Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tyttöystäväni mielestä en puhu?

Vierailija
20.12.2009 |

olemme olleet yhdessä noin 8kk ja riidellään jatkuvasti pienistä ja isoista asioista enkä jaksa sellattis onhan se joskus kivaa riidellä että voi purkaa tunteita mutta ei lähes päivittäin.

eli tyttöystävän mielestä en puhu riitelyssä (en halua huutaa tai satuttaa sanoilla) hän ei halua kuulla tälläisiä sanoja en muista haluan ym ja vittuilee myös itkemisestä enkä ole hyvä puhumaan. en vaan tiedä mitä sanoisin haluan selvittää kaikki riidat ongelmat sun muut mutta mitä sanoisin? rakastan häntä todella paljon hän on kiva kaunis seksikäs ja kaikkea sitä mistä mä pidän on hauska ym mutta omasta mielestäni puhun riidassa mutta hänen mielestä en ja kuten sanoin en ole hyvä puhumaan kasvotusten mutta kuitenki haluan eli tietäisikö joku mitä sanoa ettei tulisi ero tai sellasta :( välillä on taas niin kivaa olla ja tehdä kaikkea mutta riita alkaa esim jos mä kehun hänt ni sanoo nii kehuut vaa tissei ym vaikka kehuun iha kokonaan ja siitä sitten niihin isoihin menneisiin riitoihin voisiko joku auttaa että oltaisiin taas onnellisia :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan ihan joka päivä oltu yhdessä ei ny ihan sillon tällön päivä pari kuukaudessa. sekin varmaan auttaa ettei joka päivä nähtäis mut haluaisin selvittää ne riidat ja se etten muka puhu odotan vastauksia

Vierailija
2/6 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silti, ihan hyvä jos haluat oppia. Ei moni iso äijäkään osaa. Monesti auttaa jos kuuntelee kunnolla. Pyytää toista selventämään miksi joku asia häiritsee ja miten hän haluaisi asioiden olevan. Ja jos itkemisen sijasta opettelisit sanomaan: minulle tulee paha mieli koska...

Huutaminen ei tietenkään ole hyvä vaihtoehto.

Toisaalta tyttöystäväsi vaikuttaa aika ärhäkkäältä. Haluatko että loppuelämä on sitä samaa? Ehkä olisit jonkun muun kanssa onnellisempi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mä nuori juu mut en sentää ihan nappula 18v ja hän 20v

no hän on vähä sellainen että kaikki pitää tapahtuu nyt hän tuntuu tosi hyvältä ja on ollut hauskempaa kuin koskaan ennen. hänkin on kyllä sanonut että ei tarvii olla koko ajan yhdessä, ja ymmärrän kyllä voisiko riitelyt siitä johtua? sit kun on ollu päivän eros niin paljon mukavempaa mutta aina se riitely tulee etenkin vanhoista asioista ja niistä haluan pois keskustelemalla mutta vaikea puhua kun nainen sanoo etten puhu? ja hänkin sanoo että jos puhuisin niin riitoja ei olis??

Vierailija
4/6 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheella ja puheella on eroa :D

Vaikea tietty sanoa mistä kiikastaa. Viitsitkä kertoa minkälaisista asioista riitelette ja mitä sinä niissä riidoissanne sitten sanot?

Taustalla voi valitettavasti olla kyllä sekin että nainen haluaa panna sua vähän alta lipan. Ehkä ei ole niin rakastunut sinuun kun ei edes jaksa seuraasi joka päivä. Ainakin vakavampi suhde kannattaa valita siltä pohjalta että siinä on itsellä hyvä olo. Jatkuva riitely tuskin tuo hyvää oloa, vaikka välillä olisi ihan kivaakin.

Vierailija
5/6 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itseni tuosta kun olin saman ikäinen. Olen henkisesti kasvanut ulos tuosta vaiheesta. Sanoisin, että jos olet sinnikäs, vaihe menee ohi, mutta jos odottelu tekee onnettomaksi, niin mieti kaksi kertaa. Toisaalta, olette olleet niin vähän aikaa vielä yhdessä, että ehkä hän vaan ei vielä luota siihen ettet häivykään vaikka riitelette. Siitä kertoisi tuo kehumisjuttu. Hän ei ehkä luota siihen, että voitkin ajatella jotain muuta kuin fyysisiä puolia. :) Alitajuista kapinointia? Älä toki sano tytöllesi tätä, koska siitähän teillä sota irtoaa.. :)

Lisäksi.. voisko olla syynä stressivaihe tms.? Opiskelu- tai työstressi voi vaikuttaa pitkäänkin. Tässä pitäisi vaan hänet saada avautumaan...

Vaikutat varsin paljon mieheltäni, rauhallinen ja vähäsanainen. Jaksoi odottaa oman 'teinivaiheeni' ylitse.. :D

Jos siis rakastat, rakasta ehdoitta. Tuo se esiin ja tosiaan rauhallisena hetkenä ota puheeksi, miten hän tahtoisi sinun käyttäytyvän kun teillä tulee kinaa. Riidoista ei ihmissuhteissa pääse eroon, mutta niidenkin aikana pitää voida luottaa toiseen ettei toinen riitojen takia jätä tai tee muuta pahaa.

Onnea ja kärsivällisyyttä! :)

Vierailija
6/6 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onha niillä eroa joo.

no omaa rauhaa haluaa ja mäkin siksi joskus erossa omaa tilaa tarvii jokainen. no mä satutin häntä aika suhteen alussa jätin ison asian kertomatta ja sai kuulla toiselta vaikka olin miettinyt joka päivä miten sanoisin asian mutta hänen kaveri kerto ensin. sitten ns sovittiin mutta hän haluaisi kuulla koko jutun siitä ja minä en muista tarkkaa kuukautta tai päivää siitäkin hän suuttuu ku en muista vaikka oikeasti en muistakkaan sanon aina sen sanan et haluan haluan ja hhaluan esim haluan miettia tai haluan puhua ym toivoisin että osaisin puhua jotain muutakin kuin haluan tai en tiiä ym puhun kyllä nätisti ja rauhallisesti mutta en kuulemma puhu hänen mielestä. jokin keino olisi kiva että riitelyt saatais pois