyt ja ihmetellyt, että onko todella näin? Sillehän ei paljon mitään itse voi tehdä...N39
Kommentit (50)
Wau, kuulostat melkoiselta namupalalta :) Itse pidän juurikin siitä, kun nainen on superliukas ja kalu liukuu hyvin... Tuntuu nannalta!
Mies
..voiko olla liian märkä, mutta aika vaikeaa vakavana naida, kun joka työntö ja veto litisee ja lotisee...Ja jos hiukan naurulle päästää, niin kyllä se juttu lopahtaa. Klittaa kyllä helpompi lirputtaa, kun liukaste löytyy vierestä...he heeh...
Joko sonni on alkanut nauttimaan saippuakupista? törkee kaveri kun tuollaisia puhuu. mielestäni ei voi olla liian märkä, kuiva kylläkin.
..ei muuta kuin nainen selälleen sängylle, ja sitten kynä pillun huulien väliin. Jos se alkaa lipua hissukseen sisään, niin taitaapi olla liian liukas.
Sitä paitsi tuolla menetelmällä ei tiedä onko se liian väljä vai liukas. Eihän tiukkaan ja märkään mikään mene itsekseen sisään.
..ei muuta kuin nainen selälleen sängylle, ja sitten kynä pillun huulien väliin. Jos se alkaa lipua hissukseen sisään, niin taitaapi olla liian liukas.
..reikä ole pystysuunnassa, jos tytsy makaa selällään. ??? Vaikka olisi tiukka, niin jos liian liukas, niin sisään painuu...
takapilluisella ole pystyasennossa. Kyllä minä ainakin panen enempi vaakasuoraan edestäpäin. Toki jonkun verran alaspäin, mutta en tosiaankaan suoraan alaspäin.
..reikä ole pystysuunnassa, jos tytsy makaa selällään. ??? Vaikka olisi tiukka, niin jos liian liukas, niin sisään painuu...
Onko tää kirjotettu ihan tosissaan? Näin mä luulin, kun olin 10-vee. Luulin, että pojilla seisoo suoraan eteenpäin, niinkuin vaakasuoraan. Ja kait, että se reikäkin sitten mulla olis silleen samalla lailla.
Kehoitan tutustumaan vaikka ihan johonkin anatomian opukseen jos ei tutkittavaa naista ole saatavilla =D
..jos pistää naisen seisomaan käsillään, siis pää alaspäin. Kyllä jollakin lailla pitäisi saada testattua, onko nainen liian märkä ja liian liukas..
seisoo jalat harallaan ja keitetty kananmuna ei pysy sisällä, niin nainen on joko liian märkä tai liian väljä.
seisoo jalat harallaan ja keitetty kananmuna ei pysy sisällä, niin nainen on joko liian märkä tai liian väljä.
..kaikkiin kokoihin...
Kunhan se vaan on vastakeitetty.M34
Mitä, jos se murenee? En tykkäisi, siitähän saa jonkun tulehduksen?
Kyllä joku muu keino pitää olla?
itse en aina mutta on tuo oma ukko pari kertaa kesken seksin sanonu että oon ihan märkä ja itsekin huomannut sen ja ei se kivalta tuntunu ku oli sisäreidetkin hieman menneet märäksi :D
Joskus tälle ei voi mitään.. yleensä ihan tava kostea ollu mut näitäkin sattuu
ei pillu voi olla liian märkä
PISTE